Pentru a profita de capitalul de imagine obţinut de piloţii şi maşinile sale în WRC, Volkswagen va dezvolta o versiune de performanţă R a actualului Polo.
Proiectul s-a născut după ce Ogier a adus primul titlu în WRC pentru VW în 2013 şi după ce colegii de la Audi au demonstrat că există cerere şi potenţial pentru un S1 cu tracţiune integrală, model despre care v-am vorbit la începutul săptămânii şi pe care îl aşteptăm la Geneva.
Audi S1 va debuta în luna martie cu 230 de cai putere
Versiunea de serie este testată deja în condiţii extreme în nordul continentului. Potrivit Autocar, hot-hatch-ul va beneficia de serviciile unui motor pe benzină de 2.0 litri, cu patru cilindri, capabil să dezvolte 250 de cai putere. Resursele vor fi exploatate cu ajutorul unei cutii automate DSG cu şase rapoarte.
Despre performanţe, surse neoficiale vorbesc laudativ: un sprint de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 6 secunde şi o viteză maximă de peste 250 km/h.Pentru a putea aşterne pe şosea cei 250 de cai, Volkswagen va folosi deja popularul sistem de tracţiune integrală 4Motion alături de o suspensie regândită, de tip Multilink, pentru ambele axe.
Despre data lansării nu sunt informaţii clare.
El ar putea fi expus în cadrul Salonului de la Geneva, în luna martie, alături de un facelift aplicat lui Polo cu ocazia apropierii de jumătatea carierei. Spre deosebire de modelul Polo R WRC, dezvăluit anul trecut şi limitat la numai 2500 de unităţi, noul Polo R va fi un model indepenedent, cu o producţie normală.
Aspectul nu tine numai de pantofii pe care ii porti sau de hainele pe care le cumperi, ci tine mai degraba de individualitatea ta adica aceea de a fi increzator si pregatit.
Rover 25 este o masina foarte stilata (prin comparatie cu ''fadul'' Polo), spatios si remarcabil de puternic, emana aceeasi personalitate oriunde l-ai duce pe cand Polo are de suferit.
Sa auzim numai de bine !
Astea sunt din coltul blocului!
Este o masina care mi-a placut foarte mult din punct de vedere al design-ului (mai ales interior) dar din ce am vazut ca motoare sau fiabilitate nu au excelat, asta fiind si motivul falimentului.
Tin sa recunosc ca acesta a fost si pentru mine motivul prin care mi-am ales Rover 75 acum multi ani. Fiabilitatea nu a excelat si asta datorita faptului ca anumite parti sunt luate de la BMW. Dar nu asta conteaza, masina asta imi ofera ceea ce vrea sa impresioneze la prima vedere adica : confort, finisaje de lux, si dotari excelente. Marea frustrare pentru mine este faptul ca eu am dar foarte multi bani pe ea de noua, iar acum SH se vinde la niste preturi ''fanteziste'' de mici. Oricum nu am de gand sa renunt la ea, fiindca ofera peste confort concurenta la anii ei.
Sa auzim numai de bine !