Volkswagen Transporter a ajuns la a şasea generaţie

de Sebastian Toma
Joi, 16.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a prezentat noua generaţie Transporter, care poartă codul T6. Aceasta debutează la 65 de ani de la apariţia primului model.

Volkswagen Transporter, vehiculul comercial al mărcii germane care a fost vândut în peste 12 milioane de unităţi în cei 65 de ani de carieră, a primit o nouă generaţie. Modelul nou împarte silueta cu predecesorul său, dar vine cu un aspect mai ascuţit şi prezintă blocuri optice cu LED-uri şi noi elemente de design. Habitaclul a fost modernizat la rândul său, iar tehnologia disponibilă la bord a fost actualizată cu dotările găsite în gama de turisme a constructorului german. Printre dotările nou oferite în gamă se numără hayonul operat electric, tempomat adaptiv, şasiu adaptiv DCC, parbriz încălzit şi sistem de monitorizare a zonei frontale cu avertizare la impact iminent.

La fel ca în cazul predecesorilor săi, Volkswagen Transporter T6 va fi oferit atât în variante de marfă, cât şi în variante de pasageri. Gama de motorizări din dotarea acestuia este Euro 6 şi este concentrată pe unitatea 2.0 TDI, disponibil în patru variante de putere, de la 84 la 204 CP, cu toate că unele pieţe primesc în ofertă şi o versiune 2.0 TSI, care poate să asigure 150 sau 204 CP. Transmisiile manuale vor fi standard, dar vor fi oferite şi unităţi DSG, iar variantele 4Motion vor rămâne şi ele în oferta lui T6.

Câteva posibilităţi de personalizare din gama Volkswagen T6.

Urmareste Automarket
Volkswagen va oferi o ediţie de lansarea a noului T6, disponibilă în serie limitată şi numită "Generation Six". Aceasta este bazată pe Multivan, versiunea de pasageri a lui Transporter, şi pleacă de la echiparea Comfortline căruia îi aduce în plus faruri cu LED, pachetul crom, caroserie vopsită în două culori şi interior asortat (patru combinaţii disponibile), jante din aliaj de 18 inch cu design "Disc", tapiţerie Alcantara în două culori şi o serie de dotări suplimentare faţă de standard.

Ediţia aniversară a lui Transporter T6 în compania primei generaţii a modelului.

Via Volkswagen

Comentarii (26)

  • Feislift!
    17 21
  • Generatia a 6-a? Pe cine mai intereseaza cifrele? Cifrele la Vw nu mai trezesc nicio curiozitate. Cifrele sunt doar o scuza pentru departamentul de marketing s-o mai scoata in lumina reflectorului din cand in cand. Nimic mai mult. Volkwagen se pricepe numai la cifre si aplicarea formelor geometrice de clasa gimnaziala.

    Prefer mai bine un Mercedes Vito sau Renault Trafic nou.
    31 22
  • Ivanoff
    Este un model emblematic pt VW , la fel ca Beetle, nu contest treaba asta. Cu toate ca ''filosofia'' de design complet neschimbata a generatiilor lui Golf, ar fi fost mult mai plauzibila in cazul generatiilor Transporter.

    Dar sa fim seriosi 2.0 TDI de 84 de cai pt o duba de putin peste 2 tone ? Nu ca ai face sport cu o duba, dar daca cari 6 persoane plus 4 geamantane de cate 50 kg fiecare ( odata ce este o masina de carat ), pai la deal nu prea vad sa aiba sanse sa urce :))))) iar la depasiri, va trebui sa stai in banca ta si sa vezi cum te umileste un Chevrolet Spârk :))))) , deci bullshit .


    2023/ 84 = 24,0 kg/ CP

    Trabant P601

    615/ 26 = 23,6 kg/CP

    Asadar scor EGAL (cu aproximatie )

    Bullshit :))))
    25 16
  • De ce oare nu revin la formele rotunde ale primei generatii? Dupa cum ziceau si cei dinaintea mea...e mai mult un facelift elementar!

    We want the hippie van back!
    17 6
  • Razvan
    Forma caroseriei de anii 90', bord si consola rudimentare. Faceti o comparatie cu un Mercedes V-class si mai stam de vorba dupa-aia.
    18 9
  • vai lume cata-i golfu' !!!! :)))
    20 9
  • Bonzai
    Chiar va fi un 2 litri diesel de 84 de cai sau e o greseala? Totusi, 2015 si 84 de cai pe o masina de peste 2 tone... Cam aiurea!
    11 5
  • @Razvan
    Am facut o comparatie cu Vito si imi place mai mult asta. Vito se vede ca e facut in colaborare cu Renault, e plin de plastic si cu o ergonomie deficitara specifica francezilor. Prefer "simplitatea" VW in clasa asta.
    9 20
  • sigur...sigur...lol
    aha, nu sunt fan VW si nu cumpar toate tracele lor (desi unele gen scirocco imi plac)

    dar da razvane, am facut si eu o comparatie cu vito si nu imi place mai mult asta :))
    plasticul de la VW e mai bun (nu se stie de ce ca arata chiar mai nasol decat la concurenta Vito) dar e mai "simplu", are acel ceva.. care ma face sa nu vreau sa-l ating si ramane curat

    Vito e la ani lumina distanta.
    Chiar daca nu e neaparat corecta comparatia Vito si Transporter
    5 12
  • eu, ca femeie
    daca as vedea 2 barbati: unul intr-un transporter si unul intr-un vito, l-as alege pe-ala din Vito
    16 7
  • In loc sa fie progres,este mai urat si mai prost decat stramosul Bulli.In loc sa aplice cele mai simple dar moderne solutii tehnice, apeleaza in continuare la gadgeturile inutile chinezesti.Oare nu se gaseste nimeni sa conceapa o forma rotunjita,stilizata, dotata cu un boxer eficient pe injectie ?
    11 9
  • sinevo
    Urata masina!
    13 9
  • pentru Ivanoff si Bonzai: uitati de cutia de viteza, ca doar nu e cea de golf sau de passat;
    eu conduc la munca un T5 de 75 CP si nu rupe asfaltul dar isi face treaba chiar incarcat cu 7, 8 sute de kile.
    5 10
  • Sunt fan Multivan T5, dar T6 este o dezamagire. Arata foarte urat! Ma asteptam la mult mai mult din parte VW.
    V-Class este sus de tot! Bordul arata ca la vechile camioane!
    6 3
  • Este o masina pentru treburi zilnice.Transport Marfa,etc.Nu te duci cu asa ceva la o o intalnire de afaceri.Chiar ca nu conteaza cum arata.Daca te ajuta sa-ti rezolvi treburile si merge ca lumea ,este perfecta.Ce mi se pare ciudat in articol,sunt motorizarile!
    Acum am ajuns sa ne legam de cum arata?
    5 10
  • @@Razvan

    Scrii ca sa te afli in treaba. N-ai vazut NOUL Renault Trafic ,baiatule.

    Din punct de vedere al calitatii te simti ca intr-un autoturism, nu ca intr-o utilitara.

    Oricum Renault e tatic pe utilitare in Europa. Ergonomia e cat se poate de buna la o utilitara care a luat deja fata concurentei cu multe premii in industrie.

    TRAFIC - asta ultimul - a castigat "What Van? 2014" pt "Best Medium Van" , deasemenea un premiu de inovatie pt oglinzile laterale (un aspect f important la transportatori). A mai castigat si trofeul Argus 2015 si "Irish Green Engine of the Year 2015" pt dCI 1.6 Twin-Turbo.
    18 7
  • Ivanoff
    @nou,

    Mestere, T5 nu a avut niciodata motor de 75 cp , doar 84 minim. Asadar draga mestere, la deal cum ''tragea'' ? :)))


    http://www.auto-data.net/ro/?f=showSubModel&modeli_id=892
    9 3
  • Motorul de 84 CP exista pentru ca pretul masinii sa fie mai mic. e simplu. Nu rupi asfaltul cu masina asta. Dar incarcata cu 700-800 kg poate merge fara probleme cu 80-90 km/h constant. Nu a fost gandita nici sa ai in primul rand dinamica, nici sa te intrebi in cat timp "face suta", nici sa ai dotari de top. Din cauza asta motorul de 84 CP va fi oferit pentru echiparea de baza si poate nivelul imediat urmator. Cine pune in aceiasi balanta Clasa V si un transporter de 84 CP... mai bine lasa.
    De cand am citit stirea eram sigur ca se va gasi cineva care sa spuna de Trafic ca e "za best of za best" si masina asta e urata, proasta, scumpa... intr-un cuvand prea VW, prea pentru fraieri.
    Si intrebare de baraj: cate masini de genul asta isi permit luxul de a avea sub capota motoare de peste 150 CP? Cand veti avea un raspuns obiectiv la intrebarea asta mai stam de vorba. Pana atunci... masina asta e naspa. Ii pica rotile, turbina, volanta, injectoarele si daca o lasi in ploaie se topeste.
    8 11
  • Ivanoff
    Caline, din nou sucesti realitatea. Sa spui ca 2.0 TDI de 84 cp care costa putin peste 30 de mii este un pret mic pt o duba, e deplasat sincer ( dar probabil tu nici nu ai vzt cat costa =))) ). Nu, nu e facuta sa ''rupi asfaltul'', asa am zis si eu mai sus, doar ca masina asta poate cara maxim admis cam 1 tona ( Masă maximă autorizată 3000 kg.),deci o masina de 3.000 de kile, gandeste-te ca urci cu mobila pe transfagarasan ( dau exemplu nu sarii ), cum se va simtii ? . Simti ca motorul trage ca un magarus obosit pana in plafonare si tot nu va face viteza. Deci nu ai sanse nici cu caruta sa o depasesti la deal :)))) . Transporter ( in special T1 ) asa cum am mai zis este una din masinile mele preferate de la acest concern, la fel ca Beetle ( nu mai zic de cel retro, mi-ar place sa detin in garaj asa ceva ). Uite, mai multe detalii putem vorbi pe pag de socializare. Suntem prieteni din 2013-2014 , si nu am avut ocazia sa discutam . Evident lipsa de timp nu mi-a permis. Bafta !
    10 6
  • Ivanoff
    PS: Pai nici aici nu-s de acord, inteleg sa ai o motorizare decenta de maxim 150 CP , dar de la 150 in sus nu mi se pare decat marketing , adica pt ce ai cumpara o duba grea cu multi cai putere . E ca si cum ai zice ca un Citaro by MBZ are 300 cai putere. Pai ii are, dar degeaba ii are, nu-i o masina super sportiva :))))
    7 5
  • @LauCalin

    Ba baiatule, n-o spun eu, o spun specialistii din industrie. Iar tu esti cu atat mai incompetent cu cat pui palma in fund celor care abereaza afirmand ca noul Renault Trafic are interior cu materiale necompetitive si ergonomie deficitara, ceea ce e complet fals. Ce am scris eu, a fost un contraargument ptr @Razvan , cu postare comentariu la 16.04.2015, 16:26. El n-a fost in stare sa-si explice pozitia (suspectam cunostintele vagi?), dar bine ca te are pe tine, nu? hahaha. Eu am vazut noul Trafic, am urcat la bord, m-am miscat putin cu duba, i-am studiat oferta; e cu siguranta mult mai mult decat cei care se bazeaza pe preconceptii (aviz tie si acelui no-name).
    8 3
  • Misto! Spui de masina asta ca nu se compara cu Trafic... pe baza unor poze. Cand ai sa te urci in duba asta si ai sa dai o tura cu ea, mai vorbim. Ca asa opinia ta e egala cu zero... comparatia ta nu isi are rostul.
    Si hai sa nu o dam in faze gen ce spun specialistii din industrie pentru ca Transporter poate fi considerat singurul rival din Europa care se poate pune cu Clasa V. Adica poate trece dincolo de statutul de o simpla duba. Lucru spus tot de specialisti.
    @Ivanoff, motivul pentru care duba asta are motoare de peste 150 CP este ca se cer. Din acelasi motiv avem compacte de 100 CP si de peste 250 CP. Un Clasa C poate avea si 130 CP si peste 450 CP. Pentru ca se cer.
    De exemplu sunt companii care isi duc directorii sau angajatii cu functii mai bune, in delegatii cu masini precum Transporter sau Clasa V. Nu poti sa-i duci cu asa ceva care are motor de 84 CP, ci cu una cu un motor de cel putin 120-130 CP... deci poate si de 200 CP. Bine, asta se intampla prea putin in Romania.
    Dar nu este nici o problema, ii rog pe fanii Renault sa continue jignirile (ca doar ce face Renault nu este in stare sa faca nimeni) si asta pentru ca suntem obisnuiti cu sensibilitatea lor daca ai tupeul sa comentezi ceva la adresa lui Renault si implicit suntem obisnuiti si cu jignirile lor. Deci va rog sa nu va opriti si sa va faceti datoria pana la capat ("bai, baiatule!" ;)
    6 7
  • PS: spune de anonimi cineva care se semneaza DST... de doua ori misto! :))
    1 3
  • Am mentionat eu ceva Transporter ? Ia casca tu bine ochii la cele 2 comentarii anterioare ale mele. E greu, nu? Raspunsul meu a fost strict pentru acel individ care scria de plasticele si ergonomia la Trafic, fara sa aiba habar de ce naiba scrie.
    8 6
  • o panarama comwrciala ...siktir
    0 3
  • Andrei
    Vito e stramosul lui V klasse acum, V arata foarte bine, dar si Vw e foarte bun, personal cred ca V klasse e putin peste ultimul Transporter.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru