Volkswagen: Transmisia automata clasica este moarta!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen va renunta definitiv la transmisiile automate traditionale – cu convertor de cuplu, acestea fiind inlocuite cu succes de unitati DSG. Volkswagen considera ca transmisia DSG este superioara unei transmisii automate conventionale din toate punctele de vedere, motiv pentru care nu mai are rost sa foloseasca in continuare unitatile conventionale. Volkswagen a dat exemplu modelul Golf VI, care beneficiaza de transmisii automate DSG si motoare supaalimentate TSI, care il ajuta sa fie mai rapid decat generatia precedenta, in timp ce imbunatateste economia de carburant.
“Transmisia automata este de domeniul trecutului. DSG ofera atat de multe beneficii incat nu are sens sa continuam dezvoltarea unei cutii automate conventionale.”, a declarat managerul general al diviziei Volkswagen din Australia, Peter Dierks.
Via | Drive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar de la CES 2025, constructorul german de automobile renunță la funcția de control prin gesturi a sistemului multimedia. (12.01)
-
Mercedes-Benz și-a unit forțele cu Sony pentru a prezenta un nou serviciu pentru sistemul multimedia al mărcii. Prin noul serviciu vor putea fi redate filme în format IMAX iar acesta urmează să fie disponibil pentru toate modelele din actuala gamă. (09.01)
-
BMW a prezentat oficial un nou afișaj al sistemului iDrive. Noul sistem Panoramic iDrive afișează informațiile mașinii pe toată lățimea parbrizului și urmează să fie disponibil pentru toate modelele începând cu finalul acestui an. (08.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
Mi-ar place un motor TSI cu DSG de 7 trepte. Ar fi ideal.
Parca BMW-ul a zis ca nu trece la DSG si cotinua cu o cutie automata dar cu mai multe trepte .
S-a rezolvat :)
Atentie, celelalte cutii de pe piata (precum cea BMW tip- step-tronic) in mare majoritate nu mai sunt automate clasice ci cutii automatizate (vezi tiptronicul). DSG are doar dublu "ambreiaj" dar in afara acestuia e foarte asemanatoare cu "tiptronicul".
Si sa nu ne iluzionam - cutiile de viteze nu sunt facute de producatorii de masini. Ei doar le asambleaza. Adevaratii producatorii sunt unii ca AISIN, Getrag, ZF adica doar cateva companii care produc pentru toata lumea. Asta ma face sa cred ca in curand vom putea vedea "DSG" si pe alte masini.
Dealtfel NIssan GT-R si Porsche folosesc acum astfel de cutii.
Parerea mea e ca VW se cam hazardeaza: or fi DSG-urile cutii exceptionale cand vorbim de rapiditatea raspunsului la schimbarea treptelor, insa sunt departe de a fi fiabile si de a suporta pe termen lung un cuplu ridicat sau socuri cauzate de acesta.
Cutiile automatizate par insa o solutie care impaca toate aspectele.