Volkswagen Polo facelift va primi motorul de un litru de pe Up!

de Bogdan Mirică
Luni, 01.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen va lărgi gama de motorizări a actualului Polo odată cu faceliftul de jumătatea carierei. Noutatea o va reprezenta propulsorul TSI cu trei cilindri şi capacitate de un litru.

Urmareste Automarket
Volkswagen pregăteşte un facelift pentru actuala generaţie a modelului Polo, căzută oarecum în anonimat după introducerea unor concurenţi puternici în segmentul B.

Germanii testează deja o serie de prototipuri, ceea ce înseamnă că faceliftul va aduce cu sine şi câteva modificări de ordin tehnic. Cea mai vehiculată informaţie este introducerea unui motor nou în gama modelului de clasă mică.

Este vorba despre unitatea pe benzină, cu trei cilindri, de 1.0 litri, regăsită deja pe Volkswagen Up!.

Esential 90 de cai putere ar urma să ofere cea mai puternică versiune a motorului 1.0 TSI oferită pe viitorul Polo facelift.
Ca şi în cazul acestuia, benzinarul va dispune de mai multe versiuni de putere: de la 60 până la 90 de cai. Acestor versiuni li se vor alătura mai multe motoare diesel şi benzină cu patru cilindri, disponibile şi în gama actuală, dar revizuite uşor pentru un plus de resurse şi un consum mai mic.

La nivel estetic, noul VW Polo facelift va primi modificări timide la nivelul spoilerului faţă şi un set nou de blocuri optice spate. Pentru interior, Volkswagen a pregătit o planşă de bord restilizată şi un sistem multimedia îmbunătăţit.

via wcf

Comentarii (14)

  • kim_vl
    Da, grozav. Inovatie dupa inovatie de la VW. Si alti TDI-sti se bat cu caramida-n piept ce grozav e VW.
    20 30
  • razvanis
    @kim ...
    Lasa ca inoveaza Toyota si Mazda care vin cu motoare din anii 80 ... cu cateva badge-uri in plus ... si pretentii de supertehnologie ...
    36 19
  • polo....la apa
    motoare de 60? in 2013......ok
    21 16
  • Motorul de un litru de la vw ofera o putere maxima de 90 cp,in timp ce ecoboost-ul de un litru de la ford ofera 125cp.Diferenta de tehnologie e clara.
    30 16
  • care 1l tsi?
    nu exista acest motor de 1l tsi pe up si nici pe un alt model vw, exista 1l aspirat MPI cu putere de 60/75.
    14 3
  • Vasilica
    Nu ca sa nu zic dar tre sa zic desi nu detin nimic din familia VAG. Cat de abject trebuie sa fi sa demontezi un singur adevar "CAR OF THE YEAR" sau cat de ruman adevarat mai bine zis!!
    10 14
  • Sa inteleg ca 1.0MPI de pe UP! va fi pus si pe Polo si va aparea un nou motor 1.0TSI ? Deci 1.2TSI daca are 85-105cp, el va avea pana in 75cp sau daca vor avea ceva putere asemanatoare motoarelor de la Ford si va disparea 1.2TSI ?
    5 2
  • @gigel
    Nu e corect rationamentul tau:motorul de 125 cp de la Ford e pe Focus NU pe Fiesta.Nu compara mere cu pere!
    1 10
  • BaditzaEx
    Deci !!! : cea mai performanta si evident cea mai scumpa, versiune a acestui motor de 1.0 L de la VW, are o putere egala cu versiunea motorului de 0,9 L de la Dacia ?! LOL,

    Intrebare : de ce as da 13-14k eur pe o masina de segment B cu aceasta motorizare cand aceasta este disponibila si la 7-8k eur ?!

    p.s. nu-mi dati argumente PREMIUM ( acelea sunt acceptabile la o masina de clasa D... )
    21 13
  • Off topic dar trebuia!Daca ar durea prostia,multi useri de aici s-ar tavali in chinuri!Credeam ca e un loc unde se schimba opinii nu se scuipa ai arunca pietre!Mi-as paria viata fara frica,ca mai mult de trei sferturi din ei nu au deschis usa la o masina,daramite sa conduca sau sa detina una!PffffVorbiti pe fapte si mai ales de fapte nu din povesti sau povesti!
    13 4
  • @ @gigel

    Te contrazic,motorul de 1l si 125cp e disponibil si pe Fiesta(varianta in 3 usi).
    Si oricum,eu vorbeam de puterea propulsoarelor,nu de modele.
    2 0
  • @@gigel
    In Romania pe fiesta sport e disponibil motorul de 1.0 125 cai !
    4 1
  • Azazel
    1. Inainte sa spuneti ca e o greseala sau o gluma sa pui in 2013 un motor de 60 cp pe clasa mica, raspundeti-va singuri la intrebarea de ce vw face asta.
    2. O masina de clasa mica si 60 cp nu este nicidecum submotorizata, ci are performante acceptabile pentru clasa ei. Vw nu este singurul din clasa cu motor de 60 cp din clasa mica. Repet, intrebati-va de ce.
    3. Daca acest motor ti se pare slab, bagi mana mai adanc in buzunar si iti iei un motor mai puternic. E valabil pentru ORICE masina.
    4. Comparatia cu Logan e TOTAL gresita. Daca v-ati pricepe cat de cat la masini in general v-ati da seama singuri de ce sa alegi un Polo, Fiesta, Clio sau orice din clasa mica in detrimentul unui Logan, fie el si cu motor de 0.9cmc.
    6 1
  • BaditzaEx
    doar in rromania, Capra moare de raie dar tine coada sus !,
    motorul de 0,9 TCe este folosit si pe Sandero ( segment B ), te duce din punctul A in punctul B ( fara a avea prea mari batai de cap cu parcarea si consumul existent intr-un oras aglomerat dar oferindu-ti un spatiu satisfacator pt 2-4 pers )
    @J'ai suis une imbec... - cum se deschide ma portiera ??, iti ramane in mana la Dacia sau cum ?, ce legatura are comportamentul masinii ???, in segmentul asta nu te gandesti sa faci slalom pe Transfagarasan... intr-adevar daca prostia dar si Infatuarea ar durea...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru