Volkswagen s-a răzgândit: noua generație Phaeton trebuie să mai aștepte până la debutul oficial

de Bogdan Mirică
Marti, 24.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat într-un comunicat oficial că lansarea viitoarei generații Phaeton va fi amânată. Prioritatea germanilor este tăierea costurilor și investiția în digitalizare.

Deși scandalul Dieselgate a pus sub semnul întrebării orice fel de investiție în dezvoltare și implicit orice model nou, Grupul Volkswagen anunța la mijlocul lui octombrie că viitoarea generație Phaeton nu va fi afectată de această decizie. Ba mai mult, germanii susțineau că vor lansa și o versiune electrică a acestuia, bazată pe tehnologia dezvăluită deja de conceptul Audi e-tron quattro.

Se pare că socotelile oficialilor germani au fost pripite, întrucât Volkswagen a emis un nou comunicat de presă, în care anunță că viitoarea generație Phaeton va fi pusă în așteptare, data de lansare estimată inițial, adică 2020, fiind suspendată.

Nu este singura măsură greu de digerat pe care a fost nevoit să o anunțe Matthias Muller, noul șef al Grupului Volkswagen. Tot el a spus ferm că se anulează construcția unui centru de design la Wolfsburg (investiție estimată la 100 de milioane de euro) și a unei vopsitorii în Mexic. Toate măsurile au fost luate pentru a alinia invstițiile.

Nu vom face greșeala să economisim când vine vorba despre viitorul nostru.

Motiv pentru care vom continua să investim masiv în propulsia alternativă și digitalizare

Matthias Muller
președintele Grupului Volkswagen
”Funcționăm într-o perioadă incertă, volatilă. Vom prioritiza strict fiecare investiție și cheltuielile. Absolut tot ce nu este necesar va fi amânat sau abandonat. Vom evalua și poate chiar vom renunța la o mare parte din cheltuieli. Decizii neprevăzute ar putea apărea și în următoarele patru săptămâni, când se așteaptă noi reduceri de costuri pentru a nu pune în pericol viitorul nostru. Vom depune orice efort pentru a păstra esența forței noastre de muncă”, a declarat Matthias Muller, CEO-ul VAG.

Cu toate acestea, în contextul tăierilor masive, Volkswagen nu uită că trebuie să le demonstreze tuturor că și-a învățat lecția și că este dispus să investească masiv în soluții de propulsie alternativă. Motiv pentru care, Matthias Muller a permis creșterea cheltuielilor pentru cercetarea în domeniul mobilității ecologice.

”Nu vom face greșeala să economisim când vine vorba despre viitorul nostru.

Motiv pentru care vom continua să investim masiv în propulsia alternativă și digitalizare”, a declarat același Muller.

Comentarii (13)

  • La ce se refera cand zice ca vor face reduceri la costuri ?

    Nu demult ziceau ca vor oferi calitate foarte ridicata incepand cu noile modele ca sa isi rascumpere greseala si sa recastige increderea oamenilor la fel cum era in anii 00.
    7 2
  • In august anul acesta, inainte de dieselgate, au declarat ca noul Phaeton este gata de productie, dar ca mai asteapta putin ca nu prea sunt siguri de rentabilitatea lui. Asadar, daca stiau ca sunt sanse mari sa se piarda alti bani,de ce-au mai investit sa ajunga cu a doua generatie gata de productie, dar sa astepte ce? Probabil ca asteptau dieselgate, ca mai apoi sa declare ca viitorul model va fi complet electric, adica o vor lua de la zero, iar acum se schimba modificarea, termenul lungindu-se dupa 2020? Pai dragi oficiali VAG, pana dupa 2020 tineati in productie Phaeton 2 si cred ca pierdeati mai putini bani, fata de investitiile facute pana in momentul actual, pentru dezvoltarea lui.
    16 14
  • @Dan Grecu
    Hai sa-ti spun eu de ce prietene draga . Ma tem ca esti umpic cam dezinformat flacaule.

    FakeVAg , pardon FakeWagen, adica UPS , Volkswagen am vrut sa zic, chiar erau pe cale sa lanseze Phaeton ''cea mai premium limuzina full-size'' , atat de premium incat ''este net superioara si acum unui Kia K900 chiar daca are tehnologie de anii 90'' ''

    Schimbarile nu sunt prea mari. Arata ca un Passat full-size si cam atat , adica BANAL SI INVECHIT . Tocmai a fost ''desconspirat'' vb lui Valentin Ghionea :)))

    http://www.carscoops.com/2015/11/its-official-volkswagens-phaeton.html


    Doar stii cat de mult ador eu VW de cand cu DieselGate.
    12 21
  • @madalaescu aka ghionea aka mafia aka ka ka

    nu te-ai plictisit? contul ti l-au blocat si mai putin IP-ul...dar chiar, nu te-ai plictisit sa zici NIMIC?

    intreb doar
    23 7
  • someone
    am mai zis-o si ma repet: atacurile la persoana sant penibile si nu isi au locul aici .
    iar aerul ala de superioritate falsa, aratat de cuvinte gen " flacaule" e de-a dreptul jenant pentru cineva care se auto-proclama un cunoscator , un intelectual al domeniului auto.
    nu stiu sigur daca esti sau nu, dar stiu sigur ca la partea cu caracterul si la partea cu omenia mai ai de lucrat.
    scuze pt off-topic
    9 2
  • someone
    Imi cer scuze pentru gramatica de analfabet, dar chiar devenisem eu insumi un penibil facand afirmatii gen : ''sant'' , ''desconspirat'', samd. Trebuie sa recunosc ca cele 8 clase au trecut aidoma pe langa mine si nu le-am trait decat cu chiuluri la ora de limba si literatura romana, altfel as fi stiut ca forma CORECTA este ''SUNT'' nu ''sant'' , iar cealalta forma CORECTA este ''DECONSPIRAT'' fara ''S'' . Am spus asta, in cazul in care am invatat la o scoala 100% romaneasca, pe cand altii nu. . O zi buna va doresc !
    1 8
  • Imi pare rau ca nu mai intru cu nick-name-ul ''gelu'' cu care o faceam odata, dar chiar si asa criticile de pietar nu mi-au siparut incat se cunoaste de la o posta. Scuzati-mi offtopicul, chiar nu spun niciodata nimic la subiect, dar trebuie sa intelegi si gusturile unui pietar ca mine care barfeste pe altii ca-n piata.
    2 9
  • someone
    ai dreptate " someone" wannabe
    iti trebuie cojones sa scrii cu nickul altuia pentru a-l ataca si pentru a arata ce caracter infect ai ascunzandu-te ca un "barbat adevarat" care isi asuma responsabilitatea pentru ce scrie si pentru ce este.
    intr-adevar sant agramat, dar nu primesc critici despre limba romana de la unul care scrie " umpic " in loc de "un pic" ...sau " putin " .
    mi-ai demonstrat inca o data si nu numai mie pilda cu paiul si barna....multumesc
    7 2
  • someone
    Scuzati-ma ca l-am criticat aiurea pe cel de sus. Acum am ''desconspirat'' si eu ca omul inceraca sa se adapteze limbajului meu de analfabet, altfer ar trebui sa stam cu dictionarul de limba romana dupa el ca sa pricepem ce scrie. Multumesc pt intelegere !
    1 9
  • someone
    Acum am sa fac un dushy fierbinte si am sa ma duc sa-mi pornesc TE DE IU-ul din parcare, sper sa o i-a de la prima cheie cu toate ca sant putin cam confuz ca care ar fi chestia ca sant nu ? E o marca germana domnule ~!
    1 9
  • someone
    Scuzati ca nu sunt in stare sa scriu corect gramatical , folosind frecvent greseli gen : ''ca cand'', ''ca care''


    Ca cand aud ca canta cucu`
    Ca cam asa-i cantarea lui
    Ca cant si eu ca canti si tu
    Ca care din noi ca care din voi
    Ca care din care canta mai tare.
    1 9
  • Madalescu se cearta cu prietenii lui imaginari. Foarte dragut dar si foarte prost. Inteleg ca esti hater si urasti fara discriminare, dar totusi, de Phaeton nu ai ce zice. Mie in general nu-mi plac masinile VW pentru ca mi se par cam anoste. Dar, Phaeton este una dintre masinile mele preferate all-time.

    Este incarnarea termenului "overenginered" (caruia nu-i pot gasi sinonim in romana). O masina care este in toate felurile practice un Bentley, dar la un pret mult mai redus. Mi se pare ceva unic ca un brand de volum sa ofere o masina din clasa super-lux la un pret rezonabil.

    Degeaba vi cu insulte copilaresti ca adevarul ramane ca Phaeton este, dupa mine, una dintre cele mai mari realizari a marcii VW in domeniul auto si nu numai. Faptul ca masina are mai mult de un deceniu si inca este competitiva cu privire la ce ofera ii releva adevarata natura.

    Sigur un proiect indraznet si demn de tot respectul in industria auto. Si Madalescule, chiar si companiile auto rivale au demnitatea de a respecta produsele, tehnologia si eforturile depuse de rivalii lor. Doar un vierme ca tine sta toata ziua sa troleze si sa se certe cu sine insusi.
    6 1
  • @someone
    Falsificatorii nu au ce cauta pe acest site ! Dovada ca ai luat numai munute rosii ! BINE PA !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru