Volkswagen Polo R WRC Street Concept - ultimul pas către viitorul Polo R
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fanii Volkswagen care credeau că versiunea GTi a lui Polo va fi cea mai puternică din gama oferită de constructorul german au motive de bucurie. VW a prezentat la Festivalul de tuning de la Wörthersee un concept al cărui rol este acela de a previziona o viitoare versiune ultrasportivă de stradă a modelului german. Botezat Volkswagen Polo R WRC Street, conceptul preia elemente caracteristice ale viitorului model de WRC cu care nemţii vor intra în Campionatul Mondial de Raliuri în 2013, dar transformă maşina într-una perfect legală pentru a rula pe şosea. Numele acesteia va fi, cel mai probabil, VW Polo R şi va deveni astfel al treilea model din gama supersport a celor de la Volkswagen după Golf R şi Scirocco R.
Motorul amplasat de Volkswagen sub capota conceptului său este un TSI de 2.0 litri care dezvoltă 220 de cai putere. Cifrele sunt impresionante: dacă puterea se va păstra pe versiunea de producţie, Polo R va dezvolta cu 40 de cai mai mult decât "fratele mai mic" Polo GTI şi chiar cu 9 cai în plus faţă de Golf GTI.
Evident, diferenţele dintre Polo R WRC Street Concept şi celelalte versiuni ale lui Polo nu se rezumă doar la partea tehnică.
Prototipul din care se va naşte probabil viitorul Polo R vine cu un eleron posterior de dimensiuni mici, cu un difuzor de aer posterior vopsit în negru, cu jante cu 14 spiţe, cu etriere albastre şi mai ales cu o gardă la sol coborâtă cu ajutorul suspensiilor sport. La interior, designul clasic al lui Volkswagen Polo este condimentat de scaune cu linie sportivă acoperite cu un amestec piele/Alcantara, de un volan sport cu clapete de schimbare a treptelor şi de cusături albastre care contrastează cu pielea neagră.via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
-
Kia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. (20.11)
-
Jaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. (11.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
A plouat aseara, e mult noroi pe jos, bagi mana, iei cat cuprinde si arunci. E gratis, nu te costa nimic. Bravo. Chiar pot sa zic ca iti iese de minune.
@edi: am o curiozitate, la care nu mi-ai raspuns. Poate esti amabil de data asta. Dau copy-paste de la un articol mai vechi:
Vad ca esti o persoana foarte foarte pretentioasa cand vine vorba de masini si asta reiese din mai multe comentarii de pe forumul asta, deoarece chiar si unor marci/modele unanim apreciate le aduci critici. Ca sa lamurim situatia pentru toata lumea, te rog sa specifici detaliat urmatoarele si eventual daca poti sa adaugi la fiecare rubrica si motivele alegerilor tale:
- marca sau marcile tale preferate
- modelele preferate (aici stiu sigur ca nu intra VW Golf 1.4 80 CP :) )
- masina pe care o conduci (daca este cazul).
PS: Polo asta mic si mizerabil nu e nici ' fun to drive' , gen Cooper sau 500 Abarth iar motorizarile nu sunt nici pe departe gen ' Busso ' , sa fie ridicate in slavi .
1 . cand vb de V6 Busso ma refeream la aprecierile de care a avut parte de-a lungul timpului , nu faceam o comparatie intre motoare in sine ; puteam sa dau ex orice alt motor cu istorie de pe piata
2. urca-te, plimba-te, admira,testeaza, etc Polo GTI si Corsa OPC..si nu numai ; Clio RS costa 20.800, Polo GTI 19.900 ( preturi de lista)
3.sincer, nu ma intereseaza ce crezi tu
PS: esti micut rau si nu prea procesezi : nu am dat ex Abarth comparativ motorizare / clasa/ etc , ma refeream la un turism care intr-adevar este 'fun to drive' ...sa-ti traduc ?! Apropo, in viitorul apropiat, ignora-ma .
Opel Corsa OPC: daca vrei sa dai in primul pom intalnit dupa o curba, te gandesti la masina asta. Design efeminat, interior cat de cat ok (are aceleasi comenzi cu Astra din 1997 a cumnatului).
Ibiza Cupra- aceeasi platforma tehnica cu masina asta.
Preturile pentru masinile din clasa compacta nu sunt "cam la acelasi nivel" ca sa te citez ci cu 25% mai scumpe. Apropo, esti dealer Opel ca tot lauzi masinile astea? Ca le cam lauzi degeaba.
La o valoare de peste 20.000 euro , 25% inseamna in medie 4-5000. Daca iti permiti ' investitia' de 20k mai mult ca sigur ca poti face trecerea la clasa superioara , iar acolo vb de altceva . Dar nu-mi spune tu ca ti-ai cumpara un Polo R , care va ajunge la 30.000 euro in dauna unui Bmw, fie el si serie 1 .
PS: Opel, Vw, Ford, Peugeot, Skoda, Renault, etc tot marci de volum raman, indiferent de model, motorizari, performante, dar se pare ca trendul in prezent este de aliniere a preturilor spre un prag superior si surprinzator , incep toti sa aiba pretentii premium , ori acolo BMW rules . Apropo , ' dealer' nu sunt , nici macar intr-un cazino , dar daca as fi fost , clar nu ma apropiam de zona asta , a 'mizeriilor' :P
Ca am impresia ca vb aiurea. Eu am chiar aceast model de Polo de aproape 2 ani (nu GTI sau R, f adevarat), dar am condus si corsa, am stat in noul ibiza si scuza-ma, dar Renault nu intra in categoria masinilor pe care le-as alege (datorita preturilor de intrretinere si a faptului ca fiabilitatea si durabilitatea e mult sub a masinilor germane).
Si acuma comparatie:1. in corsa la 20 de mii de km deja troznea plasticul prin ea (am facut maxim 10.000 de km cu ea, luata undeva la 17,18 mii km) si materialele sunt mult mai de proasta calitate.
2. ibiza si polo au acceasi platforma, materialele sunt cam aceleasi, e o chestie de gust, pretul e cam la fel (personal am ales polo's ca mi-a placut mai mult bord-ul)
3. polo si renault clio ... daca zici ca polo e 'o mizerie' ca e mica si nu mai stiu ce, atunci clio ce e? si aici vorbim iar de calitatea materialelor si finisaje.
Legat de pret, da VW are preturi peste Opel si Renault, in specila datorita calitatii si fiabilitatii.
Nu inteleg de ce va certati care e mai buna din clasa asta ca pana la urma le luam sa ne ducem cu ele la serviciu...cu cat mai mici si mai ieftine cu atat sunt mai ... modeste . Nici nu imi bat capu sa compar vw polo cu opel corsa... imi consum caloriile degeaba. Lua-ti-le mergeti cu ele sanatosi si fara incidente si fiti fericiti ca altii nu au bani nici de dacie 1310... Hai sa ne schimbam felul de a discuta ca nu suntem maimutzici :)