În urmă cu doar câteva săptămâni, Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noile versiuni de performanță Golf GTI, GTE și GTD. Noua generație Volkswagen Golf va fi disponibilă și într-o versiune R, iar conform unor rapoarte apărute în luna ianuarie, varianta va fi lansată până la finalul anului.
Inițial, voci apropiate companiei spuneau că prezentarea lui Volkswagen Golf R era programată pentru Goodwood Festival of Speed, însă evenimentul britanic a fost amânat până în toamnă.
Acum, unul dintre prototipurile viitorului Golf R a fost surprins în timpul unor teste desfășurate pe circuitul de la Nurburgring. În plus, exemplarul folosit nu a fost acoperit cu camuflaj.
Din punct de vedere estetic, viitorul Golf R va renunța la luminile de zi suplimentare amplasate la nivelul prizelor de aer, va miza pe jante cu un design specific gamei R și va integra un difuzor spate gândit special pentru noul sistem de evacuare cu patru terminații.
Totodată, nemții vor introduce și o aripă spate mult mai mare.Viitorul Volkswagen Golf R va fi echipat cu motorul pe benzină de 2.0 litri care ar urma să ofere 330 de cai putere și 400 Nm. Resursele vor fi livrate prin intermediul unei transmisii automate cu șapte trepte și cu ajutorul unui sistem de tracțiune integrală.
Via | Motor1
330 de cai ! Perfect !
Zi de zi, VAG TDI deaupra tuturor !
#Diesel
E bine si daca e TSI.
"Nu scoti Vag-ul din roman ! "
ps: Arata foarte frumos si agresiv si sportiv. Design-ul este super.
Acum depinde ce iti doresti. Mai sunt si romani bombardieri. Adica cu BMW.
Sunt tare curios, cand vei avea varsta pentru permis ce iti vei cumpara: Skoda sau VW?
interventiile tale is din ce in ce mai faine , chiar incep sa-ti divinizez acuratetea optiunilor chiar daca-si face loc si o urma de regret , generata evident de parti-pris, atunci cand observ ca oi trecut cu vederea mult prea usor cei 400 Nm care-s numa' la o valoare stationara pentru Mk8 comparativ cu Mk7.5
Da, sunt si 400 Nm. O valoare foarte buna. 330 cai si 400 Nm. Valori foarte bune. Acum, sa vedem 0-100 km/h, viteza maxima si pretul.
Am vazut la alte articole ca ti-ai luat foarte multe manute rosii. Desi, nu stiu cu ce ai gresit.
Faptul ca scrii ii in loc de e sau este, nu e o greseala. Este doar accentul si scrisul ardelean
@Cei care ii dati manute rosii lui @Costel
Nu stiu pentru ce ii dati.
Majoritatea cred ca dau manute rosii lui Costel, pentru ca scrie ii in loc de e.
Este accentul ardelean. Nu este gresit.
Oserv ca preferi sa ma ignori si sa nu imi raspunzi la o intrebare simpla: Skoda sau VW? De fapt eu sunt convins ca nu prea esti convins de Skoda, ceea ce insemna ca nici pe departe nu esti un fan Skoda. Prea iti face cu ochiul un VW, acolo!
is cateva suricate care ma urmaresc necontenit pe AM si pe care mi-oi propus sa le tratez asa cum se cuvine : cu dispret
PS Imi place mult Golf 7.5.
Nu arata deloc la fel. Se pare ca nu te-ai uitat bine.
Este o evacuare sport, jante mari, garda coborata, sistem de franare mai bun, un spoiler spate mare, elemente de design agresive. Astea sunt doar pe exterior
Mie imi place foarte mult. Fata nu mi se pare ciudata. Mie mi se pare frumoasa, interesanta.
Hai sa-ti raspund.
Sunt fan skoda. Dar sunt si fan VAG. Skoda este in grupul VAG. Deci...
Din grupul VAG, cel mai mult imi plac Skodele. Imi place foarte mult si VW.
Skodele au un design frumos si interesant, un design care te "trezeste la viata", un design care "te invita la viata, te "invita" sa o privesti minute in sir, de care nu te saturi niciodata. Un design care iese mereu in evidenta. Un design F A B U L O S.
Imi place si VW, foarte mult, si Audi.
Dar in principal, Skoda.
Mai ales ca au si un ditamai portbagaju'
Un interior foarte interesant si de care nu te plictisesti. Un interior deloc simplist.
Dar pentru mine este foarte bun VW
Important este sa fie VAG.
Dar, cine stie, in 4-5 ani pana la permis iti vei mai schimba optiunile.