Volkswagen GT up!, conceptul prezentat în 2011 la Frankfurt care prefigura o variantă sportivă a citadinei germane, ar putea primi o variantă de serie pe piaţa din Brazilia, titrează presa din ţara respectivă. Potrivit celor de la Car.blog.br, modelul va primi motorizarea 1.0 TSI a lui Polo facelift, care va fi fabricată la uzina Volkswagen din Sao Paolo. În cazul pieţei din Brazilia, modelul va fi oferit doar într-o versiune flex-fuel, suportând şi alimentarea cu etanol şi va livra cei 95 sau 115 CP roţilor din faţă prin intermediul unei transmisii manuale cu cinci trepte. Pentru moment, nu este clar dacă modelul va fi oferit în această variantă şi pe piaţa din Europa.
Volkswagen Up! a primit încă un derivat: GT Concept
Lansarea variantei de peste 100 CP a lui Volkswagen Up! e piaţa din Europa este incertă, din moment ce modelul nu obţine vânzările aşteptate de concernul german, iar cei de la Volkswagen sunt cunoscuţi pentru pragmatismul lor atunci când vine vorba despre legăturile dintre cerere şi ofertă.
Altfel spus, Volkswagen nu este aşteptat să ofere o variantă sportivă a unui model care nu are rezultatele de vânzări aşteptate. Nemţii ar putea să continue extinderea ofertei modelelor de segment B, C şi D pe care le comercializează cu succes în Europa şi să reducă prezenţa în segmentul A, pe care l-au părăsit cu mulţi ani în urmă când l-au scos pe Lupo din producţie şi la care au revenit cu tripleta up!/Citigo/Mii în urmă cu patru ani.În comparaţie cu un Up! standard, GT Concept se remarcă printr-o o bară faţă redesenată, cu o grilă de dimensiuni mai mari şi cu model fagure. Posteriorul prezinta un set de evacuări duble, integrate discret în bara de protecţie redesenată. Pragurile laterale au şi ele un aspect sportiv, iar Up! GT are şi un set de jante din aliaj de 17 inch. La interior, versiunea sportivă a lui Up! a primit tapiţeria caracteristică modelelor GTI. Celelalte elemente de interior îşi păstrează formele şi caracteristicile, promiţând să ofere un preţ de achiziţie cât mai redus şi o experienţă de condus cât mai pură, fără tehnologie în exces.
Cei de la Volkswagen sugerează o legătură de ideologie între Up! GT Concept şi prima generaţie a lui Golf GTI. Cele două modele au dimensiuni apropiate, iar o versiune de peste 100 CP a lui Up! ar putea oferi performanţe dinamice comparabile.Via WCF | Car.blog.br
Insonorizarea unei masini nu are legatura cu "vajul". Daca la 100/h ai auzi motorul, ai putea spune ca are aprobleme de insonorizare. Zgomotul dim up nu este neobisnuit pentru un motor in 3 cilindri
"Vajul" se poate auzi din pricina formei caroseriei, a oglinzilor etc. si daca se aude, asta se intampla indiferent de puterea motorului.
De asta zic ca la un motor de 100 de cai, unii se asteapta ca masina sa ruleze cu peste 150km/h fara zgomote, insa daca nemtii in afara de cresterea puterii nu s-au straduit sa-i scada si nivelul de zgomot, atunci asta constituie o mare problema.
Ai o logica defecta atat in gandire cat si in exprimare. In primul rand, daca o masina de 75 cp va face zgomot la vant la 100 km h, aceeasi masina, la aceeasi viteza, va avea acelasi nivel de zgomot si daca va fi echipata cu un motor de 150 cp. Daca vorbim despre zgomotul motorului lucrurile se pot schimba in bine, in sensul in care, avand in vedere ca noul motor va fi unul turbo, este foarte posibil ca nivelul de zgomot sa fie considerabil redus, dat fiind faptul ca un asemenea motor nu necesita turatii foarte mari pentru obtinerea unor performante optime.
Legat de cultura auto, in ultimul numar din 2014 al revistei AutoBild exista un test intre Citigo, Aygo si I10. La capitolul zgimot reprezentantul "triadei Up" a inregistrat cel mai bun rezultat, mult mai buna decat "picatura de exclusivitate".
Prin urmare, indiferent cum a argumenta, lamentarile tale legate de zgomotul din Up sunt nefondate si penibile.
Asa ca daca ti-ai propus sa injuri tot ce e german, eu zic sa gasesti motive mai plauzibile. Altfel, vroba lui Lache, nu faci decat sa te contrazici singur.
Un motor TURBO in 3 cilindri nu va fi niciodata mai silentios decat un N/A in 4 cilidrii, in plus la TURBO fie ca vb de cel de 3 sau cel de 4 , Turbina '' nu sta '' , ea va lucra, iar cand lucreaza automat dezavantajele apar pe rand . Fie ca nivelul de zgomot va fi mai ridicat, fie ca consumul de carburant va fi mai ridicat, etc. Bineinteles si un N/A in 3 cilindrii este zgomotos ( doar cu o mica exceptie ) . Si acum sa ajungem la ''partea esentiala'' polemicii noastre. Un Focus de 100 cp ( exemplu ) nu va avea ''acelasi nivel de zgomot '' ca si UP ( asta pentru a-ti acapara opinia penibila pe care a-i tras-o singur ) , DC ? Pentru ca automat un Focus este cu doua clase mai sus ca UP!, adica segmentul C, adica o masina cu o tinuta mult mai avansata, cu un grad de silentiozitate tipic segmentului din care face parte, cu o insonorizare tipc clasei compacte. Intelegi ? Cu un UP! de 75 cp , nu te gandesti sa mergi cu el cu peste 150km/h , cu unul de 100 cp DA , iar aici antifonarea ft slaba isi va face simtita prezenta ( asta in concluzia in care nemtul cel inteligent nu a luat-o in calcul ) . Si observ ca tot aduci in discutie ''nivelul de zgomot'' la vand . Am mai spsu si o mai repet : Partea de insonorizare nu se axeaza doar pe ''reducerea zgomotului '' dintre motor si habitaclu, o insonorizare bine pusa la punct reduce si zgomotul neplacut din exterior produs de anvelope sau provenit din alte surse. Zonele de aplicare a insonorizării sunt: compartimentul motorului față de habitaclu și capota acestuia, oalele roților, ușile laterale, panourile laterale, portbagajul, plafonul. Cea mai mare reducere a zgomotelor este dată de insonorizarea podelei.
In rest nu ma intereseaza, nici un fel de comparatie ''vs'' concurenta directa. Raspunsul meu este clar pt toti ''competitorii'' din aceasta clasa , o clasa pe care eu nu o indragesc, o clasa care bantuie ''tabla'' la interior, asta ca sa nu mai vb de plasticele ''cacalau'' , intelegi ? Toate masinile din segmentul asta ''MINI'' ( cu exceptie Smart, IQ sau Aston Cygnet ) sunt gandite in mod ''low-cost'' adica cu lipsa antifonarii, lipsa confortului, lipsa sigurantei, lipsa spatiului, etc .
C apacitatea ta deintelegere este invers proportionala cu aceea de a profera insulte.
Trebuie sa ai cel putin minte de gaina sa afirmi ca, la aceeasi caroserie, in mers, un motor turbo nu poate fi mai silentios decat unul pe benzina, fie si numai pentru aceea ca o masina turbo atinge aceeasi viteza la un nivel de turatie mai mic decat unul aspirat.
Cine a comparat UP cu Focus, penibilule?!! Vorbeam de aceeasi masina, dar neuronului tau solitar i-a fost imposibil sa se focuseze.
Cat despre "raspunsul tau pentru toti competitorii", crede-ma ca raspunsul tau nu intereseaza pe nimeni! Stai linistit, ia un rudotel, oamenii chiar au stocuri de hartie de toaleta si chiar nu au ce sa faca cu raspunsul tau!
Si i-a spune-mi mestere, ce legatura are silentiozitatea cu turbina ? Tu ai auzit de turbine precum Garret GTX42, stii ce nivel de zgomot produce asta ? Ai idee cum ''suiera''' ? Daca erai abil la mansarda, nu te-ai fi bagat ca musca-n lapte . E in ordine, nu-ti convine opiniile altora , iti poti exercita dreptul de a-i acorda un vot ''negativ'' userului in cauza . Nu este nevoie sa-ti versi frustrarea , altfel nu ma face decat sa cred ca ai valoarea unei legaturi de patrunjel cu acele inflorituri care se revarsa ca si frustrarea din tine.
PS: Nemtii pot pune pe UP ! si cel mai silentios motor, chiar si electric. Tu nu intelegi ca este degeaba , deodata ce zonele vulnerabile la zgomotul exterior sunt omniprezente ? Plafon, portiere, panouri, chedere, podea, capota, portbagaj ? Este asa greu de INTELES OARE ? Eu nu ''mi-am luat medicamentele'', m-am gandit sa le pastrez pt altii care au mai multa nevoie , mai de graba pentru tine . Sanatate , caai nevoie !