În urma cererii din ce în ce mai mari pentru mașinile electrice accesibile, Volkswagen a reintrodus pe piața europeană modelul e-up!. Astfel, după o pauză de aproape 2 ani, producția modelului electric de oraș a fost reluată, iar comenzile deschise din nou.
Versiunea electrică a lui Volkswagen up! a fost introdusă în 2013. A urmat un facelift în 2016, iar în 2019, mașina a primit o serie de îmbunătățiri, printre care și o baterie mai mare, din care a rezultat o autonomie de 260 de kilometri. Spre sfârșitul lui 2020, e-up! a fost scos din fabricație, iar vânzările pentru exemplarele rămase au continuat până la epuizare în 2021. Până acum au fost vândute peste 80.000 de exemplare e-up! în lume.
Volkswagen e-up! păstrează vechiul propulsor electric de 61 de kilowați, care dezvoltă un cuplu de 210 Nm. Bateria are o capacitate de 32.2 kWh și promite o autonomie de 258 de kilometri în regim WLTP. Printre dotările standard, e-up! este echipat cu o priză de tip CCS pentru încărcare rapidă. Astfel, la o priză de 40 de kilowați, bateria poate fi încărcată de la 0 la 80% în numai 60 de minute. La o priză de 7.2 kilowați, bateria lui e-up! va ajunge la 80% în 4 ore.
Alte dotări pentru e-up! includ: asistență pentru păstrarea benzii, Climatronic, volan îmbrăcat în piele și jante de 15 inch din aliaj.
Modelul electric de oraș este disponibil și în România, iar prețul de pornire este de 25.595 de euro. Trebuie menționat că noul preț de pornire este mai mare față de cel din 2019, atunci când un e-up! începea de la 22.500 de euro.
via Volkswagen
Ce-i drept un Golf GTD mi-aș trage și io dar la juma de preț cum e asta.
Oricum eUP e cam cutie dar mai forțoasă / borțoasă ca primăvăratica gălbioară scumpită și ea.
E la mintea cocosului ca o sa scumpeasca nesimtit masinutzele cu baterii cand statul roman ia de la prostii-platitori-de-taxe si le indeasa milioane de Eur in conturi. Se pare ca nu e ceva asa usor de inteles pentru cei ce flutura bani din elicopter.
Deci daca germanii nu-si permit asemenea arogantze, asta ar fi trebuit sa ii puna pe ganduri pe prealuminatii de la Min Mediului. Daca germanii au considerat ca 4000 de Eur e suficient ca subventie, oare cum ne permitem noi, cea mai saraca tara din UE, sa facem asemenea bulibaseala pe banii contribuabilului? Cum se poate asa ceva?
Cred ca acum Renault isi musca buzele ca nu au cerut cu vreo 3000 in plus pe gluma aia de Matiz.
Astea sunt lucrurile care te fac sa vrei sa pleci din tara asta si sa nu mai revii in veci. Ineptia unor nenorociti care cica se gandesc la "binele cetateanului". E pur si simplu revoltator si strigator la cer.
Mai bine i-ar lua "la omor" pe nenorocitii care ard deseuri noaptea. Aseara cand am vrut sa aerisesc am fost nevoit sa inchid repede ferestrele. Si nu era de la diesel
Ce fumati ma nene? :)) Pare super bun.