Volkswagen a prezentat modelul T-Cross în aprilie 2019. În tot acest timp au fost livrate 1.2 milioane de exemplare, dar pentru a rămâne popular într-un segment foarte aglomerat, T-Cross avea nevoie de o serie de îmbunătățiri.
Tocmai de aceea, constructorul din Wolfsburg prezintă acum noul T-Cross facelift.
În primul rând, trebuie menționat că germanii au restilizat spoilerele, lucru ce a făcut ca lungimea mașinii să crească la 4.135 milimetri (+ 27 mm). Ampatamentul măsoară 2.563 milimetri.
Chiar și pe nivelurile de echipare inferioare, Volkswagen T-Cross vine acum echipat cu faruri LED și cu elemente de protecție argintii. Dacă optezi pentru nivelurile de echipare Style și R-Line, primești faruri matrix LED, unite de o bandă LED.
În partea din spate, stopurile au o grafică nouă. La rândul lor, și ele sunt unite cu o bandă LED.
Clienții au la dispoziție jante de 16 sau 17 inch, iar paleta de culori exterioare include nuanțe noi ca Galben Grape, Albastru Clear și Roșu Kings.
Interiorul a fost îmbunătățit din punct de vedere al calității materialelor.
Mai mult, indiferent de versiunea selectată, primești în standard un instrumentar de bord digital cu diagonala de 8 sau 10 inch.Display-ul central al sistemului multimedia poate fi de 8 sau 9.2 inch și utilizează cel mai nou software Volkswagen.
Portbagajul are un volum de încărcare cuprinse între 385 și 1.281 de litri. Această ultimă valoare poate fi atinsă prin rabatarea banchetei.
Gama de motorizări este compusă în continuare din unitatea de 1.0 litri TSI, cu 95 sau 116 CP. Dacă prima versiune poate fi alăturată unei transmisii manuale cu 5 rapoarte, cea de-a doua vine împreună cu o cutie manuală cu 6 trepte sau cu una DSG cu 7 rapoarte.
Desigur, este prezent și motorul de 1.5 litri cu 150 CP. Acesta funcționează exclusiv alături de transmisia DSG.
Comenzile pentru noul Volkswagen T-Cross facelift vor fi deschise în toamna acestui an. Primele exemplare urmează să fie livrate în primul trimestru din 2024.
via Volkswagen
Ceea ce ma deranjeaza insa in continuare la VW este calitatea interioarelor, daca pana nu demult puneau cele mai bune materiale in clasa lor, parca in ultimii ani au innebunit si merg tot mai jos cu plasticele. Nici acest T-Roc nu pare sa aduca ceva in plus la acest capitol.
Am stat in ID4 de 60000 Euro si m-am ingrozit de interior: mult piano black, scaune sub orice critica, sezut foarte scurt si tapiterie ieftina, plastice tari pe bord.
E clar ca VW stie sa faca interioare dar pur si simplu taie costuri.
Si atunci cum de Skoda reuseste calitate mai buna? Eniaq arata la interior mult mai ok.