În toamna lui 2017, Volkswagen a anunțat că prototipul electric ID Buzz va avea o versiune de serie. Noul model va fi lansat în 2022, va fi produs pe platforma MEB a grupului german și va integra și o serie de funcții autonome de nivel 4.
Potrivit ultimelor informații, ID Buzz va fi oferit în trei versiuni diferite, destinate pasagerilor, dar și transportului de mărfuri.
Pe piața europeană, o versiune va avea 6 locuri, fiind gândită pentru serviciile de “ride-pooling”, cu informații afișate pe un ecran pentru fiecare pasager. Versiunea americană va fi destinată serviciilor de ride-hailing, cu doar patru scaune pentru pasageri.
Vânzările lui ID Buzz în Europa sunt programate să înceapă spre sfârșitul lui 2022, respectiv 2024 în SUA.
Reprezentanții Volkswagen au explicat că viitorul ID Buzz nu va juca doar rolul unui "bus" modern, ci va încerca să revigoreze și segmentul monovolumelor.
Oficialii producătorului din Wolfsburg spun că ID Buzz va fi considerat și un înlocuitor indirect al lui Touran, unul dintre monovolumele disponibile în acest moment în portofoliul nemților.
Via Automotive News
Altfel, babilonia programării neuro-lingvistice merge ceas = Ride-hailing, ride-sharing, ride-pooling etc.
Începe să semene cu înmulțirea literelor din acronimul LGBT cu Queers, indeciși, confuzi, mofluzi și alte pseudo-savantlâcuri care să dea un aer de legitimitate tentativelor de diluare spre anulare a naturii noastre umane.
Concluzie (poate doar a mea):
Electrificarea nu doar a mobilității, ci și a noastră -- pardon, a voastră :-) că pe boșorogi retrograzi ca mine nu-i rentabil să-i mai updateze over-the-air -- e doar unul din pașii de trecere spre feudalismul digital absolut.
Păzea deci Ediche, că ce-ți dorești e pe cale să te ajungă -- da, de la spate... :-)