Volkswagen pregateste Up! minivan si hibrid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lansarea noului concept Up! la Salonul de la Frankfurt a generat un val de reactii pozitive in randul publicului. Volkswagen vrea sa profite de succesul micului concept si anunta ca peste cateva saptamani, la salonul de la Tokyo, va lansa o noua premiera: o versiune minivan a lui Up!.
Surprizele constructorului german nu se opresc aici, Volkswagen anuntand un hibrid ce se poate alimenta de la priza pentru salonul ce se va desfasura in noiembrie la Los Angeles. Asemeni conceptului prezentat la salonul german, si cele doua versiuni care vor debuta in aceasta toamna vor dispune de un motor posterior si spatiu interior pentru cinci pasageri.
Potrivit declaratiilor facute de Ulrich Hackenberg, boss-ul VW, Up! va intra in productie abia in 2011 si va fi echipat cu un tren de rulare semi-hibrid si hibrid, germanii anticipand aceste motorizari cu conceptul ce va debuta la Los Angeles.
Volkswagen se gandeste sa lanseze mai multe variante de caroserie ale conceptului Up!, pentru a obtine o distributie globala a versiunii de productie.
Nici Audi nu va sta cu mainile in san, anuntand ca va aduce la Tokyo conceptul care va sta la baza viitorului A1, programat sa debuteze in 2009.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din TOKYO 2007
-
La Salonul de la Tokyo, Mitsuoka a prezentat un concept, botezat Kabuto, bazat pe actualul model Orochi. (26.10)
-
BMW a anuntat cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo ca va dezvolta o versiune de productie a conceptului CS. (25.10)
-
Va prezentam o galerie foto cu animatoarele prezente in standurile Salonului Auto de la Tokyo. Enjoy! (25.10)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
Daca nu se misca mai rapid firmele europene risca sa ramana de caruta precum sa intamplat la SUVuri.
S-au trezit sa faca si ei tocmai cand piata a cazut si au ramas cu masinile nevandute.