Esential
200.000 | de SUV-uri şi crossovere mici au fost vândute în Europa în 2011. |
800.000 | va fi cifra vânzărilor în acest segment de piaţă în anul 2018 (estimare realizată de IHS Automotive). |
200.000 | de SUV-uri şi crossovere mici au fost vândute în Europa în 2011. |
800.000 | va fi cifra vânzărilor în acest segment de piaţă în anul 2018 (estimare realizată de IHS Automotive). |
Publicaţia germană Handelsblatt susţine în ediţia apărută astăzi pe piaţă că Volkswagen dezvoltă şi va lansa în următoarea perioadă două SUV-uri ultracompacte. Împinşi la spate de cererea foarte mare pe aceste segmente, nemţii se vor orienta spre o versiune SUV a citadinei Up! şi de un alt SUV de segment mic care va fi construit pe platforma lui Volkswagen Polo şi care se va bate direct cu Nissan Juke.
Conform unor surse interne din cadrul Volkswagen citate de Handelsblatt, apariţia unui SUV bazat pe Up! este "aproape sigură", în timp ce SUV-ul construit pe platforma lui Polo nu va fi altceva decât versiunea de serie a conceptului Rockton, pe care Volkswagen l-a prezentat acum patru ani, care ar fi trebuit construit în comun cu japonezii de la Suzuki şi care ar fi fost bazat pe actualui SX4. Din cauza divergenţelor apărute la nivelul colaborării dintre VW şi marca niponă, germanii au hotărât să îşi construiască SUV-ul fără ajutorul japonezilor.
Intenţiile celor de la Volkswagen nu sunt o surpriză pentru lumea auto.
Dacă Rockton prefigura deja un modelul de SUV mai mic decât Tiguan, conceptul Cross Up!, afişat de germani la standurile ultimelor saloane auto importante, este punctul de plecare pentru SUV-ul de oraş."Un SUV bazat pe Up! este o zonă la care trebuie să reflectăm", spune directorul Volkswagen Slovacia, divizia care construieşte citadina Up! Contactaţi de Automotive News, oficialii Volkswagen au refuzat să discute despre acest subiect, un purtător de cuvânt mărginindu-se să anunţe că "SUV-urile sunt o variantă interesantă, iar platformele modulare Volkswagen permit multe versiuni diferite. Nu am luat însă o decizie în acest sens".
SUV-urile ultracompacte reprezintă un trend foarte des întâlnit în gamele constructorilor auto în ultimii ani. Ultimul venit în acest segment pe care Nissan Juke defilează deja de un an şi jumătate este Opel Mokka (SUV bazat pe Corsa). Peugeot şi Citroen plănuiesc de asemenea modele de acest tip bazate pe gama subcompactă C3/208.
via | Automotive News (înreg.)
Si ca motorizari o sa aibe mai mult ca sigur:
1.0 de 75cp (varianta entry level)
1.2TDI de 75cp
1.6TDI
1.2TSI
1.4TSI
Frumoasa masina dar ilogica decizie de a o cumpara, la pret de un SUV veritabil...
ce draq ma, ajungem sa facem un jipan din orice cacat de masinuta ? . . . vorba aia.. daca cere publicul facem ... mama lor..
Iar in privinta pretului, cu cat e mai scumpa masina asta decat un Ford Ka, un Fiat Panda, un 107 sau un Twingo? Cate masini de clasa mini au in serie ABS, ESP si sistem complet de airbag-uri?
De ce puneti problema numai cum vreti voi?
Volkswagen Passat 2.0 TDI 60CP - 130Nm Trendline costa 48.000 Euro DDP
Nu ii mai ridicati in slavi ca sunt degeaba.