La începutul lui 2018, Volkswagen a anunțat că vrea să devină unul dintre liderii pieței de mașini electrice prin crearea unei divizii de e-mobility.
Cu ajutorul acesteia, nemții au ca obiectiv să ajungă la vânzări de 1.5 milioane de mașini 100% electrice până în anul 2025.
Până la acel moment, constructorul german se gândește la modalități prin care să ajungă la profit din vânzarea acestor modele.
Volkswagen susține că produsele companiei Apple sunt folosite ca inspirație pentru designul viitoarelor sale mașini electrice, potrivit șefului designerilor săi.
“Vrem să redefinim valorile Volkswagen în această era a electrificării. Miza este să avem o viziune cât mai clară pentru o arhitectură complet schimbată. În trecut, totul era foarte centralizat, cu multe bariere în calea spre succes. Însă, acum trăiesc cea mai palpitantă perioadă a carierei mele pentru că pot să fac lucruri care nu existau în trecut,” a declarat Klaus Bischoff, designerul-șef de la Volkswagen.
Planurile VW pentru următorii ani prevăd, printre altele, lansarea în 2020 a modelului electric ID, urmat de SUV-ul ID Crozz. În cel mult trei ani, Volkswagen vrea să ajungă la o producție anuală de cel puțin 100.000 de unități sub brandul ID.
Via Autonews
Nu trebuie design de Apple pentru că îşi pierd identitatea !!
Trebuie doar să pună motoare semi-electrice (benzină sau diesel în serie cu motor electric precum sistemul de la Nissan e-power) sau full electrice.
BMW i3 şi chiat şi i8 se vinde bine.
Şi staţii de încărcarea : la toate locurile de parcare din supermarket (nu doar 1-5 amarate locuri de încărcare) şi la toate staţiile de alimentare (dacă sunt 6 pompe benzină / motorină atunci 12 locuri pentru încărcarea electrică )
Şi apoi vânzările o să curgă imediat