- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volkswagen Scirocco, primele detalii si fotografii
nu zic...e vorba de traditie, e vorba de volkswagen da sunt prea multi bani pentru ceea ce ofera...
Cat timp au de cand au aparut?
Daca or sa fie ca si fsi-urile la anul or sa mai scoata o tehnologie.
Asa e cand faci cantitate si nu calitate.
-
In alta ordine de idei, masina e superba, iar ca model sport si special isi merita banii. Sa-si ia Opel GT posesorii de pisicute siameze.
-
PAS
Hai ca m-am distrat cu voi!!!
Mototarele sunt cele care sunt pe tot grupul, sunt bune si oarecum puternice dar nu au caracter aparte cum e un VTEC sau Boxer. Pacat ca nu au ceva mai special pe masinuta asta, dar sa scoti motoare noi e greu, nu merge asa cu una cu doua.
De semanat, depinde din ce unghi privesti. Eu zic ca nu prea.
Fara nici o legatura, zilele trecute ma gandeam sa imi iau un Corrado G60. Ma intreb pe ala cand il mai invie ?
Bafta!
eu zic ca masina se incadreaza bine in segmentul ei...cumparatorii vor face diferenta nu cei care comenteaza.acest forum nu este fanclub al nici unei marci.scrieti despre masini nu va bateti joc unii de altii(e greu...stiu).
si pentru GT: calitatea nu este deloc la fel intre audi si vw: la firma avem passat highline, "full", cum zice romanu', care costa cam 50.000 si a6, 3.0 tdi...si nu se compara...la vw e plastic de calitate mult mai proasta si zdrangane...si eu am un vw, cica premium, de 45.000 de euro, si nu sunt multumit de calitatea plasticelor...si chiar nu sunt fan vw...miam luat masina pt ca am luato second (daca masina de 5 luni cu 10.000 rulati se poate numi second, si am luato la jumate de pret, si cu banii aia nu prea luam altceva mai performant si mai "premium"...
acum sa ajung unde vroiam: la parerea, conform careia la 26.000 gasesti ceva mai exotic si mai interesant: nu prea! da exemple, daca poti: ce gasesti? honda s2000? e cabrio...uite, ma gandesc, si chiar numi vine nimic in minte? mini?! ce gasesti tu mai exotic la banii astia?! ferrari din 60?! caterham poate? sau poate un ariel atom?! nu prea cred...si pretul e chiar ok, avand in vedere ca un audi a3 cabrio, masina de femei, costa 45.000 de euro! sau un bmw seria 1 fara optiuni 33.000! masina arata foarte bine, are chestii noi fata de gti (care vor fi introduse si pe gti, e adevarat)...e la fel de scumpa ca gti, dar mult mai frumoasa, e altceva...e agresiva, e total alta clasa decat gti...acum sunt sigur ca or sa vina unii sa zica ca e mai scumpa ca pejo RC sau mai stiu eu ce...dar nu se compara o oribilitate de pejo (206 RC si 206 in general e masina de femei...vezi CC ELLE:))) cu scirocco! cam atat...daca mai aveti alte pareri, exprimati-le...dar va rog cititi mesajele in intregime si dati argumente!
aveti aici fff multe informatii
Sirocco e o masina premium , de la VW, bravo lor , au scos ceva frumos, cu motorase cat de cat performante(ce? .. te uiti ca e 1.4....tot cat 1.6 al tau scoate), pretul....este...ok , tzinand cont de concurenta pe care o are. mie imi place
oricum ii cam praf site-ul asta la preturi.. nu prea cred k o sa coste ce mai ieftina versiune mai mult de 18000-19000 euro fara TVA
mi se pare cam scump la banii astia...
ca la pretu ala.. n-o sa se vanda masina la asteptari.. si volkswagen.. produce in masa...
ramaneti voi fideli la marcile voastre... da macar dezbateti o tema cu bun simt, si dak chiar stiti.. ca cei care chiar stiu despre masini, si stiu sa si vb.. ise pot numara pe degete... restu sunteti de umplutura... mai invatati cativa ani, mai cititi si pe urma.. dativa cu presupusu
respecte pt cei care apreciaza masinile asa cum sunt si care tin la marca lor in limita bunului simt.. restu..
1.4 TSI 122 CP - 21750 Euro 140
1.4 TSI 160 CP - 23300 Euro
2.0 TFSI 200 CP - 25550 Euro
2.0 TFSI DSG 200 CP - 27400 Euro
2.0 TDI 140 CP - 25375 Euro
2.0 TDI 170 CP - 26500 Euro
si preturile astea is sub ceea ce au scris cei de la automarket... asa k pentru romania preturile o sa fie undeva cu 2000-3000 euro mai mici...
deci undeva spre 19000-20000.
numai bine tuturor si ne vedem la o alta dezbatere
va salut
Iulian
DUDE!
Stima,
Tot huiduiti masinile frantuzesti. de ce? cati dintre voi ati condus un C4? C5? de c6 nu mai vorbesc ca nu are rost. NICIODATA o masina germana nu ofera la aceeasi bani ce ofera o frantuzeasca.
"citro sau reno" nhu sunt consacrate ca masini extrem de sportive, citro are mai multa inovatie in masini decat multe alte marci consacrate si asta la preturi f competitive.
per total imi place Scirocco dar nu rupe gura targului. mai ales cu pretul la model de 1.4... asta ma face sa afisez un zambet ironic.... si personal refuz vehement sa platesc sigla de VW, care data jos de pe masini cred ca ar schimba si comentariile de aici, si din masina de vis s-ar transforma intr-o masina .... mediocra. repet !!! parerea mea.
as propune sa va retrageti cuvintele si mai intai sa-l incercati, dupa aia sa comentati