Volkswagen vrea o felie din foarte disputatul segment al modelelor crossover de oraș. Foarte mulți constructori au lansat modele de acest fel și gigantul german nu mai poate sta deoparte. Conform presei britanice ce îl citează pe dr. Heinz-Jakob Neuser, oficial Volkswagen, constructorul german pregătește un SUV de oraș bazat pe modelul Polo și platforma MQB.
Noul crossover nu are încă un nume și va fi plasat în gama VW sub actualul Tiguan. Va fi oferit doar cu tracțiune față și cel mai probabil va avea modele soră dezvoltate și sub mărcile Skoda și Seat. Noul model Volkswagen va intra în competiție directă cu SUV-uri ca Nissan Juke, Mazda CX-3 sau Honda HR-V. Cel mai probabil, viitorul crossover de oraș VW va avea un design inspirat de conceptul T-Roc prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul trecut. Spre deosebire de conceptul T-Roc, versiunea de serie a viitorul SUV va avea însă cinci portiere.
Volkswagen mai are planuri și pentru un model crossover mai mic, numit Taigun. Acesta ar urma să fie bazat pe modelul Up!, dar este încă în evaluare de către oficialii VW și nu a primit încă undă verde pentru producția de serie.Via WCF / Autoexpress
@Suleyman: daca a ajuns la 100.000 km e bine. De obicei la VW mai noi dupa 40-50.000 km li se schimba motorul complet :) Dar de, anul viitor vor bate Toyota la vanzari pentru ca multi ii ajuta :) Din pacate nu pot bate japonezii si la fiabilitate, dar nu conteaza daca masina merge bine si nu are probleme, conteaza sa fie frumoasa ca sa ai la ce te uita cand se strica =))
Cum zicea un intelept: "multi si prosti" mai sunt unii.
Exista Cross -up.
@Suleyman
Pentru corectitudine, vrei sa ne indici si noua link-ul /numarul revistei in care ai citit despre testul respectiv? Eu sunt un cititor destul de fidel al Auto Bild si marturisesc ca n-am citit nicio stire de acest gen. E posibil sa-mi fi scapat, mai stii? In alta ordine de idei niste romani au plecat cu un Up mofidicat usor (cu suspensii de cross -up, rezervor marit etc) in raliu Mongoliei (un ride de 28 000 de km dintre care mai binde de 50% pe drumuri proaste si foarte proaste si foarte proaste. Daca ceea ce spui tu e adevarat si nu e ceva ce-ai auzit de la un prieten care-a citit, se pot trage doua concluzii: Auto Bild este chiar o revista obiectiva care n-ar probleme in a critica masini nemtesti si romanasii nostrii si-au luat teapa vietii!
@Vlad
Nu-s un fan al motorizarilor 1.2 TSI, dar daca-ti spun ca la job am avut multe TDI -uri de la VAG fabricate dupa 2011 care in prezent se apropie de 100 000 de km (unele chiar au depasit) fara nicio problema ai sa-mi spui fie ca-s fan VAG, fie ca am avut noroc, nu? Sau probabil tu te referi la masinile noi noute, eventual la cele livrate in ianuare 2015 care TOATE s-au stricat la 50 000 de km, rulaj pe care au si apucat sa-l efectueze!
succes la tradus :)
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/germanii-de-la-autobild-au-realizat-un-top-al-celor-mai-mari-esecuri-ale-industriei-auto-din-intreg-anul-2014
cred ca tu esti super norocos.
Linkul de pe 4 tunning este neelocvent. Opinia unui patit nu conteaza ca si regula. Oricum din cate inteleg noile TSI uri au distributie pe curea, deci vorbim despre o problema remediata. In alta ordine de idei eu vorbeam de TDI -uri care au ajuns la peste 100 000 km. Oameni din tari in care japonezele sunt mai multe ca europenele, iti pot spune ca si alea se strica!