Volkswagen Transporter, vehiculul comercial al mărcii germane care a fost vândut în peste 12 milioane de unităţi în cei 65 de ani de carieră, a primit o nouă generaţie. Modelul nou împarte silueta cu predecesorul său, dar vine cu un aspect mai ascuţit şi prezintă blocuri optice cu LED-uri şi noi elemente de design. Habitaclul a fost modernizat la rândul său, iar tehnologia disponibilă la bord a fost actualizată cu dotările găsite în gama de turisme a constructorului german. Printre dotările nou oferite în gamă se numără hayonul operat electric, tempomat adaptiv, şasiu adaptiv DCC, parbriz încălzit şi sistem de monitorizare a zonei frontale cu avertizare la impact iminent.
La fel ca în cazul predecesorilor săi, Volkswagen Transporter T6 va fi oferit atât în variante de marfă, cât şi în variante de pasageri. Gama de motorizări din dotarea acestuia este Euro 6 şi este concentrată pe unitatea 2.0 TDI, disponibil în patru variante de putere, de la 84 la 204 CP, cu toate că unele pieţe primesc în ofertă şi o versiune 2.0 TSI, care poate să asigure 150 sau 204 CP. Transmisiile manuale vor fi standard, dar vor fi oferite şi unităţi DSG, iar variantele 4Motion vor rămâne şi ele în oferta lui T6.
Via Volkswagen
Prefer mai bine un Mercedes Vito sau Renault Trafic nou.
Dar sa fim seriosi 2.0 TDI de 84 de cai pt o duba de putin peste 2 tone ? Nu ca ai face sport cu o duba, dar daca cari 6 persoane plus 4 geamantane de cate 50 kg fiecare ( odata ce este o masina de carat ), pai la deal nu prea vad sa aiba sanse sa urce :))))) iar la depasiri, va trebui sa stai in banca ta si sa vezi cum te umileste un Chevrolet Spârk :))))) , deci bullshit .
2023/ 84 = 24,0 kg/ CP
Trabant P601
615/ 26 = 23,6 kg/CP
Asadar scor EGAL (cu aproximatie )
Bullshit :))))
We want the hippie van back!
dar da razvane, am facut si eu o comparatie cu vito si nu imi place mai mult asta :))
plasticul de la VW e mai bun (nu se stie de ce ca arata chiar mai nasol decat la concurenta Vito) dar e mai "simplu", are acel ceva.. care ma face sa nu vreau sa-l ating si ramane curat
Vito e la ani lumina distanta.
Chiar daca nu e neaparat corecta comparatia Vito si Transporter
eu conduc la munca un T5 de 75 CP si nu rupe asfaltul dar isi face treaba chiar incarcat cu 7, 8 sute de kile.
V-Class este sus de tot! Bordul arata ca la vechile camioane!
Acum am ajuns sa ne legam de cum arata?
Scrii ca sa te afli in treaba. N-ai vazut NOUL Renault Trafic ,baiatule.
Din punct de vedere al calitatii te simti ca intr-un autoturism, nu ca intr-o utilitara.
Oricum Renault e tatic pe utilitare in Europa. Ergonomia e cat se poate de buna la o utilitara care a luat deja fata concurentei cu multe premii in industrie.
TRAFIC - asta ultimul - a castigat "What Van? 2014" pt "Best Medium Van" , deasemenea un premiu de inovatie pt oglinzile laterale (un aspect f important la transportatori). A mai castigat si trofeul Argus 2015 si "Irish Green Engine of the Year 2015" pt dCI 1.6 Twin-Turbo.
Mestere, T5 nu a avut niciodata motor de 75 cp , doar 84 minim. Asadar draga mestere, la deal cum ''tragea'' ? :)))
http://www.auto-data.net/ro/?f=showSubModel&modeli_id=892
De cand am citit stirea eram sigur ca se va gasi cineva care sa spuna de Trafic ca e "za best of za best" si masina asta e urata, proasta, scumpa... intr-un cuvand prea VW, prea pentru fraieri.
Si intrebare de baraj: cate masini de genul asta isi permit luxul de a avea sub capota motoare de peste 150 CP? Cand veti avea un raspuns obiectiv la intrebarea asta mai stam de vorba. Pana atunci... masina asta e naspa. Ii pica rotile, turbina, volanta, injectoarele si daca o lasi in ploaie se topeste.
Ba baiatule, n-o spun eu, o spun specialistii din industrie. Iar tu esti cu atat mai incompetent cu cat pui palma in fund celor care abereaza afirmand ca noul Renault Trafic are interior cu materiale necompetitive si ergonomie deficitara, ceea ce e complet fals. Ce am scris eu, a fost un contraargument ptr @Razvan , cu postare comentariu la 16.04.2015, 16:26. El n-a fost in stare sa-si explice pozitia (suspectam cunostintele vagi?), dar bine ca te are pe tine, nu? hahaha. Eu am vazut noul Trafic, am urcat la bord, m-am miscat putin cu duba, i-am studiat oferta; e cu siguranta mult mai mult decat cei care se bazeaza pe preconceptii (aviz tie si acelui no-name).
Si hai sa nu o dam in faze gen ce spun specialistii din industrie pentru ca Transporter poate fi considerat singurul rival din Europa care se poate pune cu Clasa V. Adica poate trece dincolo de statutul de o simpla duba. Lucru spus tot de specialisti.
@Ivanoff, motivul pentru care duba asta are motoare de peste 150 CP este ca se cer. Din acelasi motiv avem compacte de 100 CP si de peste 250 CP. Un Clasa C poate avea si 130 CP si peste 450 CP. Pentru ca se cer.
De exemplu sunt companii care isi duc directorii sau angajatii cu functii mai bune, in delegatii cu masini precum Transporter sau Clasa V. Nu poti sa-i duci cu asa ceva care are motor de 84 CP, ci cu una cu un motor de cel putin 120-130 CP... deci poate si de 200 CP. Bine, asta se intampla prea putin in Romania.
Dar nu este nici o problema, ii rog pe fanii Renault sa continue jignirile (ca doar ce face Renault nu este in stare sa faca nimeni) si asta pentru ca suntem obisnuiti cu sensibilitatea lor daca ai tupeul sa comentezi ceva la adresa lui Renault si implicit suntem obisnuiti si cu jignirile lor. Deci va rog sa nu va opriti si sa va faceti datoria pana la capat ("bai, baiatule!" ;)