În urmă cu doi ani, Volkswagen a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Shanghai conceptul SMV. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea de serie a acestuia, un SUV cu până la 7 locuri, denumit Talagon și comercializat pe piața din China.
Cu o lungime care măsoară 5.152 de milimetri, o lățime de 2.002 mm, o înălțime de 1.795 mm și un ampatament de 2.980 mm, noul Talagon este cel mai mare SUV din portofoliul Volkswagen. Numai ampatamentul este identic cu cel al lui Atlas/Teramont.
Talagon este dezvoltat de asocierea VW-FAW pe arhitectura MQB Evo și poate fi configurat cu șase sau șapte locuri.
Designul exterior nu s-a îndepărtat foarte tare de conceptul prezentat în 2019. La interior regăsim o gamă variată de dotări de lux, inclusiv tapițerie din piele, scaune individuale, instrumentar de bord digital, consolă centrală "plutitoare", lumină ambientală și plafon panoramic.
În versiunea de top, Volkswagen Talagon este echipat cu un motor V6 de 2.5 litri, pe benzină, care dezvoltă 300 de cai putere și 500 Nm cuplu. Unitatea vine alături de o transmisie automată DSG, cu șapte trepte, și un sistem de tracțiune integrală 4Motion.
În cadrul aceluiași eveniment, constructorul din Wolfsburg a lansat noul ID.6, cel mai mare SUV cu zero emisii din familia electrică ID.
via Volkswagen
economii înțeleg, dar când o dați VAG în chitroșenie să nu vă mirați că tabără lumea pe Dacii.
Dap, epilat, epilat dar ăla e milionar şi cu 3 femei în fiecare zi/noapte.
Da, nu le satisface, dar îl satisfac pe el, lucrul care - în definitiv - este cel mai important.
Asta e viaţa.
Din păcate sau nu.
Bravo VW ia-le banii
PS eu încarc la penny nu la kaufland
E mai ieftin cu 10 bani
Am înțeles că dacă Dacia produce un singur model în China, nu e bine!
Vai! Ce ne facem cu VW??!!