În timp ce autoritățile din Germania și marii producători auto caută soluții pentru un plan de reducere a poluării, instanțele de judecată continuă să impună decizii de interzicere a mașinilor diesel vechi în orașe, ultimele exemple pe listă fiind Koln și Bonn.
Ministrul Transporturilor, Andreas Scheuer, a anunțat că VW și Daimler sunt gata să ofere, pe propria cheltuială, un “retrofit hardware” pentru vehiculele diesel vechi, în timp ce BMW încă refuză această măsură.
Totuși, oficialul german a spus că toți cei trei constructori (VW, Daimler și BMW) au acceptat să plătească 3.000 de euro per vehicul sub formă de subvenții pentru reducerea poluării.
Astfel, producătorii și autoritățile germane speră că vor convinge consumatorii să cumpere mașini mai noi și “mai curate”, care să nu fie afectate de interzicerea diesel în orașe.
Via Automotive News
si din orice euro se transforma in euro 6? mai ales ca nici acum euro 6 nu e pe bune in traficul real..
Parerea mea..