Volkswagen Polo R şi Audi S1 vor avea tracţiune integrală
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit celor de la Autocar, Grupul Volkswagen va adapta platforma PQ25 pentru a suporta tracţiune integrală. Acest lucru le va permite celor de la Audi să dezvolte un S1 cu sistemul quattro, iar cei de la Volkswagen vor realiza două modele de nişă pe baza lui Polo. Unul dintre acestea va fi Polo R, iar cealaltă versiune va fi CrossPolo echipat cu un sistem de tracţiune integrală. Dezvoltarea a trei modele diferite pe platforma PQ25 cu tracţiune integrală se pare că i-a convins pe directorii concernului să-şi dea acordul pentru această soluţie tehnică.
În urmă cu ceva vreme, o serie de zvonuri şi declaraţii au urmărit versiunea de top a gamei Audi A1. Practic, dacă se vorbea de un model de performanţă, ar fi trebuit aplicată denumirea S1. Cei de la Audi nu au lansat până în prezent un model cu prefixul S fără tracţiune integrală, iar S1 nu se dorea a fi excepţia de la regulă. Aşadar, cel mai puternic model din gama A1 la ora actuală nu poartă denumirea S1, dar există posibilitatea ca acesta să poarte denumirea respectivă pe viitor.
Volkswagen Polo R ar trebui să dezvolte minim 200 CP pentru a justifica prezenţa unui sistem de tracţiune integrală. Vă reamintim că nici versiunea GTI a fratelui mai mare, Golf, nu beneficiază de un sistem de tracţiune integrală.
Versiunea GTI a lui Polo dezvoltă 180 CP şi beneficiază de o transmisie DSG cu şapte rapoarte. Ne aşteptăm ca aceeaşi transmisie să fie prezentă şi pe Polo R, iar modelul să dezvolte peste 200 CP şi o valoare însemnată a cuplului motor pentru a justifica prezenta unui sistem de tracţiune integrală. Versiunea CrossPolo cu tracţiune integrală şe asteaptă a fi un model mult mai cuminte, urmând să fie cea mai puţin puternică opţiune de motorizare din gama PQ25 cu tracţiune integrală.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
E posibil să fie preluată de Suzuki, dar nu înseamnă o platformă nouă, ci una existentă cu modificări.
Odata pt ca este prea mare prapastia intre motorizarile actuale pe a1 de la 120 de cai sa sari la 200+ , iar mai mult isi vor da cu stangul in dreptul daca fac si polo R.
Sau poate il fac dar nu o sa aibe tractiunea integrala. si tot mi s ar parea inutil ca si pozitionare.
Oricum un lucru este cert, 200+ cai si quattro pe o masinuta de talia asta = distractie garantata.