Uniunea Europeană a decis ca viitoarele ţinte de emisii de CO2 pentru anul 2020 să fie de 95 de grame pe kilometru, la nivel de gamă, iar toți producătorii auto trebuie să se conformeze.
Nemulțumirile constructorilor au fost exprimate în repetate rânduri, aceștia subliniind că noile ținte sunt mult prea dure și că setul de norme ar fi trebuit să fie mai relaxat decât cel propus și adoptat.
Volkswagen spune că, din cauza costurilor mai mari, prețurile mașinilor sale vor înregistra o “creștere semnificativă” pe termen mediu, în special în cazul vehiculelor mai accesibile din gamă.
“Volkswagen folosește diferite resurse pentru a contracara creșterea costurilor. Cu toate acestea, este clar că nu este posibil să compensăm în totalitate costurile mai mari cu materialele,” a transmis Christian Dahlheim, directorul de vânzări VW.
În aceste condiții, Volkswagen analizează opțiunea de revizuire a gamei de modele și a motorizărilor pe care le oferă în prezent, pentru a combate creșterea costurilor, o problemă ce afectează întreaga industrie.
În 2007, un constructor de automobile trebuia să aibă o medie de 158.7 grame CO2 pe kilometru pentru a nu fi taxat suplimentar de Uniunea Europeană.
Pentru 2015, CE stabilise o ţintă de 130 de grame pe kilometru. Noua ţintă, de 95 grame CO2 pe kilometru la nivel de flotă, reprezintă o reducere de 40% faţă de valorile solicitate pentru 2007.Via Automotive News
serios vorbind, modelele lor erau si asa foarte ieftine, cei de la VAG abia reusind sa-si acopere costurile (de miliarde) cu cercetarea si dezvoltarea de noi tehnologii si softuri avansate
deci sunt foarte serios cand zic
cantitatea ii ieftina
ii cat se poate de logic
vw ii reper auto
Dar sistemele alea micro-hibrid la 48 V nu pot sa rezolve oarecum problema emisiilor? Toti constructorii se laudau cu microhibridizarea motoarelor.
cu argumente ii complicat
Fără electrificare nu se poate. Decât cu maimuţa, dar dacă i-au prins, nu mai merge nici aia şi VW trebuie să pună osul la muncă.
Până acum electrificarea VW reprezintă o sumedenie de ştiri sterpe despre ID şi că primul ID o să fie.... Bleahhh... de fapt un fel de VW UP cică.
Rău.
Prețul este cât se poate de real. Cu o rată, o astfel de mașină, atât ajunge. Fiecare își configurează mașina cum dorește. Nu am factura să dovedesc.
-preturi nesimtite
-softuri legale
- noxe ilegale
sau invers VW mai stie.
PS: Mi-e ca au ramas in urma cu electrificarea,
vezi TESLA si NISSAN LEAF.