Volkswagen Polo a primit o versiune 1.0 TSI BlueMotion, care anunţă un consum mixt de numai 4.1 litri la sută, cu 0.2 litri la sută mai puţin faţă de modelul pe care este bazat. Versiunea Bluemotion a lui Polo 1.0 TSI are 95 CP şi 160 Nm şi emite doar 94 de grame de CO2 pe kilometru. În ciuda valorilor impresionante ale consumului, cei de la Volkswagen spun că Polo 1.0 TSI BlueMotion poate în continuare să atingă o viteză maximă de 190 km/h, reprezentanţii mărcii germane susţinând că performanţele dinamice nu au fost afectate. La fel ca toate versiunile lui Polo, 1.0 TSI BlueMotion respectă norma Euro 6.
Preţuri Volkswagen Polo facelift: start de la 11.450 euro
În raport cu modelul standard, Polo TSI BlueMotion are o gardă la sol redusă, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare, un rapoarte mai lungi pentru treptele superioare de viteză şi o aerodinamică îmbunătăţită. Desigur, modelul are în standard sistem de recuperare a energiei cinetice, sistem Start-Stop şi indicator pentru schimbarea treptelor.
Trebuie să menţionăm faptul că sistemele de mai sus există degeaba dacă şoferul nu îşi adaptează stilul de conducere pentru a profita la maximum de aportul acestora.TEST DRIVE VOLKSWAGEN POLO facelift 1.2 TSI Highline
Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift
Via Volkswagen
ne ducem dracu cu totii...
tu ai facut un test, in viata reala in conditii grele (ploaie - deobicei, drumuri in lucru si circulatie big time - ore de varf) am avut un maxim de 8.05%
Testele astea, ca abordeaza interiorul, exteriorul ori consumul sunt extrem de subiective. E nefiresc sa consideri un test (mai ales cel de consum) ca fiind de referinta pentru viitorul comportament al masinii. Dealtfel ca sunt obtinute urban ori extra depinde mult si de modul de conducere al fiecaruia deci nu vei gasi o valoare general valabila nici macar cand facem referire la acelasi motor instalat pe acelasi tip de caroserie.
Si pentru a incheia...testul l-ai facut pe o masina a carui kilometraj era trecut de macar 15.000Km? Era o masina de test pe care o "calarea" fiecare, ca era client ori angajat al reprezentantei? Cat de mult crezi ca ai reusit sa "simti" motorul si, in aceeasi masura, cutia de viteze?
@ingerul lol...consumul oficial e de 5,9 urban daca faci referire la "practica bucuresteana".
super-interesant sa vezi cum producatorii aleg sa ignore fizica de clasa 9-10 si sa spuna ca masina lor consuma "nimic". Pai cata vreme eficienta motorului este de 40-50% iar omului ii trebuie o cantitate finita de energie pentru a pargurge un traseu ... care-i vrajeala asta cu "consum scazut" ? s-a schimbat fizica intre timp si nu am aflat si noi ?
ai vreun link, ceva? Pentru ca eu vad ca Polo este depasit de Fiesta....