Volkswagen Terrafine prefigurează forma viitoarelor vehicule off-road
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen Terrafine este un concept desenat de designer-ul suedez Niklas Palm. În realizarea acestei creaţii, designer-ul spune că a fost inspirat de ambarcaţiunile produse de Chris Craft şi de Coasta de Est a Americii.
Volkswagen Terrafine a fost conceput ca un vehicul ecologic destinat off-road-ului care îţi poate oferi senzaţii impresionante fără să afecteze mediul natural. Conceptul suedezului dispune de un cadru flexibil şi de un sistem de suspensii care îi permit şoferului să înalţe sau să încline vehiculul pentru a avea o vizibiliate mai bună.
De asemenea, conceptul lui Niklas Palm dispune de roţi fără jante, iar caroseria fără plafon face din Volkswagen Terrafine un vehicul foarte uşor. Conceptul designer-ului suedez a fost desenat pentru constructorul german Volkswagen şi va utiliza ca mijloc de propulsie un motor electric.
Via | Automotto
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Al naibi de urat concept.
Ce bine arata dacia 1310 pe langa ......asta :)
Bine, Ghe !
Merge cu stropitu' ?
Merge...merge.....Am terminat tarlaua Q7 de stropit.
Ma duc sa pun niste ingrasaminte si pana diseara termin si zona de Phaetoane...
Cam asa vad eu intrebuintarea acestei "masini".....
Daca te-ai saturat de astia cu *pisicuta* hai sa te mai calmez.
1. DA, conduc 320D E90..de ce?...e simplu..putere, eleganta, rafinament, bun gust, fiabilitate, consum redus, design *minunat*
2. Esti frustrat :)...d-aia mi-am luat BMW sa fie altii frustrati :))
In ochi tai sunt *cocalar* .....poti sa ma faci cum vrei tu, eo tara libera, atata timp cat ma simt bine....... ce-mi pasa mie de tine?!
3. Imi luam audi ......daca aveam bani de R8...... E bine? :)
Pacat de e90 sa aiba asa sofer :) Sa iti cumperi masina ca sa le arati la altii ce poti tu....asta da sofer. In mod normal iti cumperi bmw pentru feeling-ul care il ai in spatele volanului nu ca sa ai ce arata celorlalti cocalari. Din postul tau ai aratat clar ca si tu faci parte din aceeasi categorie.
Inainte sa zici ceva, stai linistit ca nu sunt cu metroul, am si eu 4 roti dragute. Nu e Vag dar nici Bmw. Ce caut aici, nu? :)) Imi doresc de mult timp bmw, si cand am avut banii am zis pas din simplul motiv al imaginii care il au soferii de bmw in partea occidentala a europei unde locuiesc. Stii ce e culmea? Tot cei frustrati ca nu au avut bani decat de cel mai ieftin bmw, adica un 318-320 ii auzi cu comentarii de genul. Cine are un BMW adevarat, adica cu un motor de la 3000 in sus, sau M nu va avea posturi de genul.
On topic.... de gustibus non est discutandum...... nici mie nu imi place sub nici o forma designul. Cine a afirmat inainte ca dacia 1310 e mai dragutza, a avut partial dreptate, ma refer la volan :P
Dar este un concept, si cineva a muncit la el.
Ce imagine cu soferii BMW????? ce cocalari?
Ce motor de 3000 in sus? cele sub nu is motoare? ce is? Prin faptul ca 320D e cel mai vandut BMW la ora actuala, il face mai putin BMW pt ca are motorul de doar 163-177CP ????
116,118,120,123,125, 316,318,320,.... astea fac de rusine BMW-ul in opinia ta?
Daca esti asa frustrat, scrie-le o scrisoare celor De la BMW sa nu mai faca masini....sa faca trotinete ca doar cocalarii le mai cumpara masinile.
Referitor la remarca cu *pacat de E90......* nu ma oftic stai calm :). nu ma cunosti,...cum ai putea sa ma cataloghezi doar tu sti :)
Cius si las-o balta cu *BMW adevarat...3000 in sus* :))
De asemenea, conceptul lui Niklas Palm dispune de roţi fără jante.
Si totusi, pe ce stau cauciucurile de la masina asta?! A inventat VW o noua roata?
Ca sa te si calmez putin, eu m-am uitat la 320d efficient dinamics cand ma gandeam la ce masina sa iau, dar inca nu aparuse, era doar in presa.
Dar tu pt ca ai e90 deja ai impresia ca stai intr-o o racheta, chiar daca o masina cu 5000 euro mai ieftina si cu tractiune fata pleaca pe langa tine de zici ca stai pe loc.
Cand ai BMW, teoretic se spune ca stai in fata, dar cu un 2L diesel....nu stai deloc in fata.
Rafinament? Tin sa te dezxamagesc si acolo. Da, exterfiorul este dragutz la e90. Dar la interior este sub un golf, hai sa nu compar cu un a4, c klasse sau un s60 ca acolo ramane la km in spate. Nu zic doar eu, o zic si publicatiile de specialitate.
Ce imagine au soferii de bmw?....Hmmmm...da un search in UK de ex sa vezi. Nu de cocalari, ei fiind ceva specific romanesc.
2. Dupa parerea mea interiorul la BMW nicidecum nu e sub golf sau a4 sau c klasse sau s60. golf iese clar afara, ceilalti is dupa gust iar mie imim place cel mai mult bmw-ul pentru pozitia la volan, bordul mai *spartan* consola centrala cu cotiera etc.
Doar mercedesul are scaune gandite de medici ;). publicatii de specialitate golf peste seria 3 nici macar a4 sau c klasse.
3. 320D nu e o masina de curse si nu ma duc cu ea pe nurburgring desi as putea ca nu mi-e jena.
4. masina cu 5000 euro mai ieftina e la randul ei luata de o masina mai ieftina tot cu 5000 euro ex care e luata tot asa de o motocileta de 10 000 euro...aici vorbesti prosti .
5. Ce inseamna pt tine ca *stai in fata* ? cu bugatti veyron?? Nu ma duc la nici un fel de concurs, desi as putea chiar si cu amaratu asta de 320D stoc.
6. Nu ridic in slavi BMW-ul nici de departe, pe langa 320D mai am un Honda Acord 2,2D 2009 care e minunata dar tot bmw-ul imi ofera mai multa placere la condus.
7. Din moment ce l-am luat din banii mei si nu ai altuia sau furati sau castigati la loz in plic nu cred ca sunt chiar *cocalar* ...ce zici? :)
8. Medici, directori de firme, ingineri....au BMW - hu cocalariii ......nu? Las-o balta cu ctalogarea oamenilor dupa marca demasina ce o conduc.
Ma bucur ca e doar un concept car, pentru ca... pentru Romania, acea masina ar fi avut rotile distruse la fiecare 100 de km. De ce? Pai simplu, la cate gropi avem si la ce viteza avem la volan, in oras sa zicem doar 60 km/h sigur cele 2 spite se vor deforma usor!... Daca jentile de otel/tabla se mai deformeaza de la cate gropi prinzi sub roata... ganditi-va la cum vor arata acestea din poze.
Intr-adevar exista materiale mult mai solide si mai elastice... dar oare merita banii? In loc sa dai 100 de euro pe o janta de stoc... ar fi mai bine 10000 de euro? eu n-as crede...
Probabil ca daca ar fi produs in serie limitata, cateva din exemplarele acestui concept car ar fi si in Romania, fara indoiala, dar atat.
Iar offroad? hmmmm ... la ce cauciucuri are pe el.. arata a SUV, desi e clar: masina de plimbare pe campie.
Si tin sa precizez ca sistemul ala de suspensii exista deja la americani... si e folosit concomitent cu transmisie prin lanturi... pentru tractiune integrala... pppfff... slabutz... insa e bine ca e lucrat la finete :D