Volkswagen și introducerea WLTP: “Până la 250.000 de vehicule ar putea fi produse cu întârziere din cauza noului standard de emisii”

de Paul Cosma
Luni, 11.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen a anunțat că producția pentru un număr de până la 250.000 de vehicule de la toate brandurile sale ar putea fi întârziată din cauza intrării în vigoare a noului standard de emisii WLTP.

Apariția WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) sau, mai simplu, noul standard de emisii dă mari bătăi de cap tuturor producătorilor, care trebuie să-și adapteze modelele la noile cerințe de piață începând cu data de 1 septembrie 2018.

Prima și poate cea mai importantă consecință a testelor de emisii în condiții reale este dispariția temporară a unor modele din oferta mărcilor și oprirea producției până când vehiculele respective vor întruni noile condiții impuse de WLTP.

Spre exemplu, grupul Volkswagen a anunțat că între 200.000 și 250.000 de vehicule din toate brandurile sale vor fi produse cu întârziere din cauza noului standard WLTP.

“Lucrăm la capacitate maximă pentru ca impactul WLTP asupra producției noastre să fie unul cât mai mic, au transmis oficialii grupului german.

De curând, Porsche, unul dintre brandurile VW, a anunțat că va întrerupe temporar comenzile pentru toate modelele sale, întrucât acestea trebuie adaptate și testate astfel încât să respecte noul standard de poluare WLTP.

Via Automotive News

Comentarii (10)

  • Pai dureaza, pana mai faci un soft, o treaba... :)
    27 3
  • someone
    la tati ni-i greu , dar nimanui ca la vw
    21 1
  • de asta au umplut parcurile cu masini pe stoc....bai ma leshi????...

    dupa ce trece valul iar ies "pe sticla" sa spuna cum manageriat ei situatia si nu au existat intarzieri pentru ca clientul e prioritar....
    7 4
  • hazard
    n-are nimic, tot masini bune ies.
    5 12
  • Adrian
    VAG e ciuma rosie a industriei auto. Nimeni nu-i sufera, toti ii cumpara.
    13 4
  • mircea badea
    tot in laborator sunt si testele astea.

    oricum stiau de ani de zile ce urmeaza, nu au scuze.
    4 1
  • mircea badea
    Euro 6d-Temp, Euro 6d and Real Driving Emissions (RDE)
    From 1 September 2017, more stringent and realistic tests will be used to certify new car models against the Euro 6 emission limits.

    A new laboratory test cycle known as WLTP (the Worldwide harmonised Light duty Test Procedure) will apply to all new type approvals and a year later, from 1 September 2018, will apply to all new car registrations.

    An additional, on road, emissions test known as the Real Driving Emissions or RDE test has been introduced alongside the WLTP laboratory test to help make sure that cars meet emissions limits in a much wider range of driving conditions.

    An RDE test will last between 90 and 120 minutes and take in a mix of 'normal' urban, rural and motorway driving.

    RDE is being introduced in two steps:
    RDE step 1 – applies to new type approvals from 1 September 2017 and to all new registrations from 1 September 2019.

    For RDE1 a NOx conformity factor of 2.1 will apply meaning that NOx emissions in the RDE1 test can be up to 2.1 times the Euro 6 laboratory limit of 80mg/km.
    Cars type approved during this period will be described as meeting Euro 6d-temp.
    RDE step 2 – applies to new type approvals from 1 January 2020 and to all new registrations from 1 January 2021.

    For RDE2 the NOx conformity factor is 1.0 but with an error margin of 0.5 meaning that NOx emissions in the RDE2 test can be up to 1.5 times the Euro 6 laboratory limit of 80mg/km.
    Cars type approved during this period will be described as meeting Euro 6d.
    1 0
  • @hazard
    Cand ai sa incepi sa respiri ca dark vader si sa ai nevoie de spitalele romanesti sa vezi ce bune sunt.
    Aici nu le mai cumpara nici draq macar ca sunt noi-noute : https://youtu.be/7BPrp7PBY3k
    6 3
  • Redneck Veight alias Darth Vad
    Nu mai cumpara americanii vwuri ca au trecut pe camionete V8 de 5, 6 sau 7.8 litri. Motoare ecologice pe benzina. Made in America. America first. Proud to be american. Nu se compara senzatia.
    1 1
  • Problema VAG este alta... au sute de mii de motoare matrasite in depozite, si nu le pot da drumul ca iar isi ia amenda!

    de-aia se plang!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru