Bara de protecție frontală are un aspect agresiv, în timp ce profilul modelului are și el câteva trăsături speciale: bosajele profilate ale aripilor și cele două linii "trase" pe portierele SUV-ului german. SUV-ul germanilor se bucură de platforma MQB și de un design schimbat complet față de generația anterioară. Interiorul lui Tiguan este și el actualizat, fiind vizibil în galeria oficială sistemul de ceasuri de bord cu ecran TFT de 12.3 inch, lansat în premieră mondială pe Audi TT și introdus ulterior și pe alte modele din concernul Volkswagen.
În raport cu generația precedentă, noul Tiguan este cu 50 de kilograme mai ușor și a devenit mai mare și mai spațios.
Portbagajul are un volum mărit cu 145 de litri, totalizând 615 litri cu bancheta ridicată și 1.665 litri cu bancheta spate pliată. La nivelul caroseriei, ampatamentul a crescut cu 77 milimetri, totalizând acum 2.681 milimetri, iar lungimea a crescut cu 60 milimetri și lățimea a crescut cu 30 de milimetri.Folosind noua platformă MQB, noul Tiguan se bucură de motorizări cu 24% mai eficiente decât precedesorul său. Gama de propulsoare TSI, alimentate cu benzină, are patru unități la dispoziție, care asigură între 125 CP și 220 CP. Între timp, în tabăra TDI-urilor, plaja de putere variază între 115 și 240 CP. Variantele de bază ale lui Tiguan au tracțiune față, dar celelalte motorizări pot fi cuplate cu sistem de tracțiune integrală 4Motion. În cazul noului Tiguan, este utilizată cea de-a cincea generație a sistemului 4Motion, bazat pe sistemul Haldex. Garda la sol a SUV-ului german a crescut cu 11 milimetri, iar un pachet opțional de off-road mărește unghiul de atac de la 18.3 grade (standard) la 25.6 grade. Noul Tiguan va putea tracta remorci de până la 2.500 kilograme și se bucură de sistem de frânare automată la impact frontal iminent care sesizează și pietonii, sistem automat de frânare post coliziune și sistem de asistență la menținerea benzii de rulare.
Via Volkswagen
hmm....nu cred ca se va apropia de Qashqai
ce sa zic, cu sau fara facelift, cel mai problabil o sa arate la fel.
Arata fix ca un Touareg mai mic, mai ales la spate. Pe net au aparut cateva poze spion
http://www.carscoops.com/2015/08/new-2017-vw-tiguan-photographed.html
Seamana cu modelele mai mari insa e normal. Asta fac toti producatorii in momentul de fata. Vezi noul design Renault, limbajul de design Mazda, etc.
Ramane de vazut daca va depasi Qashqai la vanzari tinand cont ca preturile vor fi mult mai mari datorita dotarilor si optionalelor pe care primul nu le are, insa care pentru multi utilizatori nici nu conteaza.
Ce sa mai zic. Asa cum ma asteptam, sa semene cu Touareg. Designul e clasic nimic emotional . Iar interiorul la fel de clasic ca toate modelele VW , plansa aia de bord cu sistem multimedia si guri de ventilatie parca e luata de pe I20 Hyundai , in rest 1.4 TE SE IU 125 cai , ce sa zic , mai tare decat caruta la urcare :)))))
Madalescule, ai lasat Mazda cu premium si acum incepi cu Nissan? Noul Tiguan se va vinde, stai linistit.
Nu stiu cat de premium este Tiguan, dar cu siguranta ca Qashqai il tavaleste la acest capitol. Ciaos !
Tin sa te corectez in ceea ce priveste comparatia vs. concurenta:
1. Honda e mai fiabila, nu mai calitativa. Interioarele sunt sub VW (folosesc inca destule materiale tari).
2.Qashqai are pachete de dotari cu multe optionale incluse insa optionalele la VW sunt mult mai numeroase. Maresc mult pretul cand le aduni, e adevarat (nu-s ieftine ca la Kia de exemplu). O varianta de top in cazul Tiguan-ului nou va ajunge pe la 50.000 de euro (retine suma ca sa verifici pe configurator cand va fi disponibil). Ecranul generos care inlocuieste traditionalele "ace" mai are mult pana va aparea pe un model de volum japonez sau coreean.
3.Tiguan va avea motorizari mai puternice decat CX-5. Va avea si diesel si benzinar cu puteri de peste 200 cp, deja fiind anuntat si un hibrid de 215 cp (CX-5 se opreste la 192 cp) si tine cont ca au scazut iar greutatea fata de vechea generatie (~50 kg).
Vor aparea si informatii legate de variantele mai pentru muritori.
Personal, daca as achizitiona vreodata o masina din clasa respectiva, m-as orienta spre noua Sportage care va oferi un cumul de pret/calitate/fiabilitate/dotari excelent, mai ales ca deja apar recenzii pe net in care e laudata in UK sau SUA.
Cu consideratie !
Daca si acest model este doar un "facelift" cum spun toti anti-vag sau ca a copiat designul de pe alte modele, atunci nu ramane decat sa ma opresc aici si sa nu mai imi bat capul cu toti inginerii de pe acest site.
Prefer sa nu ma mai contrazic ca n-am cu cine.
1. bestseller insemna ca e cel mai bine vandut, chestie complet eronata, intodeauna tinand trasa lui nissan
2. "facelift" (la care faceam eu referire) si asa cum este si sensul termenului era vis-a-vis de design. Chestie ce nu tine de "inginerie" ci de gusturi.
@S, a ''tine piept concurentilor'' de anul acesta, inseamna ca Tiguanul prezent/anterior sa ofere ceea ce ofera concurenta lansata, sau macar sa aiba o marja de vanzari asemanatoare. Insa se pare ca nu-i asa, ai calculat prost :)))))
@Andy,
Turbo ala pe benzina de peste 200 CP pun pariu ca ori va fi sub , ori egal la performante cu motorul aspirat de pe CX-5 de 192CP , si asta fiindca 1.5-ul de 90 CP a demonstrat ca poate accelera mult mai rapid decat un TSI de aceeasi putere :))))))
CX-5 cu motorul 2.2 175CP face 0-100 in 8,8 sec
Tiguan cu 2.0 184 CP 0-100 in 8,3 sec si avand mai multa putere
directivele de design
- patrata
- trebuie sa aiba colturi, peste tot
urmatorul trend de design
- volanul trebuie sa fie patrat
- rotile trebuie sa fie patrate
totul trebuie sa fie un patrat
colurile nerotunjite
masina anului
Ziceai de motoarele de pe Tiguan de acel 2.0 benzina, in primul rand la vechiul model existau 2 trepte de putere unul este 2.0 de 180 CP care intradevar face 8.3 iar a doua treapt de putere este de 220 CP care scoate 7.9 , unde ai vazut tu 7.9s la CX-5?
Asta este la fosta generatie de Tiguan .
Actuala generatie este mai usoara semnificativ datorita noi platforme MQB. Sigur va fi si motorul 2.0 benzina , si pun pariu ( cum pui si tu ) ca o sa fie mai sportiv ca acel 192 aspirat, iar cuplul o sa depaseasca 300NM. Are rost sa vorbim aici de Qashqai , sigur nu :))
Un + lui Andy si S pentru obiectivitate.
Eu detin o masina din acest segment( nu spun care ) dar pot spune obiectiv ca am facut test-drive cu absolut toate inainte sa imi cumpar masina .
Este cum spune si Andy , calitatea la Qashqai este spre low, CR-V este peste la calitate fata de Qashqai si la acelasi nivel cu Mazda iar peste este Tiguan. Am intrat in toate si am analizat f bine materialele , unele modele le-am avut chiar si o zi intreaga.
Unele nu aveau in spate fante pentru aerul conditionat , ceea ce este penibil ( daca nu ma insel unul era chiar Qashqai).
Problema la Tiguan sunt preturile mai mari dar care reflecta o calitate a materialelor mai mare si nu numai.
Nu vorbesc de design pentru ca acesta este pur si simplu subiectiv.
Pe langa asta Tiguan are o sumedenie de optionale pe care le poti adauga cate una , pe langa pachetele de baza si au multe. La fel si la motoare, Qashqai sta cel mai prost la acest capitol fiind foarte limitat la motoare.
Eu inteleg de ce ivanoff o da din qashqai in mazda cx-5 , pentru ca qashqai nu are motoare puternice. Pai acum comparam Tiguan cu 2 modele de masini de fapt , sa facem una? :))
Da daca ar pune pe qashqai motoare de 200CP si ceva optionale mai multe si ar tine acelasi pret ar fi interesant , dar nu se poate.
Tiguan are multe chestii misto , masute pentru pasagerii din spate ( sunt puse pe spatele scaunelor din fata) , bancheta din spate culiseaza( nu vorbesc de rabatat) fata-spate ( pentru a mari portbagajul ) , scaunul din fata se pliaza complet etc.
Noua generatia va avea si bancheta spate incalzita si multe alte noutati. Avand in vedere ca Tiguan este pe locul 2 in vanzarile din Europa in acest segment ( un tiguan vechi din 2007) cu acest model nou are toate sansele sa devina numarul 1.
Madalinescu/ivanoff stiu ca tu te oftici dar o poti face mai mascat, toti s-au prins de asta si in consecinta te faci de kko pe aici.
-Lipseste HUD-ul ( cum are CX-5 )
-Lipseste sistemul Around View Monitor ( cum are Qashqai )
-Lipseste ventilatia in scaune ( cum are Tucson si Sportage )
Practic lipsesc multe dotari exclusive care le are concurenta in acest segment. Daca asta e tot ce poate VW pt anul 2015 , atunci....nu ma mira . E bine totusi ca ''i-a ochii'' la prostime cu ''uluitoarea tehnologie'' -clusterul din bord . Ma intreb ce garantie ca acesta va functiona impecabil si peste 10 ani de exploatare ofera VW ?
Ne intereseaza comparatia dintre masini comercializate in Europa.
Mai bine zi ca nu ai cu ce si te intelegem :) Inteleg ca esti frustrat. Dar in Europa , Tiguan ofera cele mai puternice motoare pentru un SUV din acest segment.
La ce te referi prin incalzire spate? Bancheta din spate este incalzita la noul Tiguan .
Eu zic sa-ti pui vata in nas si sa mai cauti alte minusuri, hai ca noaptea e lunga.
Practic lista este urmatoarea:
-Lipseste HUD-ul ( cum are CX-5 )
-Lipseste sistemul Around View Monitor ( cum are Qashqai )
-Lipseste ventilatia in scaune ( cum are Tucson si Sportage )
@madalin : Nici macar nu a aparut lista de optionale ale noului Tiguan ( Pentru ca nu s-a lansat inca) si tu deja presupui ca nu are daia si dailalta? Ca masina cu motorul ala e slab fata de X/Y/Z .. Tucson din America?WTF?
Cred ca nu ai ce face acasa.
Mda si celelalt , ce rost are sa-i raspunzi , nu vezi ca anti si hater in acelasi timp ?
Eu ziceam pur si simplu de oferirea unui motor mai puternic nu de o masina extrema. La fosta generatie puteai alege la 32.000 motorul de 220CP. Nu mai zic de opiunea de a alege si automata care qashqainu o are.
Tiguan nu are capabilitati f bune de offroad , dar pe sosea cu pachetul r-line care are si suspensie sport este cel mai dinamic . Unii zicea ca r-line cu motorul de 220CP este un golf GTI mai inalt.
Te sfatuiesc sa le conduci pe toate si porma sa-ti dai cu parerea.
E vorbeam de Qashqai NISMO care va adopta 1.6-le de peste 200 CP de pe Juke, sa vezi atunci ''joaca'' frumoasa domle' mesterel. Dar nu mi-ai raspuns , dc Tiguan este sub Qashqai la vanzari in Europa ? Probabil de ''bun'' ce e :)))))) . Capabilitati off-road nu are, designul nici el nu iti ofera emotie, interiorul arata ca o dubita cu bordul ala si cu displayul pozitionat prost in bord, calitatea materialelor e sub concurenta .Nici macar manerele usilor nu s-au silit sa le imbrace in piele . E bine ca pretul va fi de 50 de mii de euro pt varianta R-line, bani la care un Qashqai chiar si NISMO nu va ajunge niciodata :)))) .
Chiar si asa este f posibil sa-l faca , avand in vedere ca Tiguan va primi un motor de 240 Cp.
r-line anterior era 32k , in nici un caz ce aberezi tu.. si da avea si automata.
Habar nu ai ce vorbesti, tu vb ca sa nu adormi?
Nici Cadillac nu corespunde normelor din UE si nu prea au reprezentante de ''desfacere'' pe aici. In schimb este vazut ca un rival mult mai bun fata de trada germana. Doar Lexus si Jaguar il pot bate, restul sunt sub el, asta in cazul in care ai vazut cum un ATS-V tavaleste un M la multe capitole. In articol nu spune nimic de 240 CP , 220 e mai credibil. Calitatea interiorului a fost mai degraba sub Nissan ( de Rav4 nu a pomenit nimeni ) , si asta fiindca Tiguan era total depasit de concurenta la toate capitolele. R-line anterior stii in cate modele s-a vandut ? A fost un esec absolut, de asta au preferat sa-l scoata . Oricum, stiu ca adevarul doar dar Qashqai ramane in continuare ''number one'' la vanzari, si asta fiindca ofera un pret de 26 mii de euro in varianta full cu toate optionalele unei masini premium. Tiguan nici macar nu are sistemul Around View Monitor 360 de grade, la fel cum scaunele nu-s la fel de ergonomice ca la Qashqai ( facute in colaborare cu NASA ) . Acum unghia !
Subaru Forester 2.5XT 230 cp 0-100 in 6,0 sec . Tiguan nici cu 240 Cai nu va face 6,0 sec :))))) . Deci ca sa bata un Forester ar trebui sa fie mai rapid cu o sec , adica sa faca 5 sec de la 0-100 ceea ce e imposibil, i-ar trebui un motor de 300 de cai : ))))
Ahh si inca ceva, Forester e mai greu :))))))
Ahh si inca ceva : Vechiul Tiguan cu 2.0 210CP abia scoatea si el saracul un 7,8 sec pana la 100km/h .......daca asta e tot ce poate nemtii in anul 2015 , e clar :))))))
Defapt ti-ai raspuns singur la o dilema , asta este defapt atuul lui Tiguan este foarte echilibrat din toate punctele de vedere si deaceea este o alegere buna. Toate suv-urile din acest segment au cate ceva iar Tiguan are din fiecare.
Citeste si alte articole unde l-au prezentat si o sa vezi ca o sa aiba cu motor de 240CP benzina.
R-line a avut mare succes esti tu doar babalau , nu o fost scos niciodata , exista si acum in oferta vechiului model.
Nu au renuntat niciodata la asa ceva , dupa cum vezi si in video-ul din articol cu noul Tiguan este un R-Line :)
Eu zic sa asteptam sa apara in configuratoare , acolo vei vedea si motorul de 240CP si sistemul 360 care este imprumutat de pe passat ca si chestia aia care nici nu o miroase qashqai , tableta in locul ceasurilor de bord. Da qashqai cu optionale la 26k cu motor de 130CP cutie manuala:)) Maxim!
Tiguanul nou vine si cu inchidere automata a portbagajului cand se inchid usile , stiai asta? Daca este deschis portbagajul in sus doar inchizi masina din telecomanda si coboara si portbagajul.
Nu vreau sa-ti stric surpriza si te las pe tine sa-l descoperi cand apare in configuratoare ;)
The engines are more efficient as well. A broad range of eight engines is offered, ranging in output from 92 kW / 125 PS to 176 kW / 240 PS.
8 motoare , Qashqai cate are in oferta ? :))
Echipare standard la noul Tiguan :
Front Assist with City Emergency Braking and Pedestrian Monitoring, active hood,
Lane Assist and the Automatic Post-Collision Braking System are fitted as standard.
Cate are Qashqai portbagaj ? Noul Tiguan are:
520 litres of cargo capacity (additional 50 litres) and considerably more space in the
rear thanks to longer wheelbase.
Mai citim ? :
Among the new Tiguan's safety features, are the Automatic Post-Collision Braking System, the Front Assist ambient monitoring system including City Emergency Braking and – a new feature – Pedestrian Monitoring as standard. If the radar-based Front Assist of the Tiguan detects a person walking onto the road, the system warns the driver. In a second step, it brakes the car. The new Tiguan is also equipped with Lane Assist as standard. This camera-based assistance system warns and automatically countersteers if the driver begins to unintentionally depart from the driving lane without activating a turn indicator.
Auzi aici:
The new Tiguan has a new 3-zone automatic climate control system, called Pure Air Climatronic. The technology, which is unique and so far only used by Volkswagen, keeps air quality at a consistently high level thanks to its air quality sensor and active biogenic filter, preventing pollutants from entering the car – from mold spores to allergens.
Ziceai ceva de scaune ? Cu masaj ce zici:
Fully redesigned seats have optional electric adjustment, while the available Smart Comfort Seats automatically travel downward and back to make it easier to enter and exit the vehicle when the ignition is turned off. In addition, the new ergoActive seat includes electric 4-way lumbar support and massage function.
Au facut imbunatatiri si la siguranta, ce zici de asta:
New features include a pyrotechnically activated mechanism – similar to an airbag – integrated in the hood. This mechanism raises the hood as soon as a person comes into contact with it in a crash. This increases the gap between the hard engine and the relatively soft bonnet and thereby reduces the intensity of dangerous head injuries.
Ia zi Madalinescu , cum sta treaba ? :)
Comentariul tau este de pur hater si este tratat ca atare.