Volkswagen Polo BlueMotion promite 3.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piata europeana ureaza astazi bun venit noului membru al familiei Volkswagen BlueMotion, regasit in persoana actualului Polo. Versiunea ecologica a modelului de clasa mica a fost modificata pentru a putea inregistra valori record in materie de consum si emisii.
Inginerii germani au aplicat acelasi tratament ca si in cazul fratilor mai mari din gama BlueMotion: au modificat transmisia, care a primit rapoarte mai lungi, au recalibrat sistemul ECU, au instalat un sistem Start-Stop si unul de recuperare a energiei irosite la franare si au inlocuit pneurile standard cu unele cu rezistenta redusa la rulare.
Sub capota se afla un motor diesel cu trei cilindri de 1.2 litri, derivat din cel de 1.6 litri si patru cilindri. Puterea noului motor ajunge la 75 de cai putere, disponibili la 4200 de rotatii, iar cuplul motor insumeaza 180 de Nm la 2000 de rotatii.
Performantele hatchback-ului sunt relativ modeste, acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 13.6 secunde iar viteza maxima se opreste la 173 km/h. consum si emisii. Dieselul eficient promite un consum mediu de numai 3.3 litri/100 de km si un nivel al emisiilor de 87 g/km. Un plin al rezervorului de 45 de litri ii poate asigura modelului o autonomie de pana la 1363 de kilometri.
Cu toate acestea, adevaratele calitati ale noului polo BlueMotion se observa la capitolulNoua versiune ecologica se va individualiza cu ajutorul unor elemente aerodinamice specifice si a unor logo-uri regasite pe caroserie si in interior. Noul Polo BlueMotion va fi disponibil in doua variante de caroserie, cu trei si cinci usi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu-i nimic, speram in viitor un motor de 0,8L cu 2 cilindrii si consum de 1,5%, poate o sa-l cumpere cineva!
Performante asemanatoare sunt deja pe piata la ora actuala, fiesta, corsa, yaris.
@Marius_New
Ar trebui sa fie pe lant, toate masinile din clasa mica diesel au distributie pe lant (fiesta/corsa au si se schimba la 200k /240k km), daca asta micu nu ar avea ar fi o povara...
motoarele astea ( si transmisiile ) sunt "tunate" spre a obtine un consum foarte bun in detrimentul performantelor ... dar nu cred ca-i mare diferenta intre un SLR si un Polo pe cei 20 de metri pe care ii parcurgi "pe verde"
:)