Volkswagen Phaeton va împărţi platforma cu următorul Panamera

de Sebastian Toma
Marti, 23.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Reprezentanţii Volkswagen au confirmat faptul că Phaeton va avea un succesor. Modelul va împărţi platforma cu viitorul Porsche Panamera şi cu viitorul Bentley Continental.

Volkswagen Phaeton, nava amiral a mărcii din Wolfsburg, va primi un înlocuitor. Modelul va împărţi platforma cu viitoarele Bentley Continental şi Porsche Panamera. Veştile vin de la Ulrich Hackenberg, şeful departamentului de Cercetare şi Dezvoltare al mărcii germane, infirmând zvonurile care anunţau sfârşitul limuzinei de la Volkswagen. Actuala generaţie a lui Phaeton nu a fost niciodată un succes în materie de vânzări, iar acest lucru a dus la apariţia unor zvonuri care sugerau eliminarea sa din gama Volkswagen în viitorul apropiat.

Noul Phaeton va folosi platforma MLB, o platformă modulară implementată pentru modelele mai mari din gama Volkswagen. Această platformă va permite atât configuraţii cu tracţiune integrală, cât şi configuraţii cu tracţiune spate, iar motoarele vor fi montate longitudinal. Noua generaţie a lui Phaeton ar putea să fie oferită şi cu un tren de propulsie hibrid. În comparaţie cu generaţia actuală, Phaeton va fi actualizat dramatic şi din punct de vedere tehnologic, dar Ulrich Hackenberg nu a detaliat care vor fi principalele noutăţi.

Urmareste Automarket
Potrivit informaţiilor prezentate la Paris, Volkswagen vrea să păstreze poziţionarea ciudată a modelului Phaeton pe piaţa berlinelor de lux. Astfel, Phaeton le este destinat celor care vor un automobil luxos, dar nu vor să fie remarcaţi.
Noul Phaeton va folosi o caroserie fabricată din aluminiu şi magneziu, deci va fi mult mai uşor ca actuala generaţie. În ultima vreme, Phaeton a avut parte de vânzări bune pe piaţa chineză, în timp ce europenii par să fi uitat de acest model.

Via Autocar

Comentarii (6)

  • La ce tot trag cu dintii de esecul numit Phaeton?? Exista A8 la un pret nesemnificativ mai mare pentru un potential client al unei astfel de masina. Cum sa dai zeci de mii de euro pentru un VW??? Majoritatea nu cumpara Phaeton pentru simplul fapt ca are VW pe capota nu pentru ca nu-si merita fiecare cent. In ultimul timp toti constructorii fac toate tipurile de masini, exclusivismul si istoria marcii sunt apuse. Porsche diesel, Ferrari cu 4 locuri, VW cu Phaeton care vrea sa concureze S, A8 si S7. Bentley a mai scos 4x4?
    11 15
  • Diferentele de pret erau cam si de 10 mii de euro intre Phaeton si A8 cu aceleasi motorizari si dotari aproape la fel, iar la mana a 2-a diferentele sunt si de 15 mii intre A8, seria 7, clasa S. In Europa nu cred ca noul model va avea mai mare succes, dar pe alte piete, chiar si SUA, nu doar China, e posibil sa aiba si trag cu dintii de modelul asta pt ca-si permit pur si simplu, chiar daca vor iesi in pierdere, oricum castiga cu cel putin 90% dintre modele.
    13 3
  • @Automarket
    off-topic: De ce se sterg atatea comentarii de pe site?
    Unele comentarii sunt acceptabile, nu ofenseaza pe nimeni, nu folosesc limbaj licentios si sunt la subiect dar tot dispar.
    Nu imi dau seama daca se incearca protejarea articolelor de comentarii anti-imagine de marca sau se incearca sa se creeze o imagine la unele marci. Exista un ghid al utilizatorului in care sa se explice ce anume poate cauza un comentariu sa fie sters?
    Va multumesc.
    12 1
  • @dan_grc .... salut .... iata ce ai scris .... "pe alte piete, chiar si SUA, nu doar China, e posibil sa aiba si trag cu dintii de modelul asta pt ca-si permit pur si simplu, chiar daca vor iesi in pierdere,"
    in china poate ca-l vor vinde .... dar in america de nord, in urma cu ceva vreme (vreo 2-3 ani) a fost concediat un sef mare al vw pt ca a spus presei ca Phaeton e un esec comercial si ca nu intelege de ce nemtii se incapatineaza sa il mai produca .... deci a fost si in state/canada un mare esec .... m-as mira sa aiba acum succes .... la banii aia mai bine te aranjeaza un audi a8 .... asta e parerea mea ..... pe a ta o respect chiar de nu-s de acord cu ea .... sper sa nu te superi pe mine .... o zi buna tuturor !
    2 1
  • @eee
    Am observat si eu tiparul asta, lasa injuraturi, certuri si sterg comentarii aiurea. Par actiuni sub impulsul "taierii motului" in loc de analiza succinta si logica a discutiilor.
    Cat despre Paheton, eu banuiesc ca e strict legat de impartirea platformei pentru reducerea cheltuielilor. Exista un segment de clienti, redus ce-i drept, care vor confort de lux fara sa epateze cu sigla, iar pe ei nu-i costa mare lucru sa schimbe linia unor caroserii. De fapt, asta mi se pare a fi secretul din spatele succesului grupului VAG, cat mai mule modele pe o platforma ca sa poata atinge fiecare segment, oricat de mic, si sa-si reduca costurile.
    10 0
  • Eu nu mi-as lua o masina atat de scumpa (50k ? sau cat e ...) pentru ca seamana prea mult cu Passat care seamana cu Jetta.

    Daca pentru Passat e cat de cat ok sa semene cu Jetta, la Phaeton ai pretentii mai mari de imagine. Sa fim seriosi, cine isi cumpara un Phaeton vrea ca lumea sa stie de la distanta ca nu e un Passat.

    Tehnic vorbind sunt sigur ca e extraordinara.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru