Volkswagen trece de Toyota si GM in 2009!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi Volkswagen anuntase ca planuieste sa depaseasca Toyota si GM la nivelul vanzarilor mondiale abia in 2018, cifrele existente in acest moment arata ca germanii au reusit sa treaca fara probleme in 2009 de ambii rivali, finalul anului urmand sa pecetluiasca situatia. Informatia a fost publicata astazi de publicatia germana Der Spiegel.
Volkswagen a profitat la maximum de faptul ca marca Porsche a fost absorbita in cadrul Grupului, vanzarile actuale ajungand la 4.4 milioane de vehicule (autoturisme si utilitare) la nivel mondial. In acelasi timp, Toyota a vandut doar circa 4 milioane de vehicule, in timp ce GM, grup lovit din greu de criza, a reusit sa se ridice abia la 3.6 milioane de masini vandute, compania americana cazand pe locul al patrulea si fiind depasita de rivalii de la Ford (cu 3.7 milioane de unitati vandute). Cifrele au reiesit in urma unui studiu desfasurat de institutul Global Insight, ele urmand sa fie oficializate la finalul anului, dupa ce balantele anului calendaristic vor fi scoase la iveala de fiecare constructor in parte.
Reusita Volkswagen este legata strans de scaderile masive ale vanzarilor concurentei.
De altfel, compania germana a urcat doua pozitii in 10 luni in acest top in ciuda faptului ca vanzarile sale au scazut cu 10%. La sfarsitul anului trecut, Volkswagen Group se afla pe locul al treilea in top, in spatele Toyota si General Motors, care aveau un avans considerabil fata de germani.via | Der Spiegel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
Pentru ca sunt niste frustrati care nu isi permit poate doar niste paine la masa si conduc un tiribont de masina.
deocamdata se certifica doar ca produc "cele mai multe" ..
pana or sa produca mercedesuri si bemveuri mai dureaza ... ( audi se apropie, dar este doar a marca mica in marele grup VAG )
Vezi exemplul Dacia Logan.
P.S.: @unkle, aproximativ din anul 2000 Audi concureaza cu lejeritate de la egal la egal cu BMW si Mercedes, si nu de putine ori a reusit chiar sa se impuna. Teoria conform careia Audi mai are pana sa ajunga la nivelul celor 2 mari constructori nu mai este de actualitate, este falsa si doar negand realitatea ea mai poate fi sustinuta.
> Audi is Western Europe’s Top Premium Brand
> Audi A4 is Germany's highest selling premium model in 2008.
> Audi TT is most successful sports car in Germany in 2008.
P.S.: Pe perioada ianuarie - mai cota de piata in Germania sta in felul urmator:
Mercedes = 6.85%
BMW = 6.54%
Audi = 5.97%
N-as spune ca diferentele sunt atat de mari nu?
Acum faptul ca sunt pe primu loc la vanzari nu inseamna cele mai bune masini vezi gm din 2000 pana in 2006 inafara de diviza Europeana OPEL masinile GM erau niste prostii cumplite, dar erau pe primul loc.
VW in schmb are in oferta masini care se vand bine pentru ca sunt bine construite si cred ca dpdv tehnologic Grupul VW are acum cea mai mare masa de tehnologii la dispozitie in plus e singurul Grup auto care a reusit sa mangerieze un portofoliou larg de marci (de la Bugatti la SKoda) toate marcile VW creaza profit sau cel putin imagine. Alt grup cu o reusita asemanatoare este Fiat dar succesul lor nu se poate compara cu cel al VW.