Volkswagen a deschis listele de comenzi pentru varianta Bluemotion a lui Passat, cea mai eficientă din gamă. Noul Passat Bluemotion anunţă un consum mixt de 3.7 litri la sută şi emisii CO2 de 95 de grame pe kilometru, valori valabile atât pentru caroseria berlină, cât şi pentru break. Cea mai eficientă variantă a gamei Passat are un motor 1.6 TDI de 120 CP şi 250 Nm şi este oferită exclusiv în compania unei transmisii manuale cu şase trepte.
În ceea ce priveşte performanţele, puterea maximă este atinsă între 3.600 şi 4.000 rpm, pe când cuplul maxim este livrat pe o plajă generoasă, de la 1.750 rpm la 3.500 rpm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 10.8 secunde în cazul berlinei, pe când break-ul are neevoie de 11 secunde pentru aceeaşi manevră. Viteza maximă a break-ului este de 208 km/h, pe când berlina poate să atingă 210 km/h. Indiferent că este break sau berlină, Passat TDI Bluemotion are modificări pentru optimizarea eficienţei interne a motorizării şi a transmisiei şi optimizări aerodinamice.
La nivel estetic, varianta Bluemotion a lui Passat se diferenţiază de fraţii săi de gamă prin jantele standard de 16 inch model ”Copehagen”, o grilă a radiatorului optimizată aerodinamic, sigle ”Bluemotion” pe aripile laterale, capacul portbagajului şi pe grila radiatorului şi alte mici modificări aerodinamice la nivelul barelor de protecţie.
Grila radiatorului prezintă şi un sistem inteligent de închidere a fantelor de aerisire, pentru a grăbi încălzirea propulsorului şi a îmbunătăţi coeficientul aerodinamic la viteze mari, fără a afecta capacităţile de răcire a unităţii cu ardere internă. Preţurile variantei TDI Bluemotion a lui Passat pentru piaţa din România sunt aşteptate în viitorul apropiat. În prezent, un Volkswagen Passat 1.6 TDI Trendline în varianta berlină pleacă de la 24.550 de euro cu TVA inclus, iar echiparea Comfortline a aceleiaşi motorizări, de 120 CP, pleacă de la 26.580 de euro.Via Volkswagen
smecheria asta nici nu se gaseste deja pe piata
oare la drum intins cat ia, 2%?
mai demult
Da' bine, când dai copy-paste din comunicatul VW nu poţi găsi şi detalii despre concurenţă.
Asta ar fi fost menţiunea cuiva care să aibă habar de oarece tehnologii aflate deja pe piaţă. Şi care putea să încadreze modelul în contextul pieţei, nu să citeze un comunicat de presă.
Nu a scazut atat de tare consumul(nici cel teoretic) pe cat a crescut pretul...
si nu as baga mana-n foc dar parca si Clio are asa ceva.
Si legat de consum, motorul entry-level diesel de la Ford are 120CP, 270Nm, consum de 4,2% si e mai ieftin cu 1.500Eu.
dar maria ta, tu ce limuzina detii? Lumineaza-ne si ne bucura pe noi soferii de junk-uri cu proprietatea ta...sa se simta si noi importanti pe langa asa o vedeta ca tine.
PS tu, prepubertarule ai inteles despre ce faceam noi vorbire aici? Nu? Sa-ti ezplic: in anul 2015 intr-un comunicat al companiei, închiderea auomata a fantelor de aerisire este demn de a fi pomenita, in situatia in care "junk-urile" au deja asa ceva "de ani buni de zile" la 1/3 din pretu' masinii din articol.
Ring a bell, kid?
Se folosea pentru managenemt termic: racire mai buna vara, incalzire pe timp iarna ( efectul "cartonului" pus in fata radiatorului).