Volkswagen trece pe modele electrice in 2013
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Debutul aututorismelor electrice produse de VW este anuntat pentru anul 2013. Martin Winterkorn dezvaluie care ar putea fi cheia dezvoltarii acestei tehnologii.
Grupul german se gandeste tot mai mult la solutii pentru protejarea mediului, urmand sa debuteze pe scena producatorilor de masini electrice in anul 2013.
Intr-un discurs tinut de Martin Winterkorn, presedintele VW, acesta critica industria auto germana pentru faptul ca nu a investit suficient in cercetarea si dezvoltarea tehnologiei electrice.
In acelasi discurs Winterkorn mentioneaza ca producerea unei baterii care s-ar putea incarca in doar doua ore ar fi solutia pentru dezvoltarea acestei tehnologii. "Industria de automobile germana nu a lucrat indeajuns de consecvent in dezvoltarea tehnologiei electrice", a declarat directorul executiv al Grupului Volkswagen.
via | msn.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Tot sa le faci contul mare la VW.
masina pe hidrogen este nepoluanta si cred ca cel mai usor de introdus pe masini... prin anii 80 erau multi in america care isi modificau masinile pt. hidrogen...
a! faza cu vapoarele poluante cat toate masinile la un loc este un exemplu de cat de mult praf in ochi ni se arunca cu poluarea facuta de masini si de cata ignoranta si ipocrizie exista in lume...
ma si gandesc cum accelerez ca troleibuzu' si mi se intristeaza inima cand o sa-mi pun pe cd sunetul de 1,8 turbo... trist!
In plus ponderea energiei electrice produsa din surse neconventionale va creste, cum la noi vor aparea centralele eoliene pt care avem potential bun. iar energia electrica produsa in centrale atomice nu produce nici poluare, cel putin nu din cea incriminata in procesul de incalzire globala, ci doar oarece reziduri radioactive, nu mai periculoase oricum decat materia prima folosita in procesul productie, si care reziduri se ingroapa adanc in pamant, adica tot de acolo de unde am scos si materia prima nucleara.
Dar tu stai linistit, chiar pe viitoarea ta masina electrica, iti vei putea asculta sunetul indragit, de pe cd si cu boxele date la maxim. C-asa-s taranii, le plac tractoarele. vrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm
N-am timp si nici de ce sa ma documentez mai mult, frate, dar, din ce stiu si stiu sigur, iti trasmit urmatoarele:
1. rezidurile nucleare urmare a producerii de eng electrica in centralele nucleare se depoziteaza in deplina siguranta, in containere speciale din beton armat si ecranate radioactiv, la mult mai mare adancime decat panzele freatice si nu exista nici un singur caz in lume de contaminare a panzelor freatice sau a solului de catre acestea. Oricum, aceste reziduri nu sunt mai contaminante decat materia prima nucleara, existenta de la natura. Cu alte cuvinte bagi inapoi in pamant mai putin si mai in siguranta decat ce scoti. Japonia si Franta isi asigura in prop de 90% productia electrica in centrale nucleare.
2. nu ar exista sprijin guvernamental, cum deja exista, din partea unor tari precum Germania, Japonia, Israel, USA, Suedia, etc pt varianta masinilor electrice daca nu ar fi fost facute dinainte suficiente calcule care sa ia in considerare sursele de prod de energ electrica suplimentare odata cu introducerea pe scara larga a acestor masini, si poluarea implicita adusa de aceasta suplimentare.
3. masina pe baza de hidrogen este tot o masina electrica care insa foloseste hidrogenul pt producerea, in interiorul masinii, a curentului electric necesar motoarelor electrice. Cu alte cuvinte, si pt @dbmaster, nici astea nu vor face vrrrrmmm, ca nu folosesc motoare cu combustie. Problema e ca acest hidrogen e f greu de trasportat, depozitat, fiind f explozibil, iar producerea lui se va face avand la baza tot curentul, prin hidrolizarea apei. Cu alte cuvinte, o veriga in plus, scumpa si oarecum inutila.
4. singura problema a masinilor complet electrice e autonomia scazuta si perioada lunga de reincarcare a acumulatorilor dar, in cativa ani, si problema asta se va rezolva. Pana atunci mai fabricam hibride care sa mai faca si vrrrrmmmm cand ne lasa bateriile.
5. ar mai fi si problema pretului acestor masini deocamdata prea scumpe
tztztztz, si daca scriai "hidrolizarea apei" si tot iti returna rezultate despre hidroliza apei - formula corecta. Esti mai rau ca fosta mea profa de chimie!
Scuze si pt mancarea a 2 litere n, in graba tastarii. Sper sa nu sara si profesoarele de romana pe mine.