Esential
100.000 | de exemplare Eos au fost produse de Volkswagen din 2006 si pana in prezent. |
400.000 | de cutii DSg a vandut Volkswagen numai anul trecut. |
1750 | de cutii cu dublu ambreiaj DSG sunt produse in fiecare zi la uzina VW din Kassel. |
100.000 | de exemplare Eos au fost produse de Volkswagen din 2006 si pana in prezent. |
400.000 | de cutii DSg a vandut Volkswagen numai anul trecut. |
1750 | de cutii cu dublu ambreiaj DSG sunt produse in fiecare zi la uzina VW din Kassel. |
Volkswagen are motive de sarbatoare, zilele acestea reusind sa atinga 100.000 de exemplare Eos produse si 1.000.000 de cutii DSG asamblate.
Lansat in martie 2006, adica in urma cu aproape doi ani, Volkswagen Eos a atins o cifra de productie de 100.000 de exemplare. Modelul, primul din istoria Volkswagen cu acoperis rabatabil hard-top, este construit pe platforma Golf si vine ca o continuare a versiunilor decapotabile ale popularului hatchback german.
Exemplarul cu numarul 100.000 a luat nastere la uzina din Portugalia si este un Eos argintiu cu motor pe benzina destinat pietei din Anglia, segmentul unde coupe-cabrioletul s-a vandut cel mai bine.
Ieri, constructorul german a anuntat oficial ca a reusit sa vanda un milion de vehicule echipate cu transmisia DSG (Direct Shift Gearbox), la aproape 5 ani de la lansarea primului exemplar echipat cu aceasta cutie.
In 2003 VW lansa versiunea de performanta Golf R32, echipata in premiera cu noua transmisie cu dublu ambreiaj, marcand astfel primul vehicul din istoria Volkswagen care ingloba aceasta tehnologie revolutionara.
Astazi mai bine de un sfert din vehiculele produse de VW sunt echipate cu transmisii DSG si aceasta proportie urmeaza sa creasca in lunile urmatoare, odata cu lansarea a doua noi cutii, una low-cost cu 6 trepte si una mai performanta cu 7 rapoarte.
Numai anul trecut constructorul german a vandut mai bine de 400.000 de DSG-uri, cererea fiind atat de mare incat VW a fost nevoita sa creasca productia la uzina din Kassel cu pana la 1750 de unitati pe zi.
Cutia de viteze cu dublu ambreiaj DSG ofera mult mai multe beneficii decat cele conventionale: o schimbare a rapoartelor in doar 8 milisecunde, un consum de combustibil mai redus, o acceleratie mai prompta si folosirea tuturor rezervelor de putere.
Comentarii (1)