Volkswagen România introduce o serie de servicii noi dedicate clienților. Astfel, reprezentanții producătorul german din țară anunță lansarea unui program pentru preluarea și returnarea automobilelor la locuința sau sediul clienților.
Programul se desfășoară la nivel național și poate fi accesat online. Clienții pot opta pentru rezervări realizate fie pe site-ul partenerului de service, fie pe Carlog. În timpul preluării/reparării și livrării vehiculului, angajații vor fi echipați cu accesorii de protecție. În service, toate mașinile vor fi igienizate atât înainte, cât și după finalizarea lucrărilor programate.
Totodată, Volkswagen a introdus și o platformă online de rezervări. Prin intermediul acesteia, clienții pot verifica ofertele disponibile și pot intra în legătură cu distribuitorii autorizați.
După finalizarea rezervării, procesul de vânzare se va desfășura la reprezentanță, iar predarea mașinii se poate face la domiciliul clientului.
În urmă cu câteva săptămâni, atât Ford România, cât și Grupul BMW România au lansat servicii asemănătoare de preluare/predare fără interacțiune directă.
Am simtit nevoia acestui serviciu si inainte de Corona. De cele mai multe ori nu aveam timp sa duc masina in service. Mi-ar fi placut sa vina cineva si sa o rezolve.
Sper sa ii duca capul si sa pastreze si in continuare acest serviciu.
Majoritatea se concentreaza la piețele mari, fiindcă acolo daca încep să piardă teren, au pus-o