Nici nu s-a uscat cerneala pe testele şi informaţiile oficiale ale noii generaţiei Volkswagen Passat, a opta în cariera de piaţă a foarte popularului model german, că publicaţiile auto din Germania au şi început să scotocească cu întrebări prin secretele mărcii din Wolfsburg. Prezentat în premieră mondială la Paris şi testat deja de Automarket la doar o săptămână după acel moment, Passat le pregăteşte fanilor săi o gamă întreagă de versiuni suplimentare, cele mai importante fiind Alltrack şi CC.
Conform jurnaliştilor germani care au intervievat oficialii Volkswagen, actualele versiuni berlină şi Variant se vor îmbogăţi în cursul anului 2015 cu Passat Alltrack, o adaptare dedicată terenului accidentat a variantei break. Evident, modelul va primi tracţiune integrală şi va împrumuta motoarele disponibile pe actuala gamă VW, implicit unitatea BiTDI de 2.0 litri şi 240 de cai putere prezentă în oferta modelului încă de la lansare.
Versiunea CC a lui Passat, care se va afla la a treia generaţie odată cu lansarea unui nou model, va fi lansată abia în 2016, întârzierea fiind cauzată de faptul că, în mod tradiţional, coupe-ul cu patru uşi este prezentat la jumătatea carierei de piaţă a berlinei.
Altfel spus, actualul CC, model care a renunţat la denumirea Passat odată cu lansarea actualei generaţii, mai aşteaptă încă doi ani în actualul format, fiind considerat un model încă proaspăt în gama mărcii.Pe lângă cele două variante de caroserie, în oferta lui Passat va apărea în cursul anului viitor versiunea GTE, un hibrid plug-in care promite un consum de 2.0 litri în prima sută de kilometri după alimentarea completă a bateriei. Mai multe informaţii despre viitorul Passat GTE puteţi afla aici.
La Passat insa e un oarecare paradox, ca ieftina nu e de loc. Asta ma face sa ma gandesc ca au o marja de profit bunicica ...
Nu liniile unei masini reflecta pretul, calitatea sau performantele. Ala este pur design. Tu crezi ca marii designeri de la VW nu puteam sa faca niste modele cu linii in mai multe forme cum fac koreeni sau altele ?
Ei vor sa fie conservatori si au niste linii simple ca sa nu se amestece in celelalte ,,limbi de design" ca sa confunzi un Passat cu i40 sau cu Mazda 6. E strict parerea mea.
Modelul anterior s-a vandut in 1 100 000 de exemplare in 2013. Aceasta este dovada graitoare a faptului ca cei de la VAG stiu ce fac. Restul sunt carcoteli comparabile cu cele ale vulpii care zice ca-s strugurii acrii pentru ca n-ajunge la ei.