Germanii testează deja o serie de prototipuri, ceea ce înseamnă că faceliftul va aduce cu sine şi câteva modificări de ordin tehnic. Cea mai vehiculată informaţie este introducerea unui motor nou în gama modelului de clasă mică.
Este vorba despre unitatea pe benzină, cu trei cilindri, de 1.0 litri, regăsită deja pe Volkswagen Up!. Ca şi în cazul acestuia, benzinarul va dispune de mai multe versiuni de putere: de la 60 până la 90 de cai. Acestor versiuni li se vor alătura mai multe motoare diesel şi benzină cu patru cilindri, disponibile şi în gama actuală, dar revizuite uşor pentru un plus de resurse şi un consum mai mic.La nivel estetic, noul VW Polo facelift va primi modificări timide la nivelul spoilerului faţă şi un set nou de blocuri optice spate. Pentru interior, Volkswagen a pregătit o planşă de bord restilizată şi un sistem multimedia îmbunătăţit.
via wcf
Lasa ca inoveaza Toyota si Mazda care vin cu motoare din anii 80 ... cu cateva badge-uri in plus ... si pretentii de supertehnologie ...
Intrebare : de ce as da 13-14k eur pe o masina de segment B cu aceasta motorizare cand aceasta este disponibila si la 7-8k eur ?!
p.s. nu-mi dati argumente PREMIUM ( acelea sunt acceptabile la o masina de clasa D... )
Te contrazic,motorul de 1l si 125cp e disponibil si pe Fiesta(varianta in 3 usi).
Si oricum,eu vorbeam de puterea propulsoarelor,nu de modele.
2. O masina de clasa mica si 60 cp nu este nicidecum submotorizata, ci are performante acceptabile pentru clasa ei. Vw nu este singurul din clasa cu motor de 60 cp din clasa mica. Repet, intrebati-va de ce.
3. Daca acest motor ti se pare slab, bagi mana mai adanc in buzunar si iti iei un motor mai puternic. E valabil pentru ORICE masina.
4. Comparatia cu Logan e TOTAL gresita. Daca v-ati pricepe cat de cat la masini in general v-ati da seama singuri de ce sa alegi un Polo, Fiesta, Clio sau orice din clasa mica in detrimentul unui Logan, fie el si cu motor de 0.9cmc.
motorul de 0,9 TCe este folosit si pe Sandero ( segment B ), te duce din punctul A in punctul B ( fara a avea prea mari batai de cap cu parcarea si consumul existent intr-un oras aglomerat dar oferindu-ti un spatiu satisfacator pt 2-4 pers )
@J'ai suis une imbec... - cum se deschide ma portiera ??, iti ramane in mana la Dacia sau cum ?, ce legatura are comportamentul masinii ???, in segmentul asta nu te gandesti sa faci slalom pe Transfagarasan... intr-adevar daca prostia dar si Infatuarea ar durea...