Volkswagen reevaluează parteneriatul cu Suzuki
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hans Dieter Poetsch, CFO-ul Volkswagen, a declarat pentru Automotive News că parteneriatul cu Suzuki nu este derulat conform aşteptărilor, iar directorii Volkswagen vor evalua situaţia pentru a decide acţiunile viitoare. În decembrie 2009, cei de la Volkswagen au cumpărat 19.9 procente din acţiunile Suzuki, în speranţa că vor obţine acces pe piaţa din India, unde Suzuki deţine supremaţia, în timp ce marca japoneză urma să primească tehnologia hibridă de la Volkswagen şi motoare diesel moderne. Între timp, au apărut tensiuni între cei doi partneri, ceea ce a dus la o serie de discuţii contradictorii.
Oficialii VAG au declarat în publicaţia germană Der Spiegel că axa nipono-germană este o mare dezamăgire. "Cei de la Suzuki vor cât mai multă tehnologie modernă dezvoltată de Volkswagen, însă nu sunt dispuşi la reciprocitate". Martin Winterkorn, preşedinte VW, a declarat că "japonezii încă au nevoie de educaţie în materie de cooperare".
Osamu Suzuki, liderul constructorului japonez, ajuns la venerabila vârstă de 81 de ani, le răspunde nemţilor, într-un material publicat pe blogul personal, subliniind următoarele:
"Din moment ce companiile diferă în mărime, Volkswagen a dezvoltat o impresie greşită, potrivit căreia Suzuki este un alt subsidiar al său";"Înţelegerea iniţială pare să fi fost trecută cu vederea";"Am luat la cunoştinţă despre tehnologiile Volkswagen, însă nu am găsit nimic interesant, ce ar putea fi adoptat imediat";"Dacă avem probleme de ordin tehnologic putem apela la ajutorul altor companii, cu care avem parteneriate mult mai avansate din acest punct de vedere."
Luna trecută, cei de la Suzuki au anunţat un parteneriat cu Fiat pentru achiziţia de motoare diesel de 1.6 litri.
Aceste motoare urmau să fie folosite de un model care va fi construit în Ungaria, model despre care oficialii Suzuki şi Yasuhito Harayama spuneau că poate fi construit fără ajutorul Volkswagen. Oficialii Volkswagen nu au comentat încă această decizie, deşi reevaluarea parteneriatului ar putea fi răspunsul nemţilor la acţiunile Suzuki.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Conceptul Italdesign Quintessenza este un pick-up coupe electric. Acesta are 4 motoare electrice, fiecare motor fiind integrat în roată. În total, mașina dezvoltă 2.000 de cai putere. (21.01)
-
Constructorul britanic de automobile anunță că, în 2026, va lua startul la celebrul Raliu Dakar și în Campionatul Mondial de Rally-Raid, cu un prototip bazat pe modelul Defender OCTA. (21.01)
-
Alfa Romeo adaugă o nouă serie specială în gama sa de 3 modele pentru anul 2025. După anunțarea seriei speciale Tributo Italiano la sfârșitul anului 2023, Alfa Romeo a prezentat seria următoare, denumită Intensa, la Salonul Auto de la Bruxelles. (20.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
salutare
intrebare pentru cei ce citesc automarket si nu numai:
care masini low cost va plac si credeti ca satisfac la la fiabilitate?
va astept pareri, e cam off topic stiu:)
In rest Tata nu vinde la noi, iar Lada si masinile chinezesti (Great Wall, Chery, Geelly) sunt ocolite de romani.