Volkswagen, singurii prinşi cu mâţa în sac: niciun alt constructor nu a păcălit testele de emisii

de Daniel Popescu
Joi, 07.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autorităţile germane au finalizat testele de emisii realizate pe 50 de modele de maşini. Concluzia? Volkswagen este singurul constructor care a apelat la dispozitive de trucare a emisiilor.

Autoritatea Federală de Transport din Germania (KBA) a anunţat în luna noiembrie că va testa nu mai puţin de 50 de modele de la peste 20 de constructori pentru a vedea dacă respectă normele de emisii, iar printre acestea figura şi unul echipat cu o unitate de propulsie diesel Dacia dCi de 1.5 litri.

La aproape o jumătate de an de la acest anunţ, autorităţile germane au finalizat cu succes testele, iar publicaţia Handelsblatt a dezvăluit şi rezultatele preliminare ale acestora.

Astfel, KBA nu a identificat niciun alt constructor care să folosească dispozitive de păcălire a emisiilor. Unele modele au arătat diverse neregularităţi în emisii pe parcursul testelor reale pe drumuri publice, însă acestea au fost în limitele normale acceptate.

Urmareste Automarket
Prin urmare, Volkswagen rămâne singurul constructor care a utilizat dispozitive de păcălire a testelor de emisii realizate în laborator.
Rezultatele complete ale testelor vor fi făcute publice de KBA spre finalul lunii aprilie.

Iată lista completă a modelelor pe care autorităţile germane le-au testat pentru verificarea emisiilor de oxid de azot: Audi (A3, A6), BMW (Seria 3, Seria 5, Mini), Ford (Focus şi C-Max), Opel (Astra, Insignia, Zafira), Mercedes (C-Klasse, CLS, Sprinter, V-Klasse), Porsche (Macan), Smart (Fortwo), Volkswagen (Golf, Beetle, Passat, Touran, Polo, Golf SportsVan, Touareg, Crafter, Amarok), Alfa Romeo (Giulietta), Chevrolet (Cruze), Fiat (Panda, Ducato), Hyundai (iX35, i20), Honda (HR-V), Jeep (Cherokee), Land Rover (Evoque), Mazda (Mazda 6), Mitsubishi (ASX), Nissan (Navara), Peugeot (308), Renault (Kadjar), Toyota (Auris) şi Volvo (V60).

Via Automotive News

Comentarii (17)

  • Scurt pe doi
    Asadar ciocu' mic baieti !
    62 8
  • Dvorschi Arghimoviciuc
    Si vroiau sa bata Toyota ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ...... Partzfaghen = DAS AUTO.....
    38 19
  • Acum oamenii trebuie sa si plateasca nesimtirea. In America e clar ca o vor face, insa de Europa nu sunt sigur. Sincer. Mi-e ca in Europa o sa se intample cam ce li se intampla marilor nostri corupti: iau 2-3 ani, ies dupa 1 an jumate si raman cu averile. In traducere sa nu fie ceva de genul ca vor suferi doar niste scaderi ale actiunilor, insa se vor fofila in rest.

    Oricum e clar ca autoritatile germane voiau cu varf si indesat sa mai gaseasca vinovati printre ceilalti producatori. Adica ok, testeaza Opel, insa Chevrolet? Why? Folosesc exact aceleasi motoare. Ca sa nu mai zic ca nu mai se comercializeaza in EU de doi ani. Renault, GM si Mercedes erau vizatii banuiti.
    26 7
  • @Moldoveanu Mascarici

    Iar faci gura mare si o arzi cunoscator. Uiti cand ziceai ca toti nemtii fraudeaza si minte de rup? Sau cand garantai tu ca va fi haos la BMW?
    Uiti. Nu ca esti batran sau n-ai memorie. Stim noi de ce.
    23 9
  • Intreaga industrie trebuie sa platesca pentru ei ! Volkswagen AG ne-a adus parca mai aproape de evul mediu si vanatoarea vrajitoarelor.
    Multumim "draga" Volkswagen!
    30 11
  • Cheat box
    Desi ma tem ca va face o "magie" si Vw va fi vrajitoarea care a scapat.
    Altele vor arde pe rug, iar Vw va continua linistit sa stranga averi si sa scoata cutii magice...
    30 5
  • Cheat box
    Unde sunt acum "voinicii" care aruncau cu noroi in celelalte companii?
    Se ascund prin boscheti? Haideti, dati-ne o mostra a "supremei voastre inteligente" .
    36 6
  • Carrefour
    Carrefour ar trebui sa le dea peste bot, sa cumpere Renault ZOE.
    9 3
  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    ,,Volkswagen, singurii prinşi cu mâţa în sac: niciun alt constructor nu a păcălit testele de emisii,,.
    Ce surpriză !!...ptr.unii.
    28 4
  • Volkswagen a furat industria auto. Cand cineva fura si refuza sa dea inapoi lucrurile furate ce pedeapsa merita ?
    26 2
  • Eu zic ca autoritatile din Germania au facut blat cu producatorii auto. Pentru ca nu au vrut sa deranjeze pe nimeni, au zis ca doar VW are probleme (pentru ca toata lumea stie ca intradevar au soft instalat), desi Audi, Skoda si Seat folosesc aceleasi motoare diesel. In Franta autoritatile au declarat ca toate masinile testate au depasit valorile de laborator, iar 21 din 52 de masini au depasit de peste 5 ori valorile pentru oxizii de azot.

    http://www.lefigaro.fr/societes/2016/04/07/20005-20160407ARTFIG00272-diesel-aucune-voiture-testee-ne-respecte-en-condition-reelle-la-norme-laboratoire.php
    10 35
  • Cateva pareri strict personale:

    1. Este imposibil sa fie doar ei hoti. Nu ii apar pe ei dar nu e nimeni sfant in industrie.

    2. Cum de se rezuma ceilalti la cateva declaratii timide, prin batista? Prejudiciile asupra imaginii industriei auto sunt chipurile mari si ii afecteaza pe toti. Eu unul faceam tambalau daca imi venea mie controlul pe cap din cauza ca vecinul a furat la apometre.

    3. Nu imi pasa catusi de putin ca au furat. Nu este etic, sa fie mustruluiti. Dar nu imi pasa deloc. Cand mi-am luat masini am presupus din start ca vor consuma mai mult in viata reala. Ca ma fura cu un soft sau pentru ca ei fac teste in conditii nerealiste...e tot aia. Efectiv nu imi pasa.

    4. Cati dintre cei suparati de pe aici s-au dus la dealer sa dea masina inapoi ca neconforma? Cati i-au dat in judecata? Cati au depus plangere la Protectia Consumatorului?

    5. Si ultima, in afara subiectului, pentru ca asa sunt eu hater: de ce ne cumparam diesel cand nu facem destui km pe an incat sa renteze? Ca sa vorbim de cuplu cand nici nu stim ce este? Ca sa aiba de ce face misto altii pe forum de i-ul de la TDI? Ca asa are vecinu barosan, si vreau si eu sa fiu un barosan mai mic?
    13 33
  • Anonim
    O intelegere intre constructori marea majoritate fiind europeni sau au interese foarte mari in Europa . WV sunt singurii vinovati pun cenusa in cap si gata . Daca situatia era asa cum prezinta KBA si ceilanti constructori erau curati 100% sareau la jugulara WV imediat sa sfasie din cota lor de piata care este nr 1 in Europa . Povesti de adormit copiii mici in care unii mai cred .
    8 26
  • NoComment
    Chiar si-n fata Evidentei... A spus cineva ca prostia are leac ?
    24 2
  • Conspirationistii p.
    18 1
  • rotila
    buna parte din masinile testate au aparut sau au suferit modificari pentru a se incadra in normele euro 6 care au intrat in vigoare dupa inceperea scandalului. era normal sa se astepte la verificari si au luat masuri.
    4 17
  • Free your mind
    Indoctrinatilor VW AG le recomand o carte: "La pescuit de fraieri. Economia manipularii si a inselaciunii"

    editie 2016
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru