Volkswagen a realizat o analiză cu privire la costurile pe care trebuie să le suporte clientul unui hatchback electric ID.3.
Constructorul a oferit ca exemplu piața din Germania și susține că, dacă sunt luate în calcul bonusurile oferite de stat, costul de achiziție al unui ID.3 este comparativ cu cel al unui Golf cu motor cu combustie internă.
"În funcție de versiune, un ID.3 este mai accesibil decât un model similar cu motor cu combustie internă. Versiunea de bază cu autonomie de 330 de kilometri costă 23.430 de euro în Germania, după deducerea guvernamentală. Prin urmare, este cel puțin la fel de accesibil ca modele precum Golf cu echiparea Life", menționează producătorul.
De asemenea, Volkswagen afirmă că întreținerea unui ID.3 aduce proprietarilor economii anuale de 840 de euro, ca urmare a faptului că nu există schimburi de ulei.
"Șoferii din Germania economisesc 840 de euro pe an în privința cheltuielilor de operare. Printre altele, nu există taxe de drum sau schimburi de ulei, iar costurile cu energia sunt mai mici", mai afirmă germanii.
Volkswagen susține că livrările lui ID.3 vor începe în această vară, în ciuda unor probleme la software.
Totuși, nu este exclus ca livrările să fie întârziate, în funcție de modul în care va evolua pandemia de coronavirus.Via Volkswagen
Apropos, intrebare pt hipsteri, cum ar arata acum o societate bazata doar pe carsharing, sa folosim si sa inchiriem toti doar o mana de masini??? Viitorul suna bine?
Se stie foarte bine ca producatori aplica niste preturi exorbitante pe ora in service-urile lor insa 830 euro un schimb de ulei la un Golf???
Ma gandeam la undeva la 200euro/H in cel mai rau caz...plus uleiul si filtrele nu cred ca depasesc 70-80 euro...
Un schimb de ulei nu ia mai mult de o ora asa ca sunt curios cum sa ajuns la aceasta suma(enorma...)
https://youtu.be/OrWvLgl7LBM
Face vreun diesel aşa ceva?
Şi cu corona virus credeţi că de diesel avem nevoie??!!
Pentru plămânii noştri ai tuturor?!
Deci pe de o parte sunt pacaliti cu produsele si in plus sunt taxati si extra la service. Asta da afacere.
Daca ar fi sa ne referim punctual la minciunile din comunicat, schimbul de ulei nu costa 840 de euro pe an, autonomia nu va fi de 330 de km nici in cele mai frumoase vise umede ale electrificatilor in cap si ajutoarele de stat sunt furt din banul public, ele vor fi suprimate cat de curand.
In plus, nicio masina pe benzina sau motorina nu a avut nevoie de nicio sustinere guvernamentala. S-au vandut de la sine foarte bine pentru ca au fost bune si fiabile. Cresterea artificiala a preturilor pentru masinile cu combustie interna e de asemenea un furt din buzunarul cumparatorului, si in mod normal, acelasi cumparator ar trebui sa saboteze industria auto cumparand doar second hand, ceea ce am sa fac si eu de acum inainte.
Cine ştie cine a tuşit în ea, ani de zile, apoi 90% din vest europeni îşi schimbă maşina nu de bună, că doar trag de ele la fel ca noi, pentru că nu cad banii din cer.
Şi dacă şi-ar lua maşină nouă, să aibă bani, şi-ar lua electrică vest europenii !
Ei nu sunt capsomani. Apoi o staţie de încărcare acasă costă câteva sute spre mia de euro. Dacă nu te deranjează, şi încarci noaptea atunci şi priza normală este bună.
Asta cu iubit de diesel sunt doar inconştienţii.
Acum, toți înțeleg cât de ok ar fi că totul sa fie electric, doar că f puțini înțeleg cât de devastator este în acest moment acest tip de propulsie datorită bateriilor (metale rare, substanțe extrem de nocive etc).
Întrebarea este dacă să dăm vrabia din mână pe graurul de pe gard
"Noxele" alea sunt doar de la masini personale sau sunt generate intr-o anumita masura de activitatea economica in general nu doar transportul personal. Si din transportul ala de persoane cat e profesional si cat e intr-adevar personal.
Cred ca-i destul de dificil rationamentul pentru o minte responsabila.
Un iresponsabil ar zice "da-i dracului de saraci, sa mearga pe jos daca nus-i permit 40k euro pentru o banala masina". Dar nu e chiar asa de simpla problema. Din fericire.