Deși scandalul Dieselgate a pus sub semnul întrebării orice fel de investiție în dezvoltare și implicit orice model nou, Grupul Volkswagen anunța la mijlocul lui octombrie că viitoarea generație Phaeton nu va fi afectată de această decizie. Ba mai mult, germanii susțineau că vor lansa și o versiune electrică a acestuia, bazată pe tehnologia dezvăluită deja de conceptul Audi e-tron quattro.
Se pare că socotelile oficialilor germani au fost pripite, întrucât Volkswagen a emis un nou comunicat de presă, în care anunță că viitoarea generație Phaeton va fi pusă în așteptare, data de lansare estimată inițial, adică 2020, fiind suspendată.
Nu este singura măsură greu de digerat pe care a fost nevoit să o anunțe Matthias Muller, noul șef al Grupului Volkswagen. Tot el a spus ferm că se anulează construcția unui centru de design la Wolfsburg (investiție estimată la 100 de milioane de euro) și a unei vopsitorii în Mexic. Toate măsurile au fost luate pentru a alinia invstițiile.
”Funcționăm într-o perioadă incertă, volatilă. Vom prioritiza strict fiecare investiție și cheltuielile. Absolut tot ce nu este necesar va fi amânat sau abandonat. Vom evalua și poate chiar vom renunța la o mare parte din cheltuieli. Decizii neprevăzute ar putea apărea și în următoarele patru săptămâni, când se așteaptă noi reduceri de costuri pentru a nu pune în pericol viitorul nostru. Vom depune orice efort pentru a păstra esența forței noastre de muncă”, a declarat Matthias Muller, CEO-ul VAG.
Cu toate acestea, în contextul tăierilor masive, Volkswagen nu uită că trebuie să le demonstreze tuturor că și-a învățat lecția și că este dispus să investească masiv în soluții de propulsie alternativă. Motiv pentru care, Matthias Muller a permis creșterea cheltuielilor pentru cercetarea în domeniul mobilității ecologice.
”Nu vom face greșeala să economisim când vine vorba despre viitorul nostru.
Motiv pentru care vom continua să investim masiv în propulsia alternativă și digitalizare”, a declarat același Muller.
Nu demult ziceau ca vor oferi calitate foarte ridicata incepand cu noile modele ca sa isi rascumpere greseala si sa recastige increderea oamenilor la fel cum era in anii 00.
FakeVAg , pardon FakeWagen, adica UPS , Volkswagen am vrut sa zic, chiar erau pe cale sa lanseze Phaeton ''cea mai premium limuzina full-size'' , atat de premium incat ''este net superioara si acum unui Kia K900 chiar daca are tehnologie de anii 90'' ''
Schimbarile nu sunt prea mari. Arata ca un Passat full-size si cam atat , adica BANAL SI INVECHIT . Tocmai a fost ''desconspirat'' vb lui Valentin Ghionea :)))
http://www.carscoops.com/2015/11/its-official-volkswagens-phaeton.html
Doar stii cat de mult ador eu VW de cand cu DieselGate.
nu te-ai plictisit? contul ti l-au blocat si mai putin IP-ul...dar chiar, nu te-ai plictisit sa zici NIMIC?
intreb doar
iar aerul ala de superioritate falsa, aratat de cuvinte gen " flacaule" e de-a dreptul jenant pentru cineva care se auto-proclama un cunoscator , un intelectual al domeniului auto.
nu stiu sigur daca esti sau nu, dar stiu sigur ca la partea cu caracterul si la partea cu omenia mai ai de lucrat.
scuze pt off-topic
iti trebuie cojones sa scrii cu nickul altuia pentru a-l ataca si pentru a arata ce caracter infect ai ascunzandu-te ca un "barbat adevarat" care isi asuma responsabilitatea pentru ce scrie si pentru ce este.
intr-adevar sant agramat, dar nu primesc critici despre limba romana de la unul care scrie " umpic " in loc de "un pic" ...sau " putin " .
mi-ai demonstrat inca o data si nu numai mie pilda cu paiul si barna....multumesc
Ca cand aud ca canta cucu`
Ca cam asa-i cantarea lui
Ca cant si eu ca canti si tu
Ca care din noi ca care din voi
Ca care din care canta mai tare.
Este incarnarea termenului "overenginered" (caruia nu-i pot gasi sinonim in romana). O masina care este in toate felurile practice un Bentley, dar la un pret mult mai redus. Mi se pare ceva unic ca un brand de volum sa ofere o masina din clasa super-lux la un pret rezonabil.
Degeaba vi cu insulte copilaresti ca adevarul ramane ca Phaeton este, dupa mine, una dintre cele mai mari realizari a marcii VW in domeniul auto si nu numai. Faptul ca masina are mai mult de un deceniu si inca este competitiva cu privire la ce ofera ii releva adevarata natura.
Sigur un proiect indraznet si demn de tot respectul in industria auto. Si Madalescule, chiar si companiile auto rivale au demnitatea de a respecta produsele, tehnologia si eforturile depuse de rivalii lor. Doar un vierme ca tine sta toata ziua sa troleze si sa se certe cu sine insusi.
Falsificatorii nu au ce cauta pe acest site ! Dovada ca ai luat numai munute rosii ! BINE PA !