Volkswagen trece de Toyota si GM in 2009!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi Volkswagen anuntase ca planuieste sa depaseasca Toyota si GM la nivelul vanzarilor mondiale abia in 2018, cifrele existente in acest moment arata ca germanii au reusit sa treaca fara probleme in 2009 de ambii rivali, finalul anului urmand sa pecetluiasca situatia. Informatia a fost publicata astazi de publicatia germana Der Spiegel.
Volkswagen a profitat la maximum de faptul ca marca Porsche a fost absorbita in cadrul Grupului, vanzarile actuale ajungand la 4.4 milioane de vehicule (autoturisme si utilitare) la nivel mondial. In acelasi timp, Toyota a vandut doar circa 4 milioane de vehicule, in timp ce GM, grup lovit din greu de criza, a reusit sa se ridice abia la 3.6 milioane de masini vandute, compania americana cazand pe locul al patrulea si fiind depasita de rivalii de la Ford (cu 3.7 milioane de unitati vandute). Cifrele au reiesit in urma unui studiu desfasurat de institutul Global Insight, ele urmand sa fie oficializate la finalul anului, dupa ce balantele anului calendaristic vor fi scoase la iveala de fiecare constructor in parte.
Reusita Volkswagen este legata strans de scaderile masive ale vanzarilor concurentei.
De altfel, compania germana a urcat doua pozitii in 10 luni in acest top in ciuda faptului ca vanzarile sale au scazut cu 10%. La sfarsitul anului trecut, Volkswagen Group se afla pe locul al treilea in top, in spatele Toyota si General Motors, care aveau un avans considerabil fata de germani.via | Der Spiegel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Pentru ca sunt niste frustrati care nu isi permit poate doar niste paine la masa si conduc un tiribont de masina.
deocamdata se certifica doar ca produc "cele mai multe" ..
pana or sa produca mercedesuri si bemveuri mai dureaza ... ( audi se apropie, dar este doar a marca mica in marele grup VAG )
Vezi exemplul Dacia Logan.
P.S.: @unkle, aproximativ din anul 2000 Audi concureaza cu lejeritate de la egal la egal cu BMW si Mercedes, si nu de putine ori a reusit chiar sa se impuna. Teoria conform careia Audi mai are pana sa ajunga la nivelul celor 2 mari constructori nu mai este de actualitate, este falsa si doar negand realitatea ea mai poate fi sustinuta.
> Audi is Western Europe’s Top Premium Brand
> Audi A4 is Germany's highest selling premium model in 2008.
> Audi TT is most successful sports car in Germany in 2008.
P.S.: Pe perioada ianuarie - mai cota de piata in Germania sta in felul urmator:
Mercedes = 6.85%
BMW = 6.54%
Audi = 5.97%
N-as spune ca diferentele sunt atat de mari nu?
Acum faptul ca sunt pe primu loc la vanzari nu inseamna cele mai bune masini vezi gm din 2000 pana in 2006 inafara de diviza Europeana OPEL masinile GM erau niste prostii cumplite, dar erau pe primul loc.
VW in schmb are in oferta masini care se vand bine pentru ca sunt bine construite si cred ca dpdv tehnologic Grupul VW are acum cea mai mare masa de tehnologii la dispozitie in plus e singurul Grup auto care a reusit sa mangerieze un portofoliou larg de marci (de la Bugatti la SKoda) toate marcile VW creaza profit sau cel putin imagine. Alt grup cu o reusita asemanatoare este Fiat dar succesul lor nu se poate compara cu cel al VW.