Ralf Brandstätter, CEO-ul brandului Volkswagen, a anunțat că producătorul german lucrează în prezent la un proiect ambițios, care va livra un model revoluționar în materie de autonomie, viteză de încărcare și inovații digitale.
“Project Trinity” înseamnă că Volkswagen dezvoltă o navă-amiral 100% electrică, pe o platformă nouă, cu funcții de conducere autonomă, ce va fi livrată în urma unui proces de producție “radical” îmbunătățit.
Nemții nu oferă, deocamdată, prea multe informații tehnice sau detalii cu privire la momentul lansării. Însă, ne putem aștepta ca data prezentării să fie undeva în perioada 2024-2025.
Șeful grupului VW a spus recent că viitorul model electric va fi produs pe o versiune mai mare a platformei MEB, însă în același timp va fi integrat în proiectul Artemis condus de Audi. Diess a făcut și o comparație directă cu Tesla, întrucât a afirmat că "putem ține pasul cu Tesla și vom sta mai bine în termeni de costuri de producție".
De altfel, planul este ca un exemplar al noului model să fie produs în numai 10 ore, adică de două ori mai repede decât Volkswagen ID.3.
Via Autocar
- autonomie oferita pentru modelele pus electrice (BEV) minimum 500 km WLTP;
- incarcare baterie de acumulatoare, pana la 100%, in maximum 30-45 minute;
- plata electronica, cu orice card bancar, fara aplicatii dedicate (exact cum platesti la supermarket sau benzinarie), cu I.D. pentru statiile electrice de incarcare precum si
- nr. telefon UNIC de urgenta valabil in intreaga Europa (in cazul ca statia electrica de incarcare la care vrei sa alimentezi nu functioneaza corect sau ai probleme cu operarea acesteia)
Poate lasati reclamele mincinoase si asocieri ILEGALE cu BMW si Mercedes si faceti si voi masini.
Sparg astia miliarde in loc sa dezvolte, de exemplu, motorul care merge in amestec de 1/3 motorina, 1/3 benzina, 1/3 apa si restul de o cafea.
Daca vine " senilul " de la Toyota si spune ca nu este in regula agresivitatea care forteaza practic toti constructorii, nu este bine, ca de fapt isi protejeaza vechiturile, vaai ce-a putut sa spuna, nu conteaza ca Toyota face hibride de peste 20 de ani, are model de serie cu pile de combustie, astea sunt nimicuri, nu le pasa de planeta.
Intrebarea este urmatoarea: chestia aia care se cheama concurenta si piata, de ce nu sunt lasate libere ? Clientul va alege cea mai buna oferta, pentru el si mediu, de asta nu are @fanel electrica, ca nu-l lasa cei care nu vor electrice. Electricele se vor impune singure, daca sunt o evolutie, dar disperarea cu care aproape ca se baga pe gat arata altceva.
Astept interzicerea multor genuri de filme, din 2035 doar de actiune, drama, sf, thriller, comedia vor disparea, doar actiunea este buna, drama provoaca depresie si se sinucid multi, sf-ul te face prea visator, iar comedia imbecil.
- se anunta scaderi ale preturilor pentru masinile TESLA Model 3, cu 3.000-6.000 Euro - cel putin pentru comenzile in Franta si Germania
Vezi:
https://insideevs.com/news/467455/europe-tesla-lowers-model-3-prices/
https://cleantechnica.com/2021/01/08/german-ev-market-reaches-escape-velocity-record-27-share-in-december/
@dan_grc: vorbim de concurenta cand companiile sunt corecti.
Cand germanii fac aliante, cand umbla cu softuri mincinoase si cifre de vanzari raportare eronat, atunci asta nu mai e concurenta.
E pacalirea clientului care alege ceva performant si mai putin poluant, dar care se dovedeste ca nu e asa.
Deci intr-o lume in care reclama mincinoasa prinde, nu se poate vorbi de concurenta. E abureala.
Ce mi se pare totusi interesant/ciudat este ca cel mai bine stau (din punct de vedere al respectarii viitoarelor limite de CO2) niste producatori din afara europei: Toyota si Tesla.
Cât despre subiectul în speţă, îmi pare foarte rău de VAG şi de istoria ei fabuloasă, dar pur şi simplu asist la ceremonialul unor pionieri cu cravată fixată impecabil, care turuie elogios (şi mecanic) la adresa “bravilor” (şi, desigur, nevăzuţilor…) conducători/mentori, după ce însă, la ordinul tunător al preţioşilor oficiali, s-au debarasat neapărat de năravurile proprii mic-burghezilor (cu miasmă de carburanţi arşi). “Nu vom precupeţi niciun efort pentru realizarea programului Partidului, pentru un viitor luminos, pe cele mai înalte culmi de civilizaţie şi progres, pentru triumful socialismului în lume!”.
În loc de epilog: wow, Tesla a ajuns să reprezinte sublimul, implicit reperul în lumea auto. Deja s-a conturat deviza: “Nu eşti (ca) Tesla? Atunci nu exişti!!!”. Bravo, tovarăşe Diess! Ştiam eu că nu vei dezamăgi branşa. Da’ ia zi: ce mai aruncăm printre “relicvele” trecutului “odios”, “duşmănos” cu mama Gaia? Un Polo, un Golf, un Jetta, un Passat, un Arteon, un Transporter? Băgăm totul pe ID (seria) ? Intelligent Design…Dar nicidecum izvorât din IM (Intelligent Mindset).
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-emissions/volkswagen-faces-eu-fine-for-missing-2020-emissions-targets-idUSKBN29Q1JI?il=0
Dar ce mai conteaza 100 milioane de Euro, la cate miliarde au dat pana acum.
Noroc ca au creduli care cumpara si ii ajuta enorm.
Tesla sta bine la emisii ? Cum asa ?
Asta azi.
Sau 400 km în 30 de minute.
Incarc 1000km in 2 minute, deci viteza mea de incarcare e de peste 37 de ori mai mare.
Slaba, foarte slaba "performanta" tesla.