În mai multe țări europene, modelele electrice Volkswagen ID au avut parte de o scădere a prețurilor din partea producătorului german. Decizia de a mai tăia din prețurile modelelor vine în contextul în care subvențiile din partea guvernelor sunt acum ceva mai mici.
În Franța, de exemplu, modelele Volkswagen ID.3, ID.4 și ID.5 sunt acum eligibile pentru o subvenție care valorează între 5000 și 7000 de euro. Odată cu reducerea prețurilor, Volkswagen ID.3 are acum un preț de pornire de 39.990 de euro, față de 42.990 de euro cât era înainte. De asemenea, Volkswagen ID.4 pornește acum de la 43.990 de euro, iar ID.5 pleacă de la 50.500 de euro pe piața din Franța.
Pe piața din Germania, Volkswagen ID.3 pornește acum de la 39.995 de euro. Aceste reduceri de prețuri sunt aplicate și în Italia, Belgia, Norvegia și Suedia.
Alături de tăierea prețurilor, Volkswagen introduce și două linii de echipare noi pentru cele 3 modele: ID și Life Max. În cazul modelului ID.5 în noua echipare Life Max, acesta pornește de la 51.500 de euro și este mai ieftin cu 8000 de euro față de versiunea Pro Performance.
via Carscoops
Preturile sunt ridicate pana la cer, si apoi vine "reducerea", marele discount WOW.
Cand si asa platesti peste pretul corect, nicidecum, vreo reducere.
Dar jurnalistii astia cumparati si aserviti intereselor producatorilor auto, nu fac decat sa mentina piata de tip monopol, anti consumator.
Nu exista nici o balansare oferta - cerere
Ai niste consumatori micuti si individuali care cauta o masina, iar in parea cealalta ai
Mega crporatii auto care platesc jurnalisti cu favoruri de tot felul si plimbari si invitatii, ca sa scrie numai de bine, si gurvernele care de asemenea beneficiaza de pe urma pretului crescut.
In cazul de fata, doar din TVA avem motiv ca guvernul sa fie nepotism cu vanzatorii si nicidecum impartial. Una e 19% din 40.000eur si alta e 19% din 20.000 daca s-ar vinde spre exemplu id3 la pretul corect (in china asta e pretul de vanzare pt id3)
Si uite cum traim intr-o piata captiva, iar cand oricine latra "piata libera, balans cerere si oferta" sa il trimiti la munca campului, ca nu are intelect de mai mult.
Ce se mai bucură ei… :)))
Se reduce prețul în Europa, de fapt doar în Germania, Italia si încă 3 cătune cu vânzări penibile la nivel mondial.
Pentru babuinul cu scumpirea la ICE-uri… ha, ha, poi ICE-urile se vând, de acolo se susțin aspiratoarele cu baterii. Cu banii de pe ICE-uri se plătesc fabricile oprite și muncitorii care stau acasă ca nu au cui vinde BEV-urile.
Când vrei să faci ironii și pe deșteptul întreabă-ți părinții dacă ai voie.
Se “screm” cu niște reduceri ca nu le cumpără nici naiba… este disperare.
Reduceri de 3.000 primești la multe mașini clasice care costă peste 40.000, dar voi de unde să știți…
Hai pa… ca aveți ședință de spălat creierul.
"catune", adica + Franta, Belgia, Norvegia și Suedia.
articolul vorbeste despre piata europeana....esti singurul care isi construieste argumentatia aducand in discutie vanzarile la nivel mondial. Absolut irelevant pentru ca nu despre piata mondiala era vorba.