Volkswagen Touran primește un aer sportiv odată cu lansarea pachetului R-Line

de Bogdan Mirică
Luni, 05.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a lansat un pachet R-Line pentru actuala generație Touran. Acesta oferă o serie de accesorii sportive atât pentru interior, cât și pentru exterior.

Chiar dacă se adresează familiștilor, noul Volkswagen Touran promite și o latură sportivă pentru clienții care vor să combine cele două segmente. Începând cu această toamnă, MPV-ul german este oferit și alături de un pachet de accesorii R-Line, capabil să inspire un aer ceva mai agresiv familistului.

Pachetul R-Line este disponibil cu o serie de accesorii noi la exterior, dar și cu multe îmbunătățiri aduse habitaclului. De afară observăm instalarea unor spoilere ușor redesenate, inserții de plastic lucios, logo-uri R-Line, jante de 17 sau 18 inch și bare de amarare pe acoperiș.

Dincolo de geam se ascunde o tapițerie nouă, botezată Race, un plafon negru și mai multe inserții din plastic denumite Black lead Grey. Volanul standard este și el înlocuit de unul sportiv, îmbrăcat în piele, pragurile au primit inserții din aluminiu, iar covorașele au fost inscripționate cu logo-ul R-Line.

Pachetul complet R-Line costă puțin peste 2000 de euro pe piața din Germania.

El poate fi comandat însă numai pentru exterior, situație în care prețul este de 760 de euro.

Comentarii (11)

  • Ce o fi reprezentand R-ul asta? cumva Rauch-Line? :)
    11 6
  • Vasile
    Astia mai produc inca masini ?
    8 11
  • stati asa ca incerc si eu:
    "primeste un AER sportiv"? nu se spune corect "un FUM sportiv"?
    19 4
  • hazard
    o excelenta varianta pentru familisti care nu vor break. Dar fara varianta sportiva, nu merita pe drumurile amarate ale Romaniei. Iar pretul este dezamagitor de mare :(
    7 1
  • @eee
    o completare : ,,Un FUM sportiv euro 6,, cu prețuri din care să putem plăti ce avem să dăm și să ne mai și rămână.
    Listele de comenzi sunt deschise....
    4 5
  • Acum, pe bune, nu se ocupa nimeni cu sondajele ca sa aflam si noi cu cat au scazut vanzarile la grupul VAG de la inceputul scandalului? Ori, deja, astfel de activitati sunt platite ... a nu fi facute, datorita impactului psihologic de lunga durata? CHIAR NIMENI NU E CURIOS????
    1 1
  • Tu in general scrii commenturi sa nu adormi, corect?
    Cele mai slabe/puerile commenturi.
    1 2
  • @LUCCI
    Impactul este minim in vanzari .
    De exemplu in America de unde a pornit defapt scandalul , VW a crescut si in Septembrie ( luna in care a inceput scandalul) , poti urmari aici: http://www.cnbc.com/2015/10/01/despite-scandal-volkswagen-sales-inch-up-in-sept.html

    Audi in America in luna Septembrie a avut chiar o luna record.

    @eee , stiu este dezamagit .. too bad.
    1 2
  • @@LUCCI
    raporturile de vanzari nu sunt "instant" ci sunt rezultatul LIVRARILOR in luna respectiva.

    asteapta octombrie, noiembrie, etc

    e greu la deal cu boii mici
    3 1
  • @@@Lucci
    Daca o luam asa se termina anul, incearca sa intri pe forumurile din America sa vezi cat ii doare pe soferii americani de acest scandal si noxe.
    Ei au alte preocupari ca dieselul lor consuma putin iar in felul asta nu incurajeaza petrol din Siria :))
    3 0
  • @ @Lucci
    1. Fa un minim de efort si identifica-te macar cu un pseudonim.
    2. Vz in SUA ale VW sunt prea mici comparativ cu ceilalti si prea axate pe motorizari pe benzina ca sa aiba vreun impact semnificativ scandalul asta. Scandalul a fost clar targetat pe VW worldwide, in special Europa.
    3. Cum a zis si cel dinaintea mea, la statistica se considera vanzare livrarea catre client. De obicei, un delay rezonabil ajunge si la 2-3 luni.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru