Volkswagen plănuiește un crossover de clasă mică bazat pe modelul Polo

de Dragoș Băltățeanu
Duminica, 01.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen pregătește un SUV de mici dimensiuni bazat pe modelul Polo. Acesta va intra în concurență directă cu Nissan Juke și Mazda CX-5 și va fi plasat în gama VW sub modelul Tiguan.

Volkswagen vrea o felie din foarte disputatul segment al modelelor crossover de oraș. Foarte mulți constructori au lansat modele de acest fel și gigantul german nu mai poate sta deoparte. Conform presei britanice ce îl citează pe dr. Heinz-Jakob Neuser, oficial Volkswagen, constructorul german pregătește un SUV de oraș bazat pe modelul Polo și platforma MQB.

Noul crossover nu are încă un nume și va fi plasat în gama VW sub actualul Tiguan. Va fi oferit doar cu tracțiune față și cel mai probabil va avea modele soră dezvoltate și sub mărcile Skoda și Seat. Noul model Volkswagen va intra în competiție directă cu SUV-uri ca Nissan Juke, Mazda CX-3 sau Honda HR-V. Cel mai probabil, viitorul crossover de oraș VW va avea un design inspirat de conceptul T-Roc prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul trecut. Spre deosebire de conceptul T-Roc, versiunea de serie a viitorul SUV va avea însă cinci portiere.

Urmareste Automarket
Volkswagen mai are planuri și pentru un model crossover mai mic, numit Taigun. Acesta ar urma să fie bazat pe modelul Up!, dar este încă în evaluare de către oficialii VW și nu a primit încă undă verde pentru producția de serie. 

Via WCF / Autoexpress

Comentarii (12)

  • Un Crossover Up! pe cand? :)
    10 1
  • Suleyman Cunoscatoru
    Zici c-ai nou ,,Titroen C1" cu o amestecatura de Juke si sos de Fiat Multipla.
    8 11
  • Suleyman Cunoscatoru
    Am citit ieri un test de anduranta facut de nemti cu UP! si in 100k km numai probleme a avut, se pare ca, calitatea este ft slaba. Chiar daca motorul nu avea nici un semn de uzura, restul pieselor sunt aiurea. Au trebuit sa demonteze in garantie jumatate de masina sa le rezolve problemele. Cititi pe autobild sa vedeti.
    11 4
  • Poti sa iti dai seama de asta si dupa nume T-ROaCa
    8 8
  • @bbb - erai cat pe ce sa devii filosof... dar ai ratat ocazia... :)
    9 7
  • Tot motoare gen 1.2 TSI pun pe el ? Atunci e grav.
    @Suleyman: daca a ajuns la 100.000 km e bine. De obicei la VW mai noi dupa 40-50.000 km li se schimba motorul complet :) Dar de, anul viitor vor bate Toyota la vanzari pentru ca multi ii ajuta :) Din pacate nu pot bate japonezii si la fiabilitate, dar nu conteaza daca masina merge bine si nu are probleme, conteaza sa fie frumoasa ca sa ai la ce te uita cand se strica =))
    Cum zicea un intelept: "multi si prosti" mai sunt unii.
    11 12
  • @Automarket/dragosb Daca e bazat pe Polo inseamna ca face parte din clasa B deci va avea concurenta din partea Mazdei CX-3 nu a CX-5.
    11 2
  • Suleyman Cunoscatoru
    @Vlad: Pentru mine o masina in 2015, trebuie sa mearga fara nici o problema la motor cel putin 300.000km. Daca Dacia 1310 mergea 150.000km fara nici o reparatie la motor (RK) atunci nu vad de ce n-ar merge una moderna. 1.2TSI a avut probleme deoarece motoarele din ziua de azi se proiecteaza ft repede si nu au grija la detalii, iar 1.2tsi are probleme la distributie ca a avut ceva piese proiectate prost, insa motorul per/ansamblu e un motor fiabil, iar acuma iau pus distributia pe curea si s-a rezolvat problema.
    4 1
  • @Andi
    Exista Cross -up.

    @Suleyman

    Pentru corectitudine, vrei sa ne indici si noua link-ul /numarul revistei in care ai citit despre testul respectiv? Eu sunt un cititor destul de fidel al Auto Bild si marturisesc ca n-am citit nicio stire de acest gen. E posibil sa-mi fi scapat, mai stii? In alta ordine de idei niste romani au plecat cu un Up mofidicat usor (cu suspensii de cross -up, rezervor marit etc) in raliu Mongoliei (un ride de 28 000 de km dintre care mai binde de 50% pe drumuri proaste si foarte proaste si foarte proaste. Daca ceea ce spui tu e adevarat si nu e ceva ce-ai auzit de la un prieten care-a citit, se pot trage doua concluzii: Auto Bild este chiar o revista obiectiva care n-ar probleme in a critica masini nemtesti si romanasii nostrii si-au luat teapa vietii!

    @Vlad

    Nu-s un fan al motorizarilor 1.2 TSI, dar daca-ti spun ca la job am avut multe TDI -uri de la VAG fabricate dupa 2011 care in prezent se apropie de 100 000 de km (unele chiar au depasit) fara nicio problema ai sa-mi spui fie ca-s fan VAG, fie ca am avut noroc, nu? Sau probabil tu te referi la masinile noi noute, eventual la cele livrate in ianuare 2015 care TOATE s-au stricat la 50 000 de km, rulaj pe care au si apucat sa-l efectueze!
    5 6
  • gigi_frana
    http://www.autobild.de/artikel/vw-up-100.000-kilometer-dauertest-5568660.html

    succes la tradus :)
    3 3
  • @misha
    http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html
    http://www.autolatest.ro/editorial-auto/germanii-de-la-autobild-au-realizat-un-top-al-celor-mai-mari-esecuri-ale-industriei-auto-din-intreg-anul-2014

    cred ca tu esti super norocos.
    0 0
  • mishazaitev
    @@misha

    Linkul de pe 4 tunning este neelocvent. Opinia unui patit nu conteaza ca si regula. Oricum din cate inteleg noile TSI uri au distributie pe curea, deci vorbim despre o problema remediata. In alta ordine de idei eu vorbeam de TDI -uri care au ajuns la peste 100 000 km. Oameni din tari in care japonezele sunt mai multe ca europenele, iti pot spune ca si alea se strica!
    1 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru