- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
-
Jaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. (11.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volkswagen Polo R WRC Street Concept - ultimul pas către viitorul Polo R
A plouat aseara, e mult noroi pe jos, bagi mana, iei cat cuprinde si arunci. E gratis, nu te costa nimic. Bravo. Chiar pot sa zic ca iti iese de minune.
@edi: am o curiozitate, la care nu mi-ai raspuns. Poate esti amabil de data asta. Dau copy-paste de la un articol mai vechi:
Vad ca esti o persoana foarte foarte pretentioasa cand vine vorba de masini si asta reiese din mai multe comentarii de pe forumul asta, deoarece chiar si unor marci/modele unanim apreciate le aduci critici. Ca sa lamurim situatia pentru toata lumea, te rog sa specifici detaliat urmatoarele si eventual daca poti sa adaugi la fiecare rubrica si motivele alegerilor tale:
- marca sau marcile tale preferate
- modelele preferate (aici stiu sigur ca nu intra VW Golf 1.4 80 CP :) )
- masina pe care o conduci (daca este cazul).
PS: Polo asta mic si mizerabil nu e nici ' fun to drive' , gen Cooper sau 500 Abarth iar motorizarile nu sunt nici pe departe gen ' Busso ' , sa fie ridicate in slavi .
1 . cand vb de V6 Busso ma refeream la aprecierile de care a avut parte de-a lungul timpului , nu faceam o comparatie intre motoare in sine ; puteam sa dau ex orice alt motor cu istorie de pe piata
2. urca-te, plimba-te, admira,testeaza, etc Polo GTI si Corsa OPC..si nu numai ; Clio RS costa 20.800, Polo GTI 19.900 ( preturi de lista)
3.sincer, nu ma intereseaza ce crezi tu
PS: esti micut rau si nu prea procesezi : nu am dat ex Abarth comparativ motorizare / clasa/ etc , ma refeream la un turism care intr-adevar este 'fun to drive' ...sa-ti traduc ?! Apropo, in viitorul apropiat, ignora-ma .
Opel Corsa OPC: daca vrei sa dai in primul pom intalnit dupa o curba, te gandesti la masina asta. Design efeminat, interior cat de cat ok (are aceleasi comenzi cu Astra din 1997 a cumnatului).
Ibiza Cupra- aceeasi platforma tehnica cu masina asta.
Preturile pentru masinile din clasa compacta nu sunt "cam la acelasi nivel" ca sa te citez ci cu 25% mai scumpe. Apropo, esti dealer Opel ca tot lauzi masinile astea? Ca le cam lauzi degeaba.
La o valoare de peste 20.000 euro , 25% inseamna in medie 4-5000. Daca iti permiti ' investitia' de 20k mai mult ca sigur ca poti face trecerea la clasa superioara , iar acolo vb de altceva . Dar nu-mi spune tu ca ti-ai cumpara un Polo R , care va ajunge la 30.000 euro in dauna unui Bmw, fie el si serie 1 .
PS: Opel, Vw, Ford, Peugeot, Skoda, Renault, etc tot marci de volum raman, indiferent de model, motorizari, performante, dar se pare ca trendul in prezent este de aliniere a preturilor spre un prag superior si surprinzator , incep toti sa aiba pretentii premium , ori acolo BMW rules . Apropo , ' dealer' nu sunt , nici macar intr-un cazino , dar daca as fi fost , clar nu ma apropiam de zona asta , a 'mizeriilor' :P
Ca am impresia ca vb aiurea. Eu am chiar aceast model de Polo de aproape 2 ani (nu GTI sau R, f adevarat), dar am condus si corsa, am stat in noul ibiza si scuza-ma, dar Renault nu intra in categoria masinilor pe care le-as alege (datorita preturilor de intrretinere si a faptului ca fiabilitatea si durabilitatea e mult sub a masinilor germane).
Si acuma comparatie:1. in corsa la 20 de mii de km deja troznea plasticul prin ea (am facut maxim 10.000 de km cu ea, luata undeva la 17,18 mii km) si materialele sunt mult mai de proasta calitate.
2. ibiza si polo au acceasi platforma, materialele sunt cam aceleasi, e o chestie de gust, pretul e cam la fel (personal am ales polo's ca mi-a placut mai mult bord-ul)
3. polo si renault clio ... daca zici ca polo e 'o mizerie' ca e mica si nu mai stiu ce, atunci clio ce e? si aici vorbim iar de calitatea materialelor si finisaje.
Legat de pret, da VW are preturi peste Opel si Renault, in specila datorita calitatii si fiabilitatii.
Nu inteleg de ce va certati care e mai buna din clasa asta ca pana la urma le luam sa ne ducem cu ele la serviciu...cu cat mai mici si mai ieftine cu atat sunt mai ... modeste . Nici nu imi bat capu sa compar vw polo cu opel corsa... imi consum caloriile degeaba. Lua-ti-le mergeti cu ele sanatosi si fara incidente si fiti fericiti ca altii nu au bani nici de dacie 1310... Hai sa ne schimbam felul de a discuta ca nu suntem maimutzici :)