Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a deschis o anchetă privind rechemarea anumitor modele Volkswagen ID.4 fabricate între 2021 și 2023. Aceasta a fost declanșată de 12 plângeri care susțin că ușile s-au deschis în timp ce mașinile erau în mișcare, deși acestea fuseseră deja subiectul a două rechemări anterioare legate de mânerele ușilor.
Aproximativ 51.500 de vehicule ar putea fi afectate de acest defect. Clienții au mai raportat că mânerele ușilor lui ID.4 nu permit pasagerilor să intre sau să iasă din vehicul. Până în prezent, nu au fost raportate răniri sau decese legate de această problemă.
Rechemările anterioare legate de ușile lui Volkswagen ID.4 au fost menite să remedieze problemele legate de pătrunderea apei în mânerele ușilor, care nu au îndeplinit specificațiile producătorului. Pătrunderea apei în mânerele electrice este probabil cauza noii probleme cu ușile care acum se deschid în timpul conducerii.
Aceasta poate determina mânerele ușilor să primească comanda de deschidere a ușii, pe care în mod normal ar trebui să o primească doar atunci când utilizatorul dă această comandă prin tragerea de mânerele interioare și exterioare ale ușii.
Anunțul NHTSA pentru acest defect afirmă că ușa s-ar putea deschide neașteptat atunci când mașina este supusă unor forțe laterale mari la viteze sub 15 km/h.
Pentru a preveni acest lucru, se efectuează o actualizare a software-ului vehiculului pentru a actualiza parametrii de operare ai mânerului ușii.Acest lucru înseamnă că înlocuirea fizică a mânerelor de ușă defecte ar putea să nu fie necesară. De la introducerea sa în SUA în 2021, Volkswagen ID.4 a fost supus mai multor rechemări. Multe dintre acestea au fost legate de software și au fost remediate prin actualizări, dar s-a constatat, de asemenea, că mașina avea componente asamblate incorect.
De la 1% parc auto electric, mai e "upic" și terminăm electr...ocutare. :))))))
Hai, băgați manipulare!!! :)))))))))
Când am spus ca am refuzat proiect EMO-HV (electro-mobility, High-Voltage)… focile credeau ca dau la plesneala. L-au luat Aptiv, au făcut petrecere, au cumpărat echipamente (pe banii lor), au angajat 800 de oameni… acuma lucrează cu 200 și nici 30% capacitate.
De la Rivian tocmai am primit decât nește milioane de USD să cumpărăm echipamente pentru R2, altfel nu mai face nimeni business cu ei, trebuie să plătească în avans echipamentul.
Ciudat că-l cheamă R2 și este mai mic decât R1, vor să-l lanseze la început de 2026 cu preț target de 45.000.
Eu sper să mai umble la design… deja își pierde din efectul wow…
PS dă-i în puii mei VW cu BEV-urile lor… catastrofă totală!!!
Dar revin cu ideea ca prost nu e cel ce vinde, ci acela care cumpara.
Daca s-ar destepta lumea, VAG ar da faliment, dar sunt inca multi care traiesc cu impresia ca mașinile germane sunt cele mai tari.
Mai luati VAG, ca o sa va pice si bateria in mers.