Volkswagen Up! GT confirmat pentru producţie în 2013

de Dragoș Băltățeanu
Marti, 02.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a confirmat prin vocea şefului departamentului R&D că cel mai mic model din gama sa va primi o versiune GT animată de un motor de un litru ce va dezvolta 110 CP.

Încă de la începutul anului au existat zvonuri că Volkswagen pregăteşte o versiune mai puternică pentru modelulul mini din gama sa: Up! Speculaţiile au fost confirmate la Salonul Auto de la Paris de către Ulrich Hackenberg, şeful departamentului R&D Volkswagen: VW Up! GT va fi lansat anul viitor. 

Viitorul Volkswagen Up! GT va folosi, se pare, un motor de un litru modificat pentru a produce 110 CP (81 kW) şi 162 Nm. Propulsorul va fi asociat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte. Viitorul model sportiv va beneficia şi de o suspensie mai fermă, jante de aliaj mari şi un interior cu scaune sport. Caroseria va avea elemente mai agresive faţă de actuala versiune de serie a modelului Up!

Acelaşi oficial Volkswagen a mai declarat că o variantă cu propulsie electrică a modelului Up! va fi lansată tot în 2013. Acest automobil va fi primul model full-electric din gama VW şi va fi urmat de o versiune cu motor electric a Golfului 7. 

Via worldcarfans

Comentarii (9)

  • da... si vine un c2 vtr la semafor si ii da un tir...deci pentru ce sa dai atatia bani pe un up?
    5 20
  • Asta daca reusesti sa pleci dupa loc si nu se strica motoru sau se sparge cutia
    2 23
  • si cand ne gandim ca acum 10 ani Lupo GTI avea 127cai putere........
    1 5
  • Foarte inspirat planul VW de a atrage cat mai multi clienti pentru modelele acestea de clasa mini, avand in vedere politica mondiala de downsizing... Ma intreb insa, daca si Skoda cu al sau CitiGO va beneficia de aceste noutati pentru un eventual CitiGO vRS... Cred ca potentialul este mult mai mare in cazul constructorului ceh si spun asta datorita participarii in diversele competitii de raliu, competitii din care VW lipseste... De asemenea, cred ca modificarile pt caroserie nu ar fi foarte costisitoare in cazul modelului Skoda si rezultatul ar fi foarte, foarte interesant!!! La 110 CP si 162 Nm, dezvoltati clar dintr-un motor cu turbina, masinutza asta ar putea concura de la egal la egal cu modele mult mai titrate ca Mini Cooper sau Fiat 500 Abarth!!!
    2 1
  • Crystyann
    @alinmarina : doar ca Skoda nu are imagine de masina care sa coste mult....in sensul ca tu ai cumpara un Citigo vRS care probabil ar sari lejer de 15.000 EURO?
    1 0
  • Atata vreme cat s-au gasit clienti pentru Fabia RS, care costa peste 20.000 Euro si Octavia RS de peste 30.000, nu vad care ar fi inpedimentul pentru dezvoltarea unui CitiGO de aprox. 15.000... Oricum o varianta bine garnisita cu ultimele gadgeturi costa 12.000-13.000
    0 2
  • AndreiRN
    Si ce % este Made in China?
    De fapt asta ar trebui sa apara in actele oricarei masini noi.
    2 3
  • Mircea
    cam ce pret va avea ?
    5 0
  • Mircea
    Lupo GTI nu se compara cu VW Up! acesta din urma fiind un succesor spiritual nu unul direct .
    Motorul de pe Lupo GTI era 1.6 , Up! va avea unul de 1.0 litri ,iar daca nu ai observat Lupo GTI avea 152 nm , Up! GT o sa dispuna de 162 nm ... sunt tentat sa imi iau si eu unul am citit pe un site strain ca va fi lansat la sfarsitul anului 2014 in UK , poate va fi si la noi
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru