Clima umedă din China şi Asia de sud-est dă bătăi de cap celor de la Volkswagen. Constructorul german a anunţat un recall considerabil în cele două regiuni, însumând nu mai puţin de 2.6 milioane de maşini. Rechemarea în service se va face în două campanii, dedicate unor modele diferite.
Primul vizat este crossover-ul Tiguan, mai exact versiunile produse între anii 2008 şi 2011. Problema semnalată are legătură cu siguranţa pentru luminile de rulare. „Clima caldă şi umedă din aceste regiuni a condus la o funcţionare defectuoasă a siguranţei de aprindere. Cu toate acestea, un circuit de rezervă îi permite maşinii să fie vizibilă în trafic, însă farurile şi semnalizatoarele ar putea să nu mai funcţioneze”, a declarat un purtător de cuvânt Volkswagen.
Defecţiunea va face ca nu mai puţin de 800.000 de unităţi Tiguan să fie rechemate în China.
A doua acţiune de rechemare în service vizează cutia automată DSG7. Ea echipează modelele Polo şi Golf şi ar putea prezenta anumite probleme tot din cauza climei locale. Uleiul sintetic, prezent în anumite cutii de viteză, generează o depunere, care, din cauza temperaturilor şi a umidităţii, creează un fenomen de coroziune, generând astfel probleme de funcţionare.Volkswagen recheamă în service toate vehiculele echipate cu această cutie din China şi Asia de sud-este pentru a schimba uleiul sintetic cu unul mineral.
via autoactu
http://www.automarket.ro/stiri/recall-pentru-marcile-vw-group-in-china-385000-de-masini-cu-dsg-sunt-50282.html
deci: presiunea din cutie, senzorul din cutie, clima si uleiul din cutie. Nu sunt cam multe bube in capul "babei"?
Dupa mine tot ce este special aici e CALITATEA componentei in vedere. Dupa legile destul de lejere cu privire la emisii ce mai conteaza calitatea produsului?
Bani sa iasa.
Motivul "climei" e bun pentru cei naivi. Daca intr-o vara ploua mai mult si la noi tot avem sansa sa avem probleme cu cutia DSG?