Volkswagen s-a gândit că evenimentul ID.Treffen din Locarno, Elveția, este un prilej numai bun pentru a prezenta lumii întregi un concept de performanță, bazat pe sedanul electric ID.7. Numele său este ID.X Performance.
Din punct de vedere estetic, avem spoilere redesenate, un pachet aerodinamic din fibră de carbon, jante cu diametrul de 20 de inch și o suspensie care aduce mașina cu 60 de milimetri mai aproape de asfalt.
La interior se pot observa o serie de accente roșii, dar și cusături contrastante în aceeași culoare.
Noul Volkswagen ID.X Performance este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă în total 558 de cai putere.
Din păcate nu avem alte detalii tehnice, dar putem presupune că repriza 0 - 100 km/h durează în jur de 4 secunde sau chiar mai puțin.
via Motor1
Pai ăștia in loc sa facă mașini ieftine cu autonomie decenta fac mașini scumpe pe care nu le cumpără nimeni. Zici că copieaza rețetă falimentului jaguar range Rover zău așa.
Nu cred ca este vreun producător de volum care sa nu vrea sa scadă prețurile.
PS este cineva (chiar cei care te iubesc), care găsește 1% sens si utilitate în “chifteau” asta?
Tesla cu doi leuti :)
Mai era o cucoana care spunea ca alege Y in favoarea altei marci (nu vreau sa pornesc o polemica) pentru ca poate sa-si lase cainele si copilul in masina (WTF?) monitorizand temperatura de la distanta chiar daca materialele, imbinarile, suspensia si autonomia erau mai proaste. Aaa, si ca tableta se misca mai repede. A spalat marketingul creierele.
Tesla Y nu e cu mult mai ieftina fata de concurenta... si daca pui in balanta ce platesti versus ce primesti... o sa vezi ca ai si alte optiuni.
Acuma ca-ți lași câinele in mașină am înțeles, cu câini nu-i voie oriunde… ce nu mi clar mie cum naiba si de ce își lasă copiii singuri in mașină…