Constructorul german a dezvăluit prima imagine oficială cu un viitor model electric accesibil. Noul model promite să fie unul accesibil, datorită unui preț de achiziție de 20.000 de euro și ar urma să fie plasat în gamă sub ID.3.
Anunțul noului model vine la câteva zile după ce Volkswagen a confirmat că a pus capăt discuțiilor cu Renault pentru dezvoltarea în comun a unui viitor model electric de oraș. Discuțiile au luat sfârșit după ce Volkswagen a decis să dezvolte o nouă platformă dedicată pentru un asemenea model.
Noua imagine teaser dezvăluie silueta noului model. Astfel, viitorul Volkswagen electric de oraș va avea o caroserie cu un design rotund și cu note sportive, datorită eleronului, dar și ale aripilor laterale, care par a fi evazate.
Din spusele lui Oliver Blume, CEO-ul Grupului Volkswagen, noul model va fi destinat exclusiv pieței europene. „Sunt foarte încântat că vom lansa un proiect orientat către viitor. Este vorba despre mobilitate electrică accesibilă din Europa pentru Europa”, a declarat Blume.
În același timp, Thomas Schafer, șeful mărcii Volkswagen, a mai adăugat: „Pentru ca electromobilitatea să fie răspândită este nevoie de vehicule atractive, mai ales în segmentul entry-level. electrice vor stabili noi standarde în segmentul accesibil în ceea ce privește tehnologia, design-ul, calitatea și experiența clientului”, a declarat acesta.
Promisiunea noastră de marcă este: electromobilitate pentru toți. În ciuda prețului atractiv, mașinile noastreNoul model electric accesibil Volkswagen va fi lansat în 2027.
via Volkswagen
Trebuia sa facă un studiu de piață sa vadă ca PMC și Alex vor termica mai scumpa.
Există deja pe piață mașini electrice care au prețuri sub 30000€ (chiar sub 25000€ - vezi noul Citroen e-C3).
N-am văzut să fi bătaie pe ele.
Ne place sau nu, majoritatea mașinilor vândute în următorii 10 ani (adică până se vor interzice) vor fi cu combustie internă.
Fanatismul nu poate ține loc de realitate. Relaxează-te!
Demonstrati bateriile sau ciocu mic. Sau luati de la chinezi sasiuri electrice complete si scoateti masina pana in Revelion.
@Matei
Prefa-te ca ai 17-18k euro, viziteaza toti dealerii (nonpremium/lux) de la tine din oras si iti garantez ca 90% din ei nu te vor lasa sa pleci fara o masina in banii astia. La 20k eur e posibil sa gasesti si ceva care chiar sa-ti placa. Daca vrei, poti face un polo de 35k dar il poti lua si la 17-18k. Nu poti lua in schimb nici o electrica la 17-18k si ma tem ca daca vrei o autonomie decenta (minim 350km) trebe sa sari de 35k.
Zuccesuri.
e mai rau ca reclamele de craciun care incep din octombrie.
Da ce-i cu atâta grabă, de ce 2027?
Pana una alta anunt si eu va voi infiinta o marca auto si voi scoate in 2029 o masina electrica de 15000 euro, stati pe faza ca revin cu informatii
Mai pune! Un Polo chel pleacă de la 20.194 euro, de unde atâta 17-18.000 ??
Problema voastră e ca va schimbați argumentle mai des decât chiloții.
Anunță Mazda ca investește în motoare cu ardere interna? Moamă, gata, s-au răzgândit producătorii, s-a terminat cu electricele, o sa vedeți în lunile următoare.
Anunță Volkswagen ca investește în electrice? A, vrăjelă, o sa coste dublu, apare în 2027 toamna, nu le cumpăra nimeni, bla bla.
Industria auto funcționează cu planuri multi-anuale. Nu se schimba după cum bate vântul (noaptea). Un model nou pe o platforma noua se dezvoltă în câțiva ani buni.
Dacă au anunțat acum înseamnă că e deja în lucru și proiectul a fost validat ca viabil. Nu înseamnă 100% ca va ajunge pe piața dar înseamnă că deja au ajuns la concluzia ca e profitabil.
La fel și "tripleta" asiatică, desigur.
"Dacă au anunțat acum înseamnă că e deja în lucru și proiectul a fost validat ca viabil. Nu înseamnă 100% ca va ajunge pe piața dar înseamnă că deja au ajuns la concluzia ca e profitabil."
Asta e categoria "din preputzul adanc al gandirii". :)))))
Mai scrie Mateutza, mai ofera-ne aceste crampeie de intelepciune titanica. Nu stiu altii, dar eu nu prea am surse autentice zilnice de amuzament. :) Nu-i putin lucru sa ai pe cineva sa te distreze zilnic cu ineptiile sale. :))
Nu-ti imaginezi ce poti face cu niste bani cash pe praful asta. Imediat se scotocesc si-ti gasesc o masina pe stoc sau disponibila in cateva zile chiar is 1.0 MPI care oficial nu se vinde la noi.
In Germania Polo incepe sub 16k.
Habar n-am ce surse de informare ai, dar schimbă-le că bat câmpii. În Germania Polo e chiar mai scump decât la noi, pleacă de la 21.590 euro, varianta Life.
Eu o sa scriu fie și ca sa ai tu la ce răspunde. Vad ca ești pe faza, activ. Îți umplu golul din viata. Cum ziceam, durerea ta e bucuria mea.
Pe curând!
PS: râde ciob de oală spartă. Tu când nu vorbești prostii, îți verși fierea pe aici, tristule
Totdeauna cand vrei pretul la care se vinde o masina, te uiti pe mobile de la cat incepe modelul care te intereseaza cu 5 km la bord. Polo 1.0 MPI incepe sub 16k dar intr-adevar un 1.0 TSI incepe de la 18.7k deci cu 700 euro peste ce am zis eu dar cu 1500 euro sub pretul oficial din Ro.
Oricum tre sa fii chitit tare pe VW ca sa dai 20k pe un polo in conditiile in care sunt n alte masini similare incepand de la 14-15k.
Dar ideea din spatele polemicii e ca masini termice gasesti de la 14-15k in sus. Daca vrei o electrica cu minim 300 km e posibil sa sari de 30k
O sa te șocheze dar există și electrice care au stat în showroom sau au fost folosite la drivetest.
e-C3 44 kwh are 265 km autonomie.
Prețul e 23300, autonomia oficiala e 320km. Cifrele sunt luate de pe site-ul Citroen, verificate cu autocar.co.uk (199 miles), carmagazine.co.uk, autobild.de și largus.fr.
Tu confunzi cu versiunea de 20000 euro care va fi lansata la anul.
Mi-a luat 20 minute sa verific pe toate site-urile menționate.
City - Mild Weather * 400 km
City - Mild Weather * 400 km