În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2019, Volkswagen a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul T-Roc Cabrio. Acum, SUV-ul cu plafon soft-top este disponibil și pe piața din România.
Nemții propun doar două motorizări, ambele pe benzină. Clienții vor avea de ales fie motorul de un litru cu 115 cai putere, fie propulsorul de 1.5 litri cu 150 de cai putere. Varianta de bază va fi disponibilă exclusiv cu o transmisie manuală cu șase trepte, în timp ce vârful de gamă va putea fi comandat și cu o cutie automată DSG cu șapte trepte.
Noul Volkswagen T-Roc Cabrio este echipat cu un plafon soft-top care poate fi ridicat sau coborât în doar 9 secunde până la viteze de 30 km/h.
LISTĂ DE PREȚURI Volkswagen T-ROC CABRIO | ||||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
|||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
TRANSMISIE | Style | R-Line |
1.0 Benzină TSI 3 cilindri |
115 | Man6 | 24.700 | - |
1.5 Benzină TSI 4 cilindri |
150 | Man6 Aut7 |
28.178 30.150 |
33.036 35.066 |
Versiunea de bază Style va fi echipată cu următoarele dotări: carcase pentru oglinzile laterale și mânerele portierelor în culoarea caroseriei, cotieră centrală față, inserții decorative Silver Silk, scaune față reglabile pe înălțime, tapițerie Tracks 4, cruise control adaptiv, sistem pentru detectarea stării de oboseală a șoferului, funcție Auto-Hold, sistem de frânare automată de urgență, asistent pentru menținerea benzii de rulare, Park Pilot, aer condiționat manual, geamuri acționate electric, senzor de ploaie, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri cu LED, stopuri cu LED și lumini de ceață cu funcție cornering.
De ceva timp se poate configura pe VW.ro. Chiar arata foarte bine. O masina corecta. Un SUV cabrio. In varianta cabrio este un SUV de vacanta, un SUV facut pentru drumuri lungi vara. Pentru calatorii la mare sau drumuri lungi este excelent acest SUV cabrio ! Este decapotabil. Este perfect ! Si interiorul arata foarte bine ! Pretul este corect.
@PMC
Vezi ca masina asta NU are diesel !
bravo
foarte bine
corect
excelent
perfect
foarte bine
corect
p.s. @fanfan skodaq: pe AM comentatiul standard e *arata super* si gata, punct. Valabil si pt. interioare spartane spre low-cost ca asta al T-Rog-fugi de el, criticate si de nemti.
Ce idiotenie de masina... Credeam ca le-am vazut pe toate.
Este o masina de drum lung si calatorii la mare. Si relaxare.
Low-cost ? Tu ai idee ce inseamna low-cost ? Low-cost inseamna pe scurt Dacia. Daca te uiti in poze sau o vei testa ai sa vezi ca materialele sunt moi si este o calitate senzational de mirifica. Pentru masina asta merita mai mult decat un arata super. Merita toate laudele ! Pentru ca VW ! Pentru ca frumos ! Pentru ca senzatie ! Pentru ca este extraordinar !
@UnAlex
Nu este o idiotenie de masina. Este o masina de vacanta. O masina cu care te vei duce la mare. O masina pentru drumuri lungi. Este bine sa fie SUV pentru ca are o garda la sol mai mare si iti permite sa mergi cu ea chiar si prin hartoape. Este decapotabila, special pentru vacante si drumuri lungi. Si pentru drumurile mai stricate.
Vorbim despre masina din articol pentru ca Skoda e si mai rea.
EXCEPTIONAL
EXTRAVAGANT
ETC
...si aici ma refer, BINEINTELES, la colegu' fan, scris, evident, gresit, adica fun cu ny la final
@fan skoda: nu are Diesel si e oarecum de asteptat. E o masina mica, usoara, nu prea se justifica un Diesel pe ea, intr-adevar.
Desi.... :) Daca ma gandesc, cu un 1.6 TDI, masina asta cred ca mere de râgâie! :D
- 1.0 TSI 115 ch BVM6 > Style : 34 600 €.
- 1.5 TSI 150 ch DSG7 > Style : 38 600 €, R-Line : 42 900 €
Nu ca ar fi prea ieftin struto-camiloiu nici la noi, daca il comparam cu un cabrio dezirabil pe bune (Mazda MX5 de la 20 mii pt 1,5 l cu 132 CP.)