Esential
333 | de cai putere dezvolta versiunea 2Motion a modelului Touareg in SUA. |
Volkswagen incearca sa faca din noua generatie Touareg un model pe placul americanilor, drept pentru care a decis sa ofere SUV-ul cu o versiune fara tractiune integrala.
Mai exact, clientii din Statele Unite vor putea opta pentru o versiune entry-level a SUV-ului, echipata cu un motor V6 TSI de 3.0 litri, capabil sa livreze 333 de cai putere doar puntii spate. Versiunea ar urma sa se numeasca 2Motion, indicativul fiind programat sa debuteze si pe Batranul Continent.
Aici insa, noul Touareg cu tractiune doar pe puntea spate va fi pus in miscare de un diesel biturbo, de 2.0 litri TDI, versiunea urmand sa fie cea de baza in gama SUV-ului german. In aceste conditii, ne putem astepta ca pretul de pornire sa scada cu cateva mii de euro si in Europa.
via | autoblog
daca 10 insi spun ca mananca ulei gata frate toata lumea se ia dupa aia.
PS:un singur lucru am de zis:
Volkswagen,Skoda,Seat,Audi,Bentley,Lamborghini,Bugatti,Porsche si Suzuki
reflectati la asta ofticosilor.si putin imi pasa de voturi negative sau pozitive
degeaba le-ai enumerat mai sus toate marcile k ei nu stiu sa citeasca...:)):)), in vocabularul lor nu au decat 3 litere...:)):)).
numai bine.
P.S.: @Cor sa spui ca Q7 are DETALII "infiorator de slabe" imi da dreptul sa cred ca habar nu ai ce inseamna "detalii"de fabricatie.
Una la mana TDI CR sunt cu totul alte motoare decat cele PD, iar 3.0 si mai ales 4.2 sunt chiar extraordinare. Daca in cazul 3.0 diesel se poate spune ca BMW ofera o alternativa putin mai buna, in cazul 4.2 nu cred ca exista un motor diesel mai reusit. Nici cu 2.0 nu mi-e rusine, care sta f bine mai ales la consum si emisii.
Relativ la TDI PD:
Detin un Passat B6 2.0 TDI din 2005 cu 110.000km. Este exact motorul despre care se spune ca mananca ulei. Intr-adevar mi s-a intamplat de 3 ori sa trebuiasca completat uleiul intre revizii. Insa daca mi-am permis sa dau 27.000 pe o masina mi se rupe de aia 60 de lei pe an care ii dau pe ulei. De fapt ar trebui sa-ti permiti mult mai mult, dar romanul isi masina de toti banii din casa sa vada vecinu' ca e barosan, si dupa isi mananca de sub unghie.
DA, este un motor ceva mai zgomotos, insa sunt destule motoare CR chiar sub 2L care dupa 50.000 urla de doua ori mai rau, gen DCi.
Pana acum n-am avut nicio problema, motorul are acelasi cuplu ca la incepu si consuma la fel de bine. Cei care se plang de injectoare infundare habar nu au sa mearga cu o masina diesel. Isi mananca de sub unghie si le tin subturate si normal ca le pica.
Dupa mine nu este o masina extraordinara, nu este cea mai buna, dar este o masina cinstita si care dupa parerea mea in timp isi face banii (ca de fapt asta e ideea unei masini, nu basini si fitze) si cu o calitate buna, avand in vedere ca am suspensii sport si jante de 17 la drumurile noastre (mai ales alea de la tara) nu pot sa zic decat ca interiorul se tine foarte bine. Aaa si mai trec si aproape zilnic pe Aviatorilor (strada plangerii).
@Cor - nu stiu ce sa zic, ca Audi sunt luadate de specialisti tocmai pentru detalii si finisari, asa cum BMW e pt sportivitate si Merc pe confort, dar acum fiecare cu pretentiile lui.
Imi plac mai multe modele VAG, dar nu sunt fan inrait. As da oricand un A6 pe un XF, sau Seria 5, as da oricand un Q7 pe un ML, sau X5 si lista poate continua.