Volkswagen Golf 7 vine cu numeroase elemente tehnologice noi în gama de compacte a producătorului din Wolfsburg, iar cei de la Volkswagen se aşteaptă ca noutăţile să atragă o serie de clienţi noi pentru acest model. Potrivit estimărilor interne Volkswagen, dintre cumpărătorii lui Golf 7, între 30 şi 40 la sută vor fi clienţi noi pentru acest model, iar unii dintre ei sunt foşti clienţi de Passat, în timp ce alţi potenţiali clienţi consideră că A3, fratele de platformă al noului Golf, este prea scump. Pe lângă elementele tehnologice noi amplasate la bordul noului Golf, cei de la Volkswagen au reuşit să reducă aproape 100 kilograme din masa compactei, iar gama de motorizări şi transmisii a fost actualizată pentru noua generaţie.
În ciuda numărului mare de clienţi noi pentru a şaptea generaţie a lui Golf, cei de la Volkswagen se vor concentra în continuare pe publicul tradiţional al modelului. În ceea ce priveşte noii clienţii ai modelului, cei de la Volkswagen speră ca elementele tehnologice integrate să atragă clienţi din clasele superioare. Printre noutăţile pe care le aduce noua generaţie a lui Golf se numără sistemul multimedia cu ecran tactil oferit standard, o serie de elemente de siguranţe integrate în standard şi un nivel superior al calităţii percepute la bord.
Pasagerii din spate au la dispoziţie mai mult spaţiu în raport cu rivalii lui Golf, datorită ampatamentului mărit, iar Golf este mai eficient şi mai uşor.Volkswagen estimează că noua generaţie a lui Golf va fi vândută în aproape 500.000 de unităţi pe an pe piaţa din Europa. La nivel global, Golf este aşteptat să înregistreze 700.000 unităţi pe an. Compacta de la Volkswagen este construită în două fabrici din Germania, localizate în Wolfsburg şi Zwickau. Cea mai ecologică versiune a lui Golf, 1.6 TDI BlueMotion, va debuta în vara anului 2013 şi are emisii de CO2 de numai 85 de grame pe kilometru.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Mercedes Benz A 180 (versiunea cea mai ieftina)- 24.676 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 5580 euro.
Bmw seria 1 114i (versiunea cea mai ieftina, fara Efficient Dynamics sau alte dotari)- 23.436 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 4340 euro.
Audia A3 cu motorul de 122 CP in varianta cea mai ieftina- 24.200 euro- Golf VII Highline (versiunea cea mai dotata) cu motorul de 122 CP- 19.096 euro. Diferenta de pret de 5104 euro.
@mda ce spui de pret ????http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/VW!ro!!!V!!!/?&MGN=055#
Noul Golf Highline 1.4 TSI DSG
Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi
Consum combustibil oficial: 5l/100km
Emisii CO2: 116g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,027g/km EUR 20.949,80
Culoare exterior
Alb (Oryxwhite Perlmutteffekt ) EUR 921,32
Tapiterie piele Vienna
Culoarea tapiteriei: marrakesch
Mocheta: negru
Plansa de bord: negru titan
cod intern EUR 0,-
Conector Media-In pentru iPod/iPhone EUR 64,48
Jante aliaj usor "Dijon" 7J x 17 Detalii EUR 228,16
Pachet piele "Vienna" Detalii EUR 1.922,-
Radio CD Composition Media Detalii EUR 236,84
Suspensie sport EUR 200,88
Volan multifunctional piele (3 spite) Detalii EUR 62,-
Total: EUR 24.585,48
Exista cinci tipuri de posesori de masina in Romania, astfel:
1. Oameni care folosesc masina ca mijloc de transport si care urmaresc anumite performante (pret, consum, confort, fiabilitate, pret intretinere scazut. etc.). Pentru acesti oameni exista si Logan, Hyundai, Chevrolet, etc.
2. Oameni frustrati si nepriceputi in ale mecanicii elementare care fac orice sacrificii sa ii vada lumea in BMW, Audi, Mercedes si care vesnic fac comentarii anacronice
3. Copii de bani gata care nu au cultura generala (nici nu e nevoie!) si care trebuie sa stea musai in BMW, Mercedes, Audi ca asa le dicteaza rangul de "sange albatsru" chiar daca ei nu cunosc regulile elementare de bun simt si de educatie civica
4. Comentatorii, care nu au de nici unele dar care isi dau cu parerea din simtamantul de frustrare si lipsa de educatie care ii indeamna sa faca ceva pentru a fi luati in considerare
5. Cunoscatori in ale masinilor, care nu au posibilitati financiare mari dar stiu sa-si cumpere si sa intretine o masina, fara a face gargara relativ la faptul ca o au. Acesti oameni isi pot cumpara cam orice masina la mana a doua (la ei nu conteaza modelul ci sa fie in stare buna) si prin intretinere adecvata ii pot face viata lunga, fara a mai comenta despre alte masini sau alti posesori de masina
Mie unul mi se pare foarte scump.
Ecran tactil plasat ...
Deja am pierdut 1 minut din viata ca sa "ma dau cu parerea" despre o chestie neinteresanta.
Drum bun si sa ne vedem sanatosi!
Cu pret de pornire la 15.500 EUR aprox acelasi cu Golf VI are mai multe optioale. E normal pentru economia actuala sa se imbunatateasca modelele si pe ici pe colo sa creasca pretul, doar nu comparam cu Golf II ca subsemnatul de mai sus.
Varianta cheala e cu 100 kg mai usoara ca cea veche, are aceeasi platforma MQB ca si Audi A3, aer condit, computer bord, frana de mana electronica, geamuri fata spate electrice, detector de oboseala, franare automata, airbaguri frontale, laterale, genunchi, cortina, sistem audio cu 8 boxe, cu ecran tactil si altele.
E problema ta daca nu-ti place textila si vrei piele sau genti de 17 inch sau nu stiu ce sistem de navigare pe care nu-l folosesti in Romania, dar nu compara 17-18.000 EUR cu 25 de la audi, MB si BMW, ca nici astia nu-ti dau piele si dotari ultra la pretul de baza.
Stima si respect.
Si referitor la preturi, daca veti intra pe oricare site al oricarui importator veti vedea ca preturile sunt mult mai mari in mod normal pentru orice model. Pentru ca este vorba de preturile de lista. Ori daca mai pui o oferta speciala (care este oricand cam la orice masina), plus oferta Rabla se mai scad vreo 3000 de euro. Cam asa ajunge sa coste un Megane sau 308 vreo 12000 de euro. cam asa poate ajunge sa coste vreo 12000 de euro si un Golf. In conditiile in care scrie undeva mic, intr-un colt "oferta supusa unor conditii".
Deci Rares, daca vrei sa sti pretul CONCRET al oricarei masini, du-te in showroom si intereseaza-te. Pe site-ul importatorului poti vedea dotarile, motorizarile, ofertele de finantare, foarte greu sa gasesti pretul.
Si referitor la cifrele de vanzari, cu siguranta Golf se va vinde (foarte) bine, insa eu cred ca nemtii sunt totusi cam optimisti.
Mai nou iti poti pune display cu touch-screen si pe Logan, deci nu mai e ceva wow, de altfel eu n-am fost fan niciodata touch-screen, nici macar la telefoane. Dar intr-adevar, foarte multa lume pune botul la asa ceva, e cool. Dotarile de siguranta standard sunt foarte bine-venite, dar in general masina asta n-are nimic care sa ma faca sa o vreau.
Este foarte impresionanta lista de dotari intr-adevar, dar prima data am vazut cititoarele de semne, si tot avertizorii si senzorii pe Focus 3. Nu stiu sigur, dar cred ca si Astra I are aceste dotari optionale. Cu ce e mai special Golf decat Focus sau Astra?
E adevarat ca n-am stat sa configurez cele trei masini la acelasi pret si sa compar ce-mi ofera fiecare la o anumita suma, dar Golful nu e recunoscut ca fiind mai ieftin decat concurenta. Ca aspect si feeling la volan, Astra si Focus sunt peste, Golful pastreaza interiorul anost, chiar si cu touchscreen standard, tot anost este la interior. Perfect functional si ergonomic, dar anost.
La capitolul motoare, n-am experienta decat cu 1.4 TSI de la Golf, si de 1.6 TDi n-am auzit sa fie ceva iesit din comun. Astra recunosc ca nici nu stiu ce motorizari are, dar as alege 1.0 EcoBoost pe benzina sau 1.6 TDCi de la Focus, dintre motorizarile acestor trei masini. Deci as alege Focus. Dar eu am un Focus, deci probabil n-am o parere obiectiva, dar astept contra-argumente.
Legat de Golf in general, nu voi spune decat ca mi se pare o masina perfect adaptata traficului de zi cu zi, ca cine mizeaza pe un pic de nuantare estetica, fara sa-si "tradeze" principiile utilitariste, poate alege A3 fara ezitare, si ca bordul generatiei 7 n-ar fi mai grozav decat al altor modele din breasla [ ba panoul de comanda, cel putin in viziunea mea, bate spre......Saab 9-3, dar chiar trebuie sa ma culc, ca incep sa am vedenii :) ]
Recunosc ca, desi nu e pe placul meu, masina are multe calitati, insa eu, personal, nu sunt dispus sa platesc atat de mult pe o compacta, ci inclin spre a face compromisuri ca sa ma incadrez acolo unde imi permit. Si, in primul rand, incep cu marca, deoarece VW e o marca pt care acum se plateste in plus doar pt ca e VW.
si ce imi place aia ca se suprapune la pret cu bmw. guess what si bmw se suprapune cu porsche si altele daca iei cel mai scump model posibil.
dotarile alea multe nu sunt ca sa ti le pui neaparat pe toate si ca sa ajungi la un pret absurd pt un golf, ci ca sa ai de unde alege, sa iti pui ce iti trebuie tie. imi vine greu sa cred ca iti trebuiesc chiar toate dotarile, si DSG, si cea mai buna motorizare, si jante cat mai mari, toate simultan.
Se pare ca inca unii mai cred si acum mitul cu fiabilitatea VW.Vreti sa va spun eu despre fiabilitatea VW? Se blocheaza volsnta de fiabile ce sunt.Masinile by VW,au nenumarate probleme mecanice cat si electronice.Astazi a fost un VW passat la service cu 144 de mii de km la bord ,care avea probbleme la cutie,volanta se bolcase,probleme la ambreiaj (era praf ambreiajul),probleme cu calculatorul,turbina,injectoarele,multe si nevrute,pe care altii nu le inteleg.Am intampinat zilele trecute un proprietar de Skoda Octavia.Era un om in varsta care o avea de 4 ani masina,si facu se cu ea doar 2.000 de km,omu o pornea cateodata in garaj.Ei bine,ce sa intamplat? Probleme mecanice majore aia ii sa intamplat la masina,fiind si o motorizare diesel de 105 cp TDI,acum trebuie sa scoata din buzunar de la el aproape 6.000 de lei ,masina omului ne mai avand nici garantie,el tinand o in garaj nu a mai prelungit o si acum suporta.De asta v-am mai zis si va mai zic.Dieselul nu este pt oras sau drumuri scurte,dieselul este pt distante lungi,acolo isi arata el adevarata lui valoare.Un diesel in oras consuma cat un motor pe benzina,chiar mai mare ,mai puternic,cu cilindree mai mare.
Problema este insa alta: atunci cand iti permiti sa dai 50-60000 de euro cel putin pe o masina, nu te uiti la niciun VW. Te uiti la o masina premium. Multi refuza un Phaeton de 60000 de euro in detrimentul unui A6, Seria 5 sau Clasa E, chit ca au motoare ceva mai slabe, dotari nu la fel de multe sau nu e din aceiasi clasa. Dar vorbim de masini atat de diferite...
Iar lasarea in productie a lui Phaeton este si o chestie de orgoliu. Totusi politica a fost regandita iar masina din cate am inteles este adresata cu precadere pietei din State. Si mai mult ca sigur ca nici VW nu se asteapta la vanzari spectaculoase.
deci,......deci,.....ce naiba ai vrut sa explici nu stiu.Esti sigur ca ai postat la articolul care trebuie???
Respect.