Salonul Auto de la Frankfurt 2017

Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial

Publicat Miercuri, 23.08.2017
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 28
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 1
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 2
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 3
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 4
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 5
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 6
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 7
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 8
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 9
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 10
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 11
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 12
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 13
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 14
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 15
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 16
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 17
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 18
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 19
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 20
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 21
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 22
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 23
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 24
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 25
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 26
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 27
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 28
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 29
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 30
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 31
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 32
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 33
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 34
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 35
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 36
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 37
Volkswagen T-Roc: fratele mai mic al lui Tiguan a fost prezentat oficial - Poza 38
Volkswagen a prezentat noul SUV T-Roc. Fratele mai mic al lui Tiguan are un look ceva mai agresiv, un interior preluat din gama constructorului german și va putea fi admirat în "carne și oase" în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Volkswagen a prezentat în această seară noul T-Roc. SUV-ul constructorului german va putea fi admirat în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care își deschide porțile pentru jurnaliști în 12 septembrie.

Noul Volkswagen T-Roc este fratele mai mic al lui Tiguan și preia o serie de elemente estetice de pe conceptul cu același nume, prototip expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2014. 

Noul Volkswagen T-Roc face parte din ofensiva pregătită de nemți în segment și este descris drept un SUV cu alură de coupe. Poziționat sub Tiguan, noul T-Roc promite posibilități multiple de personalizare, conectivitate de top și o serie bogată de sisteme de siguranță. De asemenea, T-Roc plusează cu un design expresiv.

Volkswagen T-Roc: date esențiale

● Noul Volkswagen T-Roc este primul SUV dezvoltat de constructorul german care poate fi comandat cu o caroserie în două nuanțe. La nivel exterior, T-Roc se face remarcat prin grila generoasă, prin blocurile optice alungite și prin luminile de zi speciale. În partea posterioară, T-Roc mizează pe stopuri de dimensiuni mari și pe linii fluide. Privit din lateral, linia plafonului conturează perfect alura de coupe a SUV-ului din Wolfsburg. 

● Forma văzută la exterior a fost preluată și de interiorul lui T-Roc.

Șoferii vor beneficia de prezența bordului digital denumit Active Info Display, în timp ce toți ocupanții se vor bucura de sistemul de infotainment deja cunoscut în oferta constructorului german. 

● Noul Volkswagen T-Roc măsoară 4.234 de mm lungime (252 mm mai mic decât Tiguan), 1.819 mm lățime și are o înălțime de 1.573 de mm. Ampatamentul măsoară 2.603 mm. 

● Noul Volkswagen T-Roc promite spațiu suficient pentru cinci pasageri. Volumul portbagajului măsoară 445 de litri, iar prin rabatarea banchetei din spate volumul crește la 1.290 de litri.

● În versiunea de bază, Volkswagen T-Roc este oferit alături de următoarele sisteme de siguranță: Front Assist cu funcții de frânare de urgență și de monitorizare a pietonilor, Automatic Post-Collision Braking System (un sistem de frânare post-coliziune) și un sistem pentru menținerea benzii de rulare.

● Opțional, Volkswagen oferă cruise control adaptiv, o cameră pentru mersul cu spatele, sistemul de monitorizare a unghiului mort, un asistent la parcare și un sistem pentru monitorizarea traficului din spate. 

● Alături de versiunea de bază (T-Roc), Volkswagen T-Roc va putea fi comandat și în variantele Sport și Style.

Ambele versiuni promit o mulțime de elemente care pot fi personalizate după gusturile clienților. 

● Gama de motorizări promisă de Volkswagen include trei unități diesel și trei benzină. Fanii motoarelor pe benzină vor avea de ales între versiunile 1.0 de 115 CP (manuală în 6 trepte), 1.5 TSI de 150 de cai putere (manuală în 6 trepte, DSG în 7 trepte, DSG în 7 trepte și 4Motion) și 2.0 TSI de 190 de cai putere (DSG în 7 trepte și 4Motion).

● Fanii motoarelor diesel vor avea de ales între următoarele versiuni: 1.6 TDI de 115 cai (manuală în 6 trepte), 2.0 TDI de 150 de cai (manuală în 6 trepte și tracțiune față, manuală în 6 trepte și 4Motion, DSG7 și tracțiune față și DSG și 4Motion). Vârful de gamă va fi reprezentat de unitatea 2.0 TDI de 190 de cai putere echipată cu transmisia DSG cu șapte trepte și 4Motion.

● Prețul de pornire pentru proaspătul Volkswagen T-Roc va fi de aproximativ 20.000 de euro. Lansarea pe piața din Europa este pregătită pentru luna noiembrie a anului curent. 


Comentarii (28)

  • Design de audi....oricum o alta masina care sa le rotunjeasca veniturile....mmm, cam atat.Romanasii abia asteapta primele exemplare aduse peste cativa ani si cativa km,masluiti,bineinteles,de samsari...
    31 21
  • Asta o sa ingroape cashcoiu'. Daca ii dau drumul global, rupe tot.
    31 37
  • Octavian
    Design-ul nu prea ma atrage. In goana dupa SUV-uri au vrut sa faca ceva diferit dar lui VW nu-i sta bine sa faca ceva diferit. Mai bine ramaneau la formele lor clasice.
    Cred ca va fi ok ca SUV de oras, are cu 1 cm mai putin decat Golf doar ca cel din urma este cu 4000euro mai ieftin.
    Dar daca lumea vrea SUV-uri... frumoase-urate... SUV-uri sa fie.
    13 17
  • Nu-i urat dar nici frumos... Ceva mai mic decat Seat Ateca si Skoda Karoq.....Asteptam si variante hibrid si electrice.....
    Cat este GARDA LA SOL ?!
    16 8
  • @ACE
    Buna intrebare .... Acele publicatii are doresc sa-si informeze intr-adevar cititorii mentioneaza faptul ca masina asta va avea o garda la sol mai mare cu 1,5 cm fata de un Golf obisnuit ...Destul de putin avand in vedere faptul ca prin simpla utilizare a pachetului de drumuri grele la Golf sa se poata obtine o garda la sol mai mare cu 2 cm decat cea initiala (14 cm). Dintr-un calcul simplu rezulta ca T ROCK va avea o garda la sol de 15.5 cm, mai mica decat a unui GOLF ALLTRACK (16 cm) sau a unui Golf simplu echipat cu pachet de drumuri grele.
    16 4
  • Da domnule! In sfarsit un SUV mic decent, serios. Au innebunit constructorii cu pokemoni precum CH-R, Juke, Cactus. Sunt pline strazile de jucarii, parca suntem la Disneyland.
    Daca nu era atat de cocosat in spate, era perfect. Si avea si portbagajul mai mare.
    Garda la sol e suficienta, nu va mai luati de chichite neimportante. Daca vrei sa-l faci tot-teren il poti suprainalta si singur.
    12 24
  • Design foarte reușit, formă discretă de coupe, dimensiuni compacte, motoare contemporane (1,5 TSI).
    Pe scurt în viitor T-Roc sau AllTrack va fi mașina mea următoare!
    12 13
  • andrei
    Spatiu suficient, motoare variate si bune, transmisii performante (orice varianta posibila, tractiune integrala sau doar fata. Asa se face o masina care va vinde bine pentru ca o poti configura cum vrei. Designul exterior este in regula.
    Pentru fanii designului exista C-HR, ''bestia'' de cel mult 122 CP.
    16 14
  • @andrei
    CH-R consum 3.5% cu oras la greu, Vw sunt in epoca de piatra cu hibridele si electricele.
    23 15
  • Edikkk
    " Asta o sa ingroape cashcoiu'. Daca ii dau drumul global, rupe tot."

    ce expresii domnule...

    Interior si exterior frumoasa, pacat ca vine la pachet cu motoare termice invechite, fara macar un sistem hibrid
    (eventual sistem hibrid paralel daca hibrid serial nu sunt in stare) sau macar un mild-hibrid (sistemul Suzuki prins din zbor si de Bosch care il vinde pe 48V)


    si apoi garda cam mica, cum bine spune si Mihaitev, macar un 20cm



    Dar cam asta e cu europenii inapoiati... in timp ce in SUA se trec la electrice, au hibride de zeci de ani, masini semi-autonome noua inca ne mai curg balele dupa niste obosite de motoare termice

    doar ca au muuulti cai putere ca sa dea in goarna toti cocalarii flashuri pe autostrada
    21 24
  • @Tibi

    "Daca vrei sa-l faci tot-teren il poti suprainalta si singur"

    In primul rand, daca vreau sa fac "tot teren", nu-mi cumpar masina asta. In al doilea rand, nu vad pe nimeni dand o poala de bani pe o masina de asta ca ap sa-i faca modificari in spatele blocului.

    Si de ce ti se pare chichita atunci cand discutam de garda la sol a unei masini care se vrea SUV si care nu o depasesce pe cea a unei cmpacte cu pachet de drumuri grele?!

    @Edikk

    Off, off Madalescule ... Te-ai gasit tu, de la tine din Republica sa-i pui amicului Zarnasteanu care chiar sta in SUA, cum e viata in SUA. Nu ca ai pricepe ceva dar poate-ti mai citesc postarile niste "frati" de peste Prut , asa ca hai sa-ti expplic cum sta treaba in SUA. In SUA inca se comercializeaza pick-upuri enorme cu motoare exclusiv termici pentru ale caror nevoi de consum Unchiul Sam o mai pune din cand in cand de cate un razboi intr-o tara detinatoare de petrol (Irak) sau se aliaza cu vreun regim "democratic" din Golf care respecta atat de puernic drepurile si libertatile individului incat are incluse in legislatia penala pedepse moderne precum biciuirea sau decapitarea. In SUA exista sute de mii de masin prosuse inainte de anii '80 in circulatie si tot in SUA, pentru ce avuti, a detine o masina fabricata de "inapoiatii" de europeni, reprezinta o adevarata dovada a statului, fie ca vorbim de vedete, fie ca vorbim de bogatani anonimi.

    Cu privire la acest ultim aspect, uite cateva exemple.

    Domnul Stallone are un Panamera, un Bentley, un Continental GTC, un DBS si un SL 65.

    Bill Gates este un fan Posrsche si mai are in garaj niste "porcari" europene precum Lamborghini, RR, sau G Klasse,'

    Nicolas Cage are si el o colectie de Rollsur, un Lamborghini Miura si un Ferari Enzo.

    Brad Pitt are si el in dotare si Seria 7 si Q 7....

    Asa ca las-o ma usor cu expresiile de genul "europeni" inapoiati. Eu nu contest meritele cnstructorilor americani in dezvoltarea automobilului, insa, se pare ca americanii nu dispretuiesc atat de mult masinile germane asa cu o faci tu, mai maldavane! Nu de alta, dar, daca nu erau europnii astia, nu ai fi auzit de niciun brand asiatic si n-ai fi putut sa te dai mare cu Nubira aia pe care o considerei o adevarata mimune a tehnicii!.
    23 7
  • Edikkk
    " mai maldavane "
    " n-ai fi putut sa te dai mare cu Nubira "

    speram sa fiti un om decent dle Mishazaitev, dar puteti sa va luati de mana si cu dl zarnesteanu

    Eu ma refer la clasa mare de americani care isi cumpara hibride si care isi doresc sa isi cumpere si electrice, nu de staruri mari sau alti ego care vor "sa arate" statutul social cu cat de scumpa ii este masina
    pentru ca cu propria persoana nu face fata !!

    Ca alde' dvs care arunca jigniri inainte sa gandeasca, sunt satul, mai ales in Romania, asa ca comentariul dvs nu imi mai produce dezgust ci ma lasa indiferent

    Nu dau atentie la toti prostii
    11 15
  • După Arteon, acest model pare cel mai atrăgător din gamă, la exterior cel puțin. VW începe să arate bine, spre nemulțumirea unora. Paradox curat.
    18 11
  • @Edikk

    Repet, mai maldavane, nu te mai lamenta!
    Negi ca este "maldavan"??? Expresia "clasa mare de americani" nu exista, in limba romana, bre! Poate doar in limba moldoveneasca! Dupa cum in limba romana cuvantul "ego" nu are sensul folosit de tine.

    Cat despre "ego" astia, bai maldavane, iti place sau nu, ei dau trendul! Daca acum 100 de ani niste "ego" din astia nu-si aratau statutul conducanda masini si bunicii nostri nu i-ar fi imitat, probabil ca nici in ziaua de azi nu s-ar fi renuntat la utilizarea in masa a carutelor. Pentru niste "ego" din astia s-ainventat aerul conditionat care, apoi a fie folosit la scara larga, dar tu n-ai timp sa vezi asta.

    Zici ca te jignesc? Tu insuti reprezinti o insulta pentru Europa si daca te astepti sa-ti fie tratate cu indulgenta atacurile la Europa pozand in postacul civilizat, te inseli! Ai facut o statistica sa vezi cate dintre motoarele de seria F (cea mai bine vanduta masina in US) vandute in america sun hibride si cate sunt termice? Ia fntai fa-o si dupa aia recita-ne despre cat de nepoluante sunt masinile americane. Pan auna alta, Ameica ete al doilea mare poluator mondial, nu este semnatara tratatului de la Kyoto impotriva poluarii si intentioneaza sa se retraga si din tratatul de la Paris.

    Si daca esti satul de Romania, du-te maldaane si fa cerere de renuntare la cetatenia aia pe care ati luat-o cu ghiotura. Sunt mult aspecte cae ma nemultumesc si pe mine (si cred ca pe noi toti) la Romania, dar dacat tot injuri Europa si Romania cu atata patos, de ce nu emigrezi? Du-te si spune-i domului Putin ce inapoiat e dumnealui ca foloseste o masina fabricata de inapoiatii aia de Europene. Dar nu, e mai frumos sa vii la munca in Romania sau in Europa si dupa aia sa-ti puta urat batranul continent si sa-ti dai ifose filoamericane sau asiatice. Daca n-ai proceda asa n-ai fi mankrutul perfect!
    14 7
  • andrei
    @@andrei: am avut un C-HR hibrid Cult in testdrive pentru 2 zile, consumul extraurban la mers relaxat este 5% fara AC, iar in oras e tot in zona, dar poate sa creasca spre 7%. Masina e obositoare la drum lung din cauza CVT-ului. Foarte zgomotoasa, supraturata fara efect in dinamica, lipsa de putere in depasiri etc. Spatiul in spate si in portbagaj e cat al unui Seat Ibiza nou.
    Un T-Roc va fi mult mai placut la drum, cu o cutie net superioara, cu motoare mai bune, poate fi si 4x4 etc.
    14 8
  • Personal nu cred că are grada la sol doar cu 1.5 cm mai mare decât Golful. Dacă mă uit la poze cu T-Roc, Golf şi Seat ateca, cred că are cel puţin 18 cm.
    9 5
  • Pot sa zic ca in afara de Scirocco e singulul model VW care-mi place.

    Design exterior un pic agresiv si funky dar care pastreaza un pic sobrietatea VW. E un pas inainte.

    Design interior de nota 10. Ergonomie excelenta, frana de mana clasica e inlocuita de buton (putini au asa ceva in clasa respectiva), ecranul care inlocuieste acele clasice (nimeni nu are asa ceva in clasa respectiva - banuiesc ca doar viitorul 2008 pe termen scurt).

    Ofera 4x4 - numeri pe degetele de la o mana concurenti care ofera asa ceva in Europa in clasa lui.

    Pretul de start de 20.000 de euro in Germania se traduce prin ~18.000 de euro in RO. Modelele foarte echipate vor sari bine de 30.000.

    De curiozitate, pentru ca multi s-au plans ieri cand am comentat despre Polo ca are preturi ok, am configurat unul si intr-adevar preturile sunt mari: 21.000 de euro full, fara piele si doar cu 16'' jantele, cu o motorizare mica totusi. Comparand, iei i30 la 19.000 full cu motorizarea de top - profitand de oferta (tertipul de marketing) permanenta oferita de Hyundai.
    12 3
  • @Edikk
    Te lupti cu morile de vant cu cocalari gen @pamflesteanu sau babuinul sovietic pe numele lui adevarat Mikhail Zaitzev ( Misha este doar o prescurtare ) ca si cum ai zice Alex. Astia sparrg seminte non stop la orice ora iar tu bagi in seama asa primate ( primate a se mai intelege om ) doar ca la ei este mai de graba din grupa cimpanzeilor virtuali. Insa am si pt tine o parte negativa care chiar te rog sa ma scuzi. Nu vreau sa par nesimtit, dar in fata alcoolicilor astora doi trebuie sa raspunzi inteligent. Aici fac referire la faptul ca Qashqai, nu este in segment cu T-ROC ci cu Tiguan, deh ....taranul din Zarnesti nu are de unde sa stie acest aspect, dar macar la tine am pretentii. In rest ce sa zic tovarasul alcoolic este nascut intr-un regim de conducere autoritar non-democratic, iar agresiunea verbala este punctul forte acolo, plus de alta acoolul pur in aerul respirat nu face prea bine pe caldura.
    7 13
  • Edikkk
    Dle Misha Zaitev nu mă cobor la nivelul dvs, acolo jos în canalizare

    Hai, o zi bună să aveţi.
    9 15
  • un cetatean cinstit
    ON topic : Arata ca un Polo mai inaltat evident, VW nu este in stare sa creeze un design deosebit precum este CH-R care ofera si un propulsor hybrid care are un consum urban sub 3L in traficul bara la bara tocmai datorita sistemului avansat Synergy drive care incarca eficient bateria la decelerari, exact acolo unde o masina obisnuita consuma cel mai mult. Oricum e greu pt unii cand toata viata au invartit de covrigul expirat cu sigla Bembeu pe ea, si aia matuita de unsoarea de pe braga a unui neamt.


    @dan grecu

    Merce merge Bembeu ? Am inteles ca s-a prelungit programul rabla pt casari. Fuguta acolo. Poate cine stie, iti cumperi un T-ROC.
    6 13
  • Pai asta este 80% Q2 cu alta sigla si materiale mai slabe. Wow...nici un pic de imaginatie, le fac pe toate la fel si zic ca "revolutioneaza" segmentul. Nu-l vad sa faca probleme greilor din clasa asta, nu are cu ce.
    8 8
  • Johnny
    Masina se va vinde, doar este Vw si in Romania daca ai germana ai impresia ca ai masina. Dar, sincer acum, este moartea pasiunii cum arata!
    7 11
  • @misha
    Eu nu te inteleg. Pe de o parte esti intrigat ca e prea mica garda la sol, pe de alta parte strigi ca masina asta n-are cum sa fie tot-teren. Pare intr-adevar n-are cum, sunt de acord ca e construita pentru strada si nu vrea nimeni s-o tavaleasca prin sleauri. Asadar de unde atata preocupare pentru garda la sol?
    Iar cand am spus c-o poti face singur, iti dai seama ca nu m-am gandit ca cineva ar face-o personal.
    1 2
  • Pai @mascareasco tu nu ai cum sa te cobori la nivelul nimanui, pentru ca oricum esti cel mai jos posibil. De fapt esti atat de jos incat ai ajuns prin Noua Zeelanda. Ai grija sa nu puna Kotegaeshi mana pe tine ca o sa parai ca o racheta de Anul Nou.

    Jigniri? Bua-ha-ha ... Se vede ca nu gandesti, ca daca gandeai iti dadeai seama singur pana acum cat ne-ai jignit intelectul ani de zile cu tampeniile tale insuportabile.

    In fine, vezi ca vine uichendu'. Vezi sa-ti faci provizia de vodka, sa nu ramai pe uscat, sa n-ai baga pe gat.

    Stiu ca e greu de crezut, dar ma deprima cumplit cand trebuie sa ma adresez tie. Parca pleznesc un handicapat care nu are nici cea mai mica aparare. E pur si simplu dezumanizant.

    Nu ma astept sa intelegi. Dar probabil ca e mult mai bine asa. Pentru tine.
    10 8
  • Partea cu grila si farurile zici ca e Ford Edge.
    2 0
  • @Edikk si @@Edikk (adica tot Ediikk(

    Miha e doar oa prescurtare! Dumnezeule, ce cult esti?! Si instruit! Cum de ti-ai dat seama! Cat despre "Mikhail", vezi, mankrutule, ca ai gresit transcrierea fonetica din limba rusa in limba Romana. In ruseste este "Михаи́л ". Nu exista niciun "k" in continutul acestui nume decatm poate, in gandirea ta de jivina moneuronata.

    S inca ceva ... atunci cand raspunzi propriilor tale postari ca sa demonstrezi chipurile ca ai sustinatori,, ai grija cel putin sa nu mai folosesti limba moldoveneasca, nu de alta dar asta te desconspira.. Expresi de genul " primate a se mai intelege om " sau "am si pt tine o parte negativa care chiar te rog sa ma scuzi sunt tipice limbii vorbite peste Prut. Referitor la "canalizare", satul fiinda de buda din fundul curtii, situatii pe care o datorezi regimurilor "democratice", Snegur, Leanca, Plahotniuc, probabil ca pentru tine instalatia respectiva reprezinta un deziderat inca imposibil de atins ceea ce te face vesnic de mila.

    @Tibi
    O masina de genul asta. nu este pentr off road. Insa vorbind de un cross-over sau un SUV, garda la sol este extrem de importanta. Nu faci offroad, dar sa intri pe un forestier si sa dai cu burta de tarana nu-i tocma placut. Si nu poti avea pretentii de SUV/CROSSOVER cu o masina care are garda la sol mai mica decat un Stepway, nu crezi?

    Si nici eu nu m-am gandit ca o vei inalta masina singur... Doar ca mi se pare absurd sa dai o poala de bani pentru o masina ca asta si dupa aia sa te trezesti ca vrei o garda la sol mai mare si sa cauti solutii de inaltare. Mai bine optezi din prima pentru una cu garda la sil mai mare si gata....

    @Zarnasteanu

    Referire la alcoole sunt inutile, domnule! Alcolul, consumat cu masura, fireste, nu produce efecte ireversibile.. Iar vodka e o bautira prea nobila pentru individul asta cu personalitati multiple. Bietul de el sufera de afectiuni incurabile care pot fi tinute sub control de tratamentul pe care refuza sa si-l ia, dar nu pot fi vindecate.
    8 6
  • @Edikk

    Erata .... mononeuronata, dar oricum pentru tine e un neologism care te va face sa injuri in limba materna!
    5 6
  • Niște cre(ș)tini se ceartă, unul mai deștept ca altul.
    Dar noi ce vină avem ?
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru