Volkswagen și-a revizuit targetul de vânzări în Europa

de Dragoș Băltățeanu
Sambata, 06.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen și-a revizuit targetul de vânzări pentru Europa de Vest datorită climatului economic dificil. Ținta vânzărilor de modele noi a fost ajustată în minus cu 140.000 de unități.

Conform unui raport intern al grupului Volkswagen, targetul de vânzări pentru anul 2012 a fost ajustat în minus cu 140.000 unități. Această informație a fost publicată de către Automotive News. Inițial presa germană a vehiculat o reducere a targetului de 250.000 de unități, dar se pare că această cifră nu este reală. Volkswagen a negat această masivă reducere a vânzărilor, dar a confirmat prin vocea lui Bernd Osterloh că vânzările înregistrate în acest an sunt mai mici decât cele plănuite.

Vânzările înregistrate până acum de grupul Volkswagen în Europa sunt de 1.25 milioane de unități, cu 5.8% mai puțin față de aceiași perioadă a anului trecut. Grupul estima că în 2012 va construi 9.4 milioane de vehicule, cifră ce include și producția autovehiculor comerciale sub mărcile MAN și Scania. Cifra este mai mică decât o estimare anterioară de 9.7 milioane unități.

Volkswagen nu se așteaptă ca piața auto europeană să își revină ân următoarele 12-24 luni, dar are un motiv de bucurie.

Comenzile pentru a șaptea generație a modelului Golf sunt numeroase, iar actuala generație încă se vinde bine. Golf 7 sosește în showroom-urile Volkswagen din europa în luna noiembrie a acestui an.

Via autoblog

Comentarii (12)

  • Pai e logic! Grecia e in prapastie, apoi nici Spania, Italia, Portugalia, Irlanda n-o duc grozav. Nu e cazul sa amintesc de Romania, e ultimul week-end frumos din an si nu vreau sa ma apuce depresia!
    36 2
  • Johnny-Ze
    ai perfecta dreptate si plus de aia nolu model nu mi se pare prea grozav la design exterior, mai misto e 6.
    5 22
  • pai apare noul leon si o sa treaca clientii la seat. oricum clientii vag raman in grup.
    11 16
  • Adrian
    La ce spate hidos are si faruri de polo normal. Mult mai reusit leonul, daca ar fi pus sigla vw pe al ar fi avut succes mai mare.
    12 22
  • tot o cutie pe roti ramane...design=0 in rest no coment... oricum prinde bine la melteni si trepanati!! cu firma pe ei...
    17 18
  • Aici nu e vorba neaparat de design ci de puterea economica a unei tari, de capacitatea acesteia de a "cumpara" masini. Nu are treaba cu designul aparent banal al lui Golf, care e cam la fel de cand a aparut si fiecare generatie a demonstrat ca se poate vinde si asa fara probleme.

    Sa vedem Opel Astra de exemplu ce vanzari fulminante va avea cu designul lui modern si elegant.
    16 5
  • george
    Eu as cumpara oricand astra in detrimentul lui golf. Golf 4 a fost singurul model de golf cu un design reusit pentru vremea aceea, in plus a fost un model extrem de fiabil. De la golf 5 niste cutii pe roti, fiabilitatea a scazut drastic. S-au vandut datorita imaginii de marca si istoriei pe care o are golful in spate, ca in rest nu vad de ce ai cumpara o astfel de masina, design conservator, fiabilitate scazuta, aceleai motoare diesel ce suna ca un tractor, doar ca au redus cilindreea de la 1.9 la 1.6, dar 105 cai la motor turbo diesel in zilele noastre e extrem de putin. Pana si dacia scoate din 1.5 dci 115 cai.
    8 16
  • cand boss-ul de la hyundai a zis acelasi lucru,multi "comentatori" au sarit sa zica ca este normal,ca cine cumpara chinezismele alea...dar uite ca si vw face la fel
    3 2
  • Mircea
    @george ala e motor de Renault nu Dacia , si nici macar nu e de 115 cai ci de 107
    10 3
  • acidutzza
    Deci....daca revzuirea este negativa(iar in 90% din cazuri este) atunci este "din cauza", nu "datorita". Greu cu gramatica asta nea Mircea Mester. E problema de gramatica de clasa primara!!!
    3 2
  • Mircea
    Apropo , noul Golf 7 Bluemotion 1.6 TDI va avea 110 cp , consum de doar 3.2 litri in regim mixt si o viteza maxima de 202 km/h , cine nu si-ar dori o astfel de masina ?
    13 10
  • AndreiRN
    Golf va fi o masina de import Made in China pt Europa si Made in Mexico pt SUA.
    Europenii nu au nevoie de locuri de munca.
    1 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru