Volkswagen se teme pentru profitul său de anii viitori: “Vor fi costuri mai mari cu electrificarea și testarea emisiilor în condiții reale”

de Petre Barac
Miercuri, 14.03.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a spus că provocările din anii ce urmează, precum costurile cu electrificarea și procedurile de testare a emisiilor în condiții reale, ar putea deveni obstacole în obținerea unui profit mai mare decât în prezent.

Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor pe segmentul SUV-urilor au fost doi dintre factorii importanți care au contribuit la un profit de 4.1% pentru Volkswagen în 2017, aproape dublu față de anul anterior.

Pentru 2018, constructorul estimează un profit de 4-5%, care ar urma să se mențină până în 2020.

Nemții nu se așteaptă la creșteri prea mari ale acestui indicator: “Anul acesta și anii următori, brandul se va confrunta cu provocări foarte mari, precum costurile cu mașinile electrice, noile tehnologii, dar și testarea emisiilor și a consumului conform standardului WLTP.”

Primul model electric de la Volkswagen va fi hatchback-ul ID, a cărui producție va începe la sfârșitul anului viitor.

Via Autonews

Comentarii (5)

  • Se rezolva fara probleme, scumpiti toate modelele de la toate marcile, sa spunem cu 1000 de euro in medie, si gata, creste profitul.

    Acum serios, ce sunt aceste declaratii ? Daca profitul s-a dublat in 2017 si pentru urmatorii ani se va mentine ritmul, ce temeri exista ? Ca nu se tripleaza ?

    Smiorcaiti mai sunt cei de la VW, de parca aceste provocari exista doar la ei.
    13 0
  • marian
    Sa inteleg ca asta e problema principala pentru orice producator pe lumea asta, indiferent de domeniu - "Show me the money"? Nu mai intereseaza pe nimeni sa faca produse de calitate, care sa respecte clientul si sa merite sa le cumperi produsul doar pentru ca ofera un raport calitate/pret corect? Ideea este sa il jupuim pe fraier de cat mai multi bani...
    14 1
  • Friții au susținut că vor lansa câte un nou model electric în fiecare lună.
    Dar asta începând din 2019. Pentru că în 2018 sunt preocupați să debiteze câte o gogomănie la fiecare 10 zile.
    8 1
  • Oricum nu se mai fac mașini ca înainte. Asta e valabil nu doar în industria auto, ci în multe alte domenii. Contează cantitatea, nu calitatea. Și nici nu au cum să fie altfel într-o societate consumeristă. Dacă nu s-ar strica mașinile așa des (indiferent de marcă) probabil că ar scădea vânzările (cu excepțiile de rigoare).
    3 1
  • si intretinerea masinilor a scazut, nu numai calitatea.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru